Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute å grinda igår og så ser jeg 2 players som kommer på mount, lar dem gå jeg men så ser jeg guildnavnet: "guild of honour", kjent gankeguild på Darksorrow.

 

70 mage med 11,5k mana :p (flygemount 280%)

67 pala

 

Hiver meg på 280% mounten min og når dem snart igjenn.

Prøver å pounce magen men var visst immune på flying mount, springer mot palaen, får inn en mangle og en shred. Magen unmounter, starter en frostbolt. Springer mot han og kommer meg akkurat bakom han. Paladinen bubbler magen. går mot paladinen igjenn, får inn litt dmg på han. Bubble går ut og jeg har ca 25% liv igjenn mot en mage med 10k mana igjenn. Får inn mangle på 1,4k, shred på 2,3k og maimer akkurat når magen bruker frost nova, får en hammer i hue og står ei lita stunn før jeg går ned i catform igjenn og mangle for 500 og en shred på 1k, magen dør :p

 

Paladinen har på dette tidspunkt kommet seg litt unna, så lar han gå.

Stealther for corpsecampe magen, og der kommer palaen å bynner å resse, pwna assn hans med 2k HP left :p

 

Mine stats: 2k AP, 9k HP i cat.

 

<3 druid :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Kan hende jeg tar helt feil, men; Kunne ikke druids se humanoid targets på minimpaet, i cat form?

8550063[/snapback]

Jo

Lenke til kommentar
Har du sjekka hos trainer?

8550909[/snapback]

 

Ja. Sjekka på thottbot nå, stod at det var lvl 32 skill, men jeg husker bestemt av jeg automatisk fikk track humanoids oppe når jeg gikk inn i cat form. Kan ha vært en bug though =/

 

I quote: "so the EYE OF THE STORM patch just came out and whenever i turn into cat form on my 29 druid it turns track humanoids on? is that something i never noticed?".

Lenke til kommentar
Har du sjekka hos trainer?

8550909[/snapback]

 

Ja. Sjekka på thottbot nå, stod at det var lvl 32 skill, men jeg husker bestemt av jeg automatisk fikk track humanoids oppe når jeg gikk inn i cat form. Kan ha vært en bug though =/

 

I quote: "so the EYE OF THE STORM patch just came out and whenever i turn into cat form on my 29 druid it turns track humanoids on? is that something i never noticed?".

8550925[/snapback]

 

Neida, Track Humanoids går veldig autimatisk på hos meg med en gang jeg går inn i Catform! :)

 

Jeg har 1000 AP med MotW-buff og catform, forresten :)

Lenke til kommentar

Nature's Grasp er totalt ubrukelig i dyre-form uansett, ettersom man kun gjør melee damage.

 

Natural Shapeshifter har jeg heller ikke sansen for, ettersom jeg nok mana til spillemåten min, samtidig som jeg sjeldent skifter form under en fight. Når jeg gjør det har jeg heller ingen problem med mana.

Lenke til kommentar
Nature's Grasp er totalt ubrukelig i dyre-form uansett, ettersom man kun gjør melee damage.

 

Natural Shapeshifter har jeg heller ikke sansen for, ettersom jeg nok mana til spillemåten min, samtidig som jeg sjeldent skifter form under en fight. Når jeg gjør det har jeg heller ingen problem med mana.

8584031[/snapback]

 

 

feil.. har du en rogue på deg og bash er på cd så er ng veldig fint å ha. har ikke tall på hvor mange ganger ng har redda meg. og det kan brukest i forms.

Lenke til kommentar

NG er ganske fantastiske greier, i og med at det gir deg mulighet til å roote, løpe unna og heale, bytte til catform og stealthe, for deretter å åpne på nytt.

 

NS er også prima ballerina i PvP, spesielt når du driver med snedigheter som det overnevnte. Sloss du i catform hele tiden, så er det vel ikke det beste talentet, men med den begrensede mengden mana du har med feral-gear er det greit å kunne shifte ut, heale og shifte tilbake uten å måtte være låst til den formen pga mana-mangel. Når en litt-over-gjennomsnittet lang kamp (paladin, warrior, etc.) involverer catform for dps, bearform for charge/bash, moonfire + heal, travelform, catform etter -combat, sier det seg selv at ca. 1k mana per cat/bearshift og 400 mana per travelform ikke etterlater mye igjen til senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...