Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skaffet meg noe lunde bra healing gear nå..

og enchantet +81 healing på våpnet,

 

Trenger enchant på hjelm, skuldre, kappe, chest, bracers, hansker, belte, bukse og sko

Kan jeg få +healing på alle disse? Vist ikke hvilke enchants passer best for å få mest mulig healing power?`

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Har skaffet meg noe lunde bra healing gear nå..

og enchantet +81 healing på våpnet,

 

Trenger  enchant på hjelm, skuldre, kappe, chest, bracers, hansker, belte, bukse og sko

Kan jeg få +healing på alle disse? Vist ikke hvilke enchants passer best for å få mest mulig healing power?`

 

Takker for svar

8472001[/snapback]

 

Dette burde du vite :p

 

Kan få "35 healing og 7mp/5 enchant på hjelm (kjøpes for 90g, revered rep med honor hold/thrallmar)

Til bracers får du +30 healing enchant

På hansker kan du få +35 healing

På skuldre kan du få 2 forskjellige +healing rep enchants (honored/exalted med The Aldor/The Scryers)

Og bukse kan du få "+46 healing og +15 stam" eller "+51 healing og +18 stam"

 

Bukse enchantene bruker man likt som en "temporary enchant", bare at den er permanent. Altså, kan kjøpes av andre spillere..

 

Du kan jo også bruke ZG enchants (til hjelm og/eller legs), hvis du er friendly (eller høyere rep) med dem, OG har mats til å kjøpe enchanted (inne i Zul'Gurub).

 

 

Til kappe, chest og sko så kan du ikke få noen +healing enchant.

 

På en kappe er det egentlig ingen god enchant for healers, men Subtlety kan være grei å ha hvis man healer så mye at man får aggro..

 

Til chest kan man få +15 spirit, +6 mp/5 eller de normale +health/mana enchantene. Noen liker også +6 to all stats.

 

Til sko vil jeg anbefale å enchante Vitality (+4hp og mana/5 sec), eller så kan Boar's Speed være fin (+9 stam og movement speed)

Men du kan jo også ta en +spirit eller stam enchant..

 

Til belte er det ingen enchants som finnes, men det finnes en +20 healing enchant til ringer, men da må man være enchanter og enchante det på "seg selv".

Lenke til kommentar
MysticoN, du skrev "main", som i main character, og da svarer psilo med "er det bare alter, som i alternative character, du shredder da?"

 

Det ordet du er ute etter, er "Maim".

 

:)

8474389[/snapback]

 

 

hehe.. no tok jeg den :blush:

 

jeg bruker å blande main og maim sammen.. ikke spør hvorfor:s som oftest rekker jeg å rette meg selv før jeg poster

Lenke til kommentar
Er Nelf Druid lvl 35 @Grim Batol, critta 614 her om dagen btw :D

Jeg speccer Feral er det et bra valg? Savner da moonkin

8515746[/snapback]

 

Feral er veldig bra og ganske enkelt å lvle med, aldri noen downtime der du må sitte å drikke.

Blir bedre på lvl 42 for imp leader of the pack, får liv hver gang du critter <3

Lenke til kommentar

imo er ikke engineering noe for noen atm :) druider least of all. ser for meg at disse LW trommene og slikt har høyere nytte for druids? eller tailoring og dise nye nettene deres, dette er BG speaking thou, for i arena'er kan verken net, trommer eller engineering brukes til shite :)

Lenke til kommentar

Er druid og elsker det, feral soloer best og gjør mest skade vil jeg si, vi kan tanke, dps og heale, vi er som levende kopier av rogue warrior og priest bare litt nerfet. Vi gjør det ekstremt bra i instance dersom du spiller kortene dine riktig og en druid er som oftest velkommen i en gruppe hvor som helst.

Har lvl 41 nå og selv om feral og resto skal være favorisert hos de fleste gikk jeg for balance. Kall meg noob men Moonkin ftw!

Lenke til kommentar

Dinga akkurat 10 med den nye female tauren (<3) druiden min nå. Har tenkt å levele som feral siden vi er en vennegjeng som netopp har starta alts, og vi trenger en tank.

 

Hva burde jeg ta først i Feral treet? Ferocity eller Feral Agression? begge ser ut som gode valg i mine øyne, hva mener dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...