reds Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jobber med en lv 14 tauren druid, jeg. Morsom class, spesiellt bear form. BLir vel morsommere utover. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det blir riktig så bra når du får catform og kan veksle litt mellom bear/cat/caster alt ettersom hvilken quest du er på. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Spørs om jeg faktisk ender opp med å kjøpe spillet, da. Artig med instance osv. Tok RFC i går. (Vet ikke om det var navnet) Morsomt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ragefire Chasm, ja. Husker jeg prøvde å soloe det på level 8. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En smule optimistisk? Ble boosta av en lv 23 lock. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg var noob, visste ikke om eliter. Tenkte: De er jo ikke så høy level, og med mine wtfpwnskills burde det gå greit. /cast lightning bolt Wipe! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Da må jeg skamme meg litt, og si at jeg ikke greide å motstå fristelsen. En ny druid, Sjokomelk, skal være balancedruiden min. Derfor lurer jeg på, burde første talentpoengene plasseres i NG eller mindre casttime? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Da må jeg skamme meg litt, og si at jeg ikke greide å motstå fristelsen. En ny druid, Sjokomelk, skal være balancedruiden min. Derfor lurer jeg på, burde første talentpoengene plasseres i NG eller mindre casttime? 8597273[/snapback] Haha, stilig! Gleder meg til 20, OoC og Catform. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mindre casttime, uten tvil. NG klarer du deg fint uten, så lenge du har litt overblikk og ser om det kommer adds. Ikke det at adds er noe voldsom krise heller, man overlever litt som druid. Om man er en barsk tauren, kan man også ta en fjong warstomp + root. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Har en lvl 50 fearl druid og nå har jeg mangle <3 Burde jeg bruke det hele tiden eller claw? og noen tips på hvor å lvle nå da? er alliance Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mangle erstatter claw. 50 = Feralas, Un'goro, WPL. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mindre casttime, uten tvil. NG klarer du deg fint uten, så lenge du har litt overblikk og ser om det kommer adds. Ikke det at adds er noe voldsom krise heller, man overlever litt som druid. Om man er en barsk tauren, kan man også ta en fjong warstomp + root. 8597581[/snapback] Men da... Burde jeg i det hele tatt spandere ett eller flere poeng på NG ettersom jeg levler? Virker jo som et greit talent, men når du sier det på den måten... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 På 70-druiden har jeg NG uten oppgraderinger, og de gangene jeg bruker det, er i PvP mot warrior/rogue, eller når jeg soloet gruppequester (f.eks. "bring me the egg" i Nagrand, hvor jeg fint kunne ta litt bank før NG kicket inn og jeg kunne shifte og heale). Det er et fint talent, men warstomp/barkskin + roots gjør mye den samme nytten. Men, i t2/t3 i balance-treet er det hhv. 4 og 3 gode talenter, så du kan fint plukke opp NG og 2/4 Improved NG uten at det går på bekostning av andre ting. På 70 ville jeg heller hatt Control of nature, dog. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ja, det gikk jo egentlig fint det. Jeg starter med: 5/5 Starlight Wrath 2/2 Focused Starlight 2/2 Improoved Moonfire og deretter 1/1 Nature's Grasp! Herlig! Edit: Er det mye downtime på balancedruids? Er så godt vant med null downtime feral..! Edit 2: Thick Hide talentet... Det gir 10% mer armor i alle former, sant? Står jo ikke noe mer enn det? Endret 13. mai 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mja, du må nok regne med mer downtime som balance i forhold til feral. Feral er mer effektivt for levling, men balance er morsommere. Det blir bedre hvis/når du velger dreamstate, men det er et stykke ned i treet. Thick Hide gir +% av ITEMS, uavhengig av form. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kommer vel litt an på gearet. I og med at en brøkdel av folk (les: gankere) befinner seg i Azeroth, skal iallefall jeg slappe litt av med stamina-heavy gear. Sånn som det er nå @lvl19, tar jeg 3x wrath, 1x moonfire og dasker løs på mobs til de dør. Klarer en 3-4 mobs på ca. 900 mana. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Levler du en til druid? :O Regner med det er for å få en Boomking også? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det medfører riktighet. Har det såpass gøy med feraldruiden at jeg ikke gidder å respecce + kjøpe gear for å teste det sånn halvveis ut. Dessuten, druid er jo kanongøy å levle. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det medfører riktighet. Har det såpass gøy med feraldruiden at jeg ikke gidder å respecce + kjøpe gear for å teste det sånn halvveis ut. Dessuten, druid er jo kanongøy å levle. 8608624[/snapback] Utrolig enig der! Ikke noe moro å respecce noe som funker godt! Druiden min er lvl 7! Mulgore suger! Over og ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå