Poor Leno Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ser helt ok ut, men er noen feil der allikevel. Ett poeng i Feral Aggression er bortkastet. Du burde mye heller satse på Thick Hide. Dette gi deg 10% mer armor i _alle_ former. Ikke bare bjørneform! Jeg personlig ville nok også heller puttet tre poeng i Natural Shapeshifter enn i Intensity, men det er vel smak og behag, ettersom det skal være en allround-build. Resten er helt ok! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Argh, forbannet. 71 Apex shards, 1 blå gem-oppskrift, 4 grønne drops og ingen depleted badge of tenacity. Hulk. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Er dette en god all-round build? link Er bare level 30 enda, men er gøy å spekulere litt med build. 8680763[/snapback] Har startet en Druid selv, og jeg har funnet ut at dette er den jeg kommer til å satse på: Talent build. Tenkte litt på natural shapeshifter også, men det ble ikke noe av. Denne blir vel litt mer ren feral build enn din, men dog verdt å ta en titt på. Endret 23. mai 2007 av Inxs Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Noen her som har blitt ferdig med questene for epic flight form? Eller hvor langt dere kommt? Har akuratt blitt ferdig med det i Azhara. Det var kult, svømme etter han Endlig en bra forandring i forhold til de vanlige grinde questene Endret 23. mai 2007 av bjorns_1 Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Da skal jeg bytte til Resto på min druid for healing i Karazhan etc. Har aldri hatt en resto-build på min druid. Feral fra dag 1 liksom. Noen her som har en bra talentbuild dere mener jeg kan bruke som resto? Takker hjelpen. Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Den lille druid trådens første epic crowform druid. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kun Sethekk Halls Heroic igjen. Så er jeg der jeg også... Men grattis med Epic flightform da Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Samme som Glasgrekar, var den bossen i sethekk hard? Og er det nylig at taurens har fått brune kråker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Samme som Glasgrekar, var den bossen i sethekk hard? Og er det nylig at taurens har fått brune kråker? 8687511[/snapback] Den har vel alltid vært brun. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg har en tauren druid på lvl 25 på Ravenholdt som jeg driver å spiller på, i tillegg til en alt (Tauren Hunter på lvl 23). Veldig morsom klasse dette der! Jeg satser på et veldig likt opplegg som du, Torinogut, posta her. Det meste på feral, den ene i Balance og noen poeng i restoration. Har hørt at folk liker det, spesielt når man får dire bear form på lvl 40, for de som liker den typen spillestil =) Med epic flight form, kan man da fly akkurat hvor man vil, hvor høyt man vil osv.? Kan man fly fra Kalimdor til Easter Kingdom også, eller? Vil ikkr tro det, men. Hva med Darkshore-->Teldrassil eller Bloodmyst? Endret 24. mai 2007 av _Adler_ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Samme som Glasgrekar, var den bossen i sethekk hard? Og er det nylig at taurens har fått brune kråker? 8687511[/snapback] Den har vel alltid vært brun. 8687546[/snapback] Nei, den var sort/grå før gårsdagens patch. Flightform kan bare brukes i Outland. Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Anzu: http://www.wowwiki.com/Raven_God Pass på alle fuglene som må HoT es Min rolle var å Hot'e fuglene, jeg brukte regrowth rank 1 pga 21 sec duration. Brukte og 3 mana pots og innervata healern oppsettet på gruppa var: Meg: Druid, challenging roar på fugler under fugle spawn, så mage overlever, viktig å hotte de fuglene som skal hottes når du ser anzu banisher. Hot på fugler og DPS. Druid: MT Mage: Få ned fuglene fort. Priest: Healer. Må passe på spellbomb siden den kan draine all mana om du er uheldig. Mitt forslag er at du bruker en rank 1 spell for å få bort spell bomb. Hunter: Han var noob.... egentlig bare ett meatshield forran magen sånn at ikke anzu skulle charge magen. Viktigste i hele denne eventen er å ha HoT på de tre hjelpefuglene! Anzu har og ett TONN! med hp, sikkert nesten 500.000 hp. helt sykt. Anzu hitter for 1500 med hawk med hot, 2000 uten (jeg var tank på andre try, 23k armor) Edit: Tbh, så synes jeg non-epic fligth form til horde druids er gay nå, den ble bare for lysebrun. Mens epic fligth form er mer mørkebrun, definitivt bedre utseende på den. No offence Endret 24. mai 2007 av storken Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg lurer på en liten ting. Epic flight form er vel 280% eller er det bare noe jeg har hørt ? Lomper - 70Druid @ Neptulon ally side Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Omtrent som Warlockquestet med Dreadsteed? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg lurer på en liten ting. Epic flight form er vel 280% eller er det bare noe jeg har hørt? 8689383[/snapback] Hvor har du vært den siste måneden/månedene? :S Omtrent som Warlockquestet med Dreadsteed? 8689399[/snapback] http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...276337960&sid=1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bossfighetene ligner litt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nei, druidquestserien er unik. Den er virkelig bra! Har ikke mora meg mer med noen quester som de ever Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denge en sterk boss mens du holder shards/statuer i live? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er "Warden Staff", forsatt teh schizzle for en tank druid? (lvl 31 nå, vet at jeg får bedre ting på 57, men alikevell.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Om du skal tanke.. hrm, Maraudon og Sunken temple ørtibørti ganger, så er det en prima staff. Fin å ha om du får den billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå