ka1ser Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Siden det tar lenger tid å levle en rogue opp til 60 så tror jeg heller jeg vil respecce feral. Men problemet er at det er overflod av rogues på servern, hvem vil da ha en feral druid som er dårligere enn en rogue.. EDIT: Swiftshifttingen, er den borte? Endret 28. februar 2006 av ka1ser Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Swiftshifting er bytta med natural shapeshifter. En passiv decrease i manakostnad istedet for 6 sekunder etter shapeshift. En smule feil, E-ton. Faktisk, alle våre abilities er kraftigere enn rogues. Claw, shred og ravage gjør alle mer damage enn rogues' like abilities. Pounce' motpart(cheapshot) har ikke dot engang. Vanish/feign hadde vært så totalt imba at det hadde eid alle resto talents noensinne. Sitte seg ned å drikke på en bossfight... Med gear kan feral gjøre imba damage. Er en del epics der ute som er direkte designa til druids, for ikke å snakke om AQ loot som er heaven for ferals. Selvfølgelig ikke i nærheten av equal geared rogues kan gjøre, men slik skal det jo være også. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja jeg har nemlig putte poeng i natural shapeshifter, og det hjelper vel på. Kanskje en ide å ha noe slikt i en pvp feral build også? Men likevel er vel swiftshifting bedre? I kombo med NS må det ha vært dødelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 For å sitere worldofwarcraft.com, "The cat is much like the Rogue.". Eneste likheten nå er at begge bruker energy. 5678138[/snapback] Cat form har jo både prowl(stealth) og bak angrep som rogue, og combo point. Kommer ikke på fler. Så cat form er jo veldig lik rogue. 5678355[/snapback] gi meg lockpick og jeg er fornøyd vel, nesten da. skulle likt å kunne bruke polearm i stedet for en fistweapon, men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Våre abilities er kraftigere enn rogue sine ja? Du mener "backstab/ambush" der vi er låst til 1.0 speed? Hadde jo vært grusomt imba om vi fikk 1.8 speed eller noe, men er langt ifra bedre enn rogue sin som den er. Eneste grunnen til at cheapshot er bra for rogues er at de kan ambushe, vanishe og cheapshote. Druids kan velge mellom 2 måter å åpne en kamp på, mad damage eller 2sec stun og litt damage. Selv har jeg ikke pounce på action baren engang Og selvfølgelig finnes det feralgear, hvis ikke hadde det nok vært en del sutring. Poenget mitt var at det finnes ca 10 ganger så mye roguegear og gear som rogues får førsterett på i det fleste guilds. Av samme grunn (hardcoreguilds liker sjeldent annet enn restodr00ds) så er det sjeldent feraldruids fer leke seg i AQ. Vanish slik som vi kjenner det hadde nok vært for imba ja, men for å sette seg ned og drikke i en bossfight? Man har jo innervate for svarte! Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg er feral druid, og når jeg er bear/cat form så ser det ut til at jeg ikke får noe høyere dmg samme hva våpen jeg bruker (DPS altså) så det eneste jeg egentli burde satse på er strenght i bear og agi i cat? Om jeg har lite skill i ett våpen, men bruker det og fks bear form, treffer jeg da mindre osv. som vanli når man har dårlig skill i et våpen? (fks level 35 på level 40 i maces) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg er feral druid, og når jeg er bear/cat form så ser det ut til at jeg ikke får noe høyere dmg samme hva våpen jeg bruker (DPS altså) så det eneste jeg egentli burde satse på er strenght i bear og agi i cat? Om jeg har lite skill i ett våpen, men bruker det og fks bear form, treffer jeg da mindre osv. som vanli når man har dårlig skill i et våpen? (fks level 35 på level 40 i maces) 5680786[/snapback] Dps på våpen har null å si. Weaponskill i forms har null å si Strength, agility og stamina er dine viktigste stats som feraldruid. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hvor finner jeg kisten i Darkshore for itemen til questet for å lære aquaform? Liten oppdatering, jeg fant den akkurat, den lå i vannet et sted. Endret 3. mars 2006 av Pycnopodia Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Feral er helt sykt å grinde med. NO downtime at all. Er bare lvl 40 nå da, men gleder meg til grinding i Sorrow hill Men, ravage og shred er sinnsykt kraftige.. Endret 3. mars 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nei, level 52-quest Bra at jeg ga opp warrioren min, nå som de blir enda mer nerfet. Druid, som nå er min nye main, fikk kjekke buffs! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har startet en female night-elf druid. Og jeg trenger en overall build. Kunne noen poste den og si hvor jeg starter? Er lvl10 btw Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Raskeste veien til Heart of the Wild i feral treet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Raskeste veien til Heart of the Wild i feral treet. 5698030[/snapback] Og det vil bli? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har ikke så mye å si, velg de du syns gir deg mest damage, og etter hva slags abilities du bruker mest. Men, HotW er talent #1, så fortest mulig dit. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har ikke så mye å si, velg de du syns gir deg mest damage, og etter hva slags abilities du bruker mest. Men, HotW er talent #1, så fortest mulig dit. 5698287[/snapback] Men siden dette er likssom første gang jeg spiller druid. Så vet ikke jeg helt alt om talents til druids. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Selv har jeg ikke pounce på action baren engang 5680782[/snapback] Det vil jeg virkelig anbefale deg å fikse. Husk at Pounce også fungerer som en spell interrupter, eller veldig limited crowd control. Veldig bra for spesielt AB. Husk, den gir også en DoT som hindrer rogues i å restealthe. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har ikke så mye å si, velg de du syns gir deg mest damage, og etter hva slags abilities du bruker mest. Men, HotW er talent #1, så fortest mulig dit. 5698287[/snapback] Men siden dette er likssom første gang jeg spiller druid. Så vet ikke jeg helt alt om talents til druids. 5698296[/snapback] Kan ikke fortelle deg hvordan man skal spille, du burde heller teste ut diverse stiler og comboer som du liker selv. Men fokuser på feral da du får ekstremt lite downtime, også i forhold til alle andre classes når det gjelder grinding. Velg talents etter hva du selv liker. Imp shred om du liker pounce -> shred f.eks. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Selv har jeg ikke pounce på action baren engang 5680782[/snapback] Det vil jeg virkelig anbefale deg å fikse. Husk at Pounce også fungerer som en spell interrupter, eller veldig limited crowd control. Veldig bra for spesielt AB. Husk, den gir også en DoT som hindrer rogues i å restealthe. 5698306[/snapback] Hvilke spells hadde du tenkt å interrupte med pounce da? Hearthstone? Tar faktisk litt tid å stealthe og komme bak noen.. Om jeg absolutt vil hindre rogues i å stealthe bruker jeg bare faery fire som har 6sec cooldown og er gratis å kaste. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg kan jo faktisk copy-paste samtlige spells fra thottbot om du vil, så du kan se hvem som kan interruptes. Pluss, man åpner ikke med faeri fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå