Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig herlig å høre Psilocybe! Druids er virkelig den mest omvennelige klassen.

 

Selv har jeg _fremdeles_ ikke klart å bli attuned til Kara,selvom jeg er i et guild som har raidet det en lang stund nå. Har aldri greid å fullføre Shadow Labyrinth...

Så nå går det mest i levling av Warrior og Druid. Mest Druid :wee:

Lenke til kommentar
Utrolig herlig å høre Psilocybe! Druids er virkelig den mest omvennelige klassen.

 

Selv har jeg _fremdeles_ ikke klart å bli attuned til Kara,selvom jeg er i et guild som har raidet det en lang stund nå. Har aldri greid å fullføre Shadow Labyrinth...

Så nå går det mest i levling av Warrior og Druid. Mest Druid :wee:

8644931[/snapback]

Shadowlab er helt jævlig med pugs. =)

Lenke til kommentar

Om du ikke er overlegent fan av attackpower i bear, må du virkelig vurderer å stappe agi på verdant. Husk, du får en hel dogde av det.

 

La opp WoW for et par måneder siden, men nådde 12,3K HP og 34,59% dodge ubuffa. (12,5K / 35,54% med MotW)

 

Logga på og endra til tankgear nå: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...er&n=Superslask

 

La ikke for mye tid i druiden post-70, så er masse som kunne forbedres der før jeg la opp.

Lenke til kommentar
Sånn, første Kara-run unnagjort med duriden. Dps på trash, OT på Attumen og større pulls, og MT på Maiden (med deilige 17.9k hp). 2. plass på damagemeteret etter alt var omme, og fin tanke-ring fra VE. :)

8644858[/snapback]

vi har brukt druid offtank på gruul en del ganger, dem genererer nesten like mye threat som MT(Warrior), og med godt over 20k armor og 22k hp så skal det litt til for at dem dør også.

Lenke til kommentar
Hvordan er Gloves of the Unbound kontra Windslayer wraps? Kjøpte Windslayer for 6-700g da jeg spilte, da var disse soleklart best dps gloves.

8647889[/snapback]

 

http://www.gurgleblaster.net/emmerald/Cat_..._DPS/Hands.html

 

Windslayer er bedre, men det er ikke voldsom stor forskjell. Hadde nok fått dem laget selv (mangler noen primal air og 4 scales), men var heldig og fikk Unbound for noen dager siden. Har fokusert for mye på AP, så det ble 2x 8agi-gems for å få crit litt opp.

Lenke til kommentar
Som sagt lengre opp i tråden her, jeg skal rolle Moonkin og lurer på hvilket gear som er lett å få taki som passer bra til moonkin?

 

Også er det spec da: Hvilket spec gir meg masse Burst DPS, Natures swiftness?

 

Tenker noe som dette

http://www.wowhead.com/?talent=0xcrziIsgzMZZxMIuco

 

eller dette

http://www.wowhead.com/?talent=0tjrziIsguVoZx0h (mangler ett point)

 

Noen som har noen gode forslag til endringer i spec?

Eller hvor jeg finner bra moonkin gear?, instances feks

8626745[/snapback]

 

 

kan noen svare meg på dette?

Lenke til kommentar

Syns egentlig du gir opp litt for mye i Balance for å få NS. Nummer to ser vel best ut, men jeg ville fjernet 4/4 Imp. NG for å få Clearcasting og 2/5 Subtlety.

 

Men, det kommer jo helt an på hva du skal gjøre.. til arena er nok NS bra saker, men til solo/instance kan jeg fint tenke meg at at Dreamstate og Subtlety er gode greier.

 

Personlig tar jeg nok Furor istedenfor MotW, siden jeg antar jeg kommer til å bruke cat/bear for stuns i PvP.

Lenke til kommentar
Syns egentlig du gir opp litt for mye i Balance for å få NS. Nummer to ser vel best ut, men jeg ville fjernet 4/4 Imp. NG for å få Clearcasting og 2/5 Subtlety.

 

Men, det kommer jo helt an på hva du skal gjøre.. til arena er nok NS bra saker, men til solo/instance kan jeg fint tenke meg at at Dreamstate og Subtlety er gode greier.

 

Personlig tar jeg nok Furor istedenfor MotW, siden jeg antar jeg kommer til å bruke cat/bear for stuns i PvP.

8666784[/snapback]

 

Tenker det samme selv, jeg mister trærne =/

 

Cat form tror jeg ikke blir å bruke. Og siden jeg speccer intensity så får jeg den ragen jeg trenger for interrupt...

 

Full arena specc skal jeg ha...

Lenke til kommentar

Kom meg endelig til 70 og speccet om fra feral til resto. Nærmer meg +900 healing nå, noe som er ufattelig digg :) Fikk inn en crit heal for 6600 cirka :)

Eneste ulempen er at det er komplett umulig å soloe Karazhan pre-quest som resto med mindre man har ubegrenset tid på seg :p

Lenke til kommentar

To fine macroer:

 

/cancelaura Cat Form(Shapeshift)

/cancelaura Bear Form(Shapeshift)

/cancelaura Travel Form(Shapeshift)

/cast Bear Form(Shapeshift)

 

 

/cancelaura Cat Form(Shapeshift)

/cancelaura Bear Form(Shapeshift)

/cancelaura Travel Form(Shapeshift)

/cast Cat Form(Shapeshift)

 

 

 

/cancelaura Cat Form(Shapeshift)

/cancelaura Bear Form(Shapeshift)

/cancelaura Travel Form(Shapeshift)

/cast Travel Form(Shapeshift)

 

 

Funksjonen er slik at du kan cancle begge formene med begge knappene. Så Cat Form til Bear form blir to trykk på Bear Form-knappen, og motsatt.

 

Edit: Inkluderte Travel Form da jeg dinget 30. :w00t:

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Ja, bra dei.

Fekk meg til å tenke over noken macros som ein i guildet lagde.

Bear.

This one makes you

1. Go out of current form/dismount

2. Shift to bear

3. Charge if possible.

(Works as Charge all the time in Bear)

------------------

/cancelaura [stance:2] Aquatic Form; [stance:3] Cat Form; [stance:4] Travel Form; [stance:5] Flight Form

/cancelaura [mounted] Swift Frostsaber

/cast [nostance] Dire Bear Form; [stance:1] Feral Charge

------------------

 

Cat.

This one makes you

1. Go out of current form/dismount

2. Shift to cat

3. Prowl if possible. (Also shows you the cooldown of prowl on the button)

+ This one don't take you out of prowl if you are "prowling" (Some addons do)

(Works as Prowl all the time in Cat)

------------------

# show Prowl

/cancelaura [stance:1] Dire Bear Form; [stance:2] Aquatic Form; [stance:4] Travel Form; [stance:5] Flight Form

/cancelaura [mounted] Swift Frostsaber

/cast [nostance] Cat Form; [nostealth] Prowl

------------------

 

Travel-form

This is the one I'm most proud off.

1. Go out of current form/dismount

2. Shift to Seal/Bird/Cheetah all depending on your current state.

In water = Seal. On land and in Combat = Cheetah On land and out of combat = Bird

(Haven't tested it in places wich you can't go bird.)

------------------

/cancelaura [stance:1] Dire Bear Form; [stance:3] Cat Form; [nocombat, stance:4] Travel Form

/cancelaura [mounted] Swift Frostsaber

/cast [nostance, swimming] Aquatic Form; [nostance, nocombat] Flight Form; [nostance, combat, outdoors] Travel Form

------------------

 

Har ikkje blitt testa på ei stund, siden kontoen min er stengt for tida, men trur dei skal virke bra enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...