Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk pounce nå, utrolig artig angrep kombinert med talentet shredding attacks.  :!: Må si at jeg blir bare mer og mer imponert av denne klassen.

8717119[/snapback]

På 50 får du mangle, som hitter bedre enn en rogue med det beste sverdet som er mulig å ha på den levelen. Og det gir debuff som gir shred 30% mer dmg.

Pounce, mangle shred -> Død ettellerannet.

Bare meg som synes det er litt ille at druid får 11% crit chance hvorav 5 av disse også er group-buff i et og samme tre?

Lenke til kommentar

Nå er det først og fremst den enorme forskjellen i weapondamage (+enchants og WF-totem) som skiller rogues fra druids. Sammenlign white damage mellom en druid og en rogue. (Level 70).

 

På lavere levels må jeg si det er mer kos med druid. Ingen downtime, +30% speed i catform og høy critchance.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Fikk pounce nå, utrolig artig angrep kombinert med talentet shredding attacks.  :!: Må si at jeg blir bare mer og mer imponert av denne klassen.

8717119[/snapback]

På 50 får du mangle, som hitter bedre enn en rogue med det beste sverdet som er mulig å ha på den levelen. Og det gir debuff som gir shred 30% mer dmg.

Pounce, mangle shred -> Død ettellerannet.

Bare meg som synes det er litt ille at druid får 11% crit chance hvorav 5 av disse også er group-buff i et og samme tre?

8723524[/snapback]

 

Gleder meg som en unge. :D

Lenke til kommentar

hey

 

etter lang tid med min pally lvl 70, så har jeg no dratt fram min gamle druid, ble lvl 66 idag, men noen som har noen bra feral talent tips?

jeg kommer til å satse mest som cat form i pvp, men seff bear form er nice oxo, så da leter jeg vel etter mest dmg fortest dmg.... noe som pally mangler :)

 

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Nei, den var ikke bra. Du mangler 3/3 Natural Shapeshifter. Du har fra før ikke en særlig bra manapool som feral, shapeshifting koster godt med mana.

 

Som ren feral levlingbuild er den vel ok tenker jeg, men som pvpbuild må man nesten ha 3/3 NS.

Endret av Xzii
Lenke til kommentar
Staves, Maces (både 1h og 2h) og Daggers tror jeg.

8712535[/snapback]

 

Du glemte fist weapon faktisk. Jævla synd at vi bare kan bruke ett.

 

 

Alten min er en druid lvl 38 :)

Hvordan talent build burde jeg ha for raskest mulig lvl`ing? :)

8724461[/snapback]

 

Mange vil sikkert kaste deg rett ut i feral, men opp til level 50 og mangle, bør du faktisk ta 11 poeng i resto, og så begynne på feral treet. 5/5 Naturalist, 5/5 furor og 1/1 omen of clarity.

Lenke til kommentar
Nei, den var ikke bra. Du mangler 3/3 Natural Shapeshifter. Du har fra før ikke en særlig bra manapool som feral, shapeshifting koster godt med mana.

 

Som ren feral levlingbuild er den vel ok tenker jeg, men som pvpbuild må man nesten ha 3/3 NS.

8737940[/snapback]

 

Som sagt av Psilocybe, så er dette smak og behag. Måten jeg spiller innebærer ytterst lite shapeshifting i løpet av en kamp. NS er helt klart viktig i PvP.

 

Jeg forsvarer forresten Thick Hide med at det teller i alle former! Alltid greit med litt mindre damage taken! Jeg kan si meg enig i at Feral Aggression ikke er helt nødvendig, også en smakssak, men den kan jeg deg det lille ekstra du trenger innimellom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...