Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da må jeg skamme meg litt, og si at jeg ikke greide å motstå fristelsen. En ny druid, Sjokomelk, skal være balancedruiden min.

Derfor lurer jeg på, burde første talentpoengene plasseres i NG eller mindre casttime?

8597273[/snapback]

Haha, stilig!

Gleder meg til 20, OoC og Catform.

Lenke til kommentar
Mindre casttime, uten tvil. NG klarer du deg fint uten, så lenge du har litt overblikk og ser om det kommer adds. Ikke det at adds er noe voldsom krise heller, man overlever litt som druid. :)

Om man er en barsk tauren, kan man også ta en fjong warstomp + root.

8597581[/snapback]

Men da... Burde jeg i det hele tatt spandere ett eller flere poeng på NG ettersom jeg levler? Virker jo som et greit talent, men når du sier det på den måten... :hmm:

Lenke til kommentar

På 70-druiden har jeg NG uten oppgraderinger, og de gangene jeg bruker det, er i PvP mot warrior/rogue, eller når jeg soloet gruppequester (f.eks. "bring me the egg" i Nagrand, hvor jeg fint kunne ta litt bank før NG kicket inn og jeg kunne shifte og heale). Det er et fint talent, men warstomp/barkskin + roots gjør mye den samme nytten.

Men, i t2/t3 i balance-treet er det hhv. 4 og 3 gode talenter, så du kan fint plukke opp NG og 2/4 Improved NG uten at det går på bekostning av andre ting. På 70 ville jeg heller hatt Control of nature, dog.

Lenke til kommentar

Ja, det gikk jo egentlig fint det. Jeg starter med:

5/5 Starlight Wrath

2/2 Focused Starlight

2/2 Improoved Moonfire

og deretter 1/1 Nature's Grasp!

Herlig! :wee:

Edit: Er det mye downtime på balancedruids? Er så godt vant med null downtime feral..!

Edit 2: Thick Hide talentet... Det gir 10% mer armor i alle former, sant? Står jo ikke noe mer enn det?

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Mja, du må nok regne med mer downtime som balance i forhold til feral.

Feral er mer effektivt for levling, men balance er morsommere. :)

Det blir bedre hvis/når du velger dreamstate, men det er et stykke ned i treet.

Thick Hide gir +% av ITEMS, uavhengig av form.

Lenke til kommentar
Det medfører riktighet. Har det såpass gøy med feraldruiden at jeg ikke gidder å respecce + kjøpe gear for å teste det sånn halvveis ut. Dessuten, druid er jo kanongøy å levle. :)

8608624[/snapback]

Utrolig enig der! Ikke noe moro å respecce noe som funker godt! Druiden min er lvl 7! Mulgore suger!

Over og ut! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...