Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangle erstatter Claw (men ikke Shred, virker som mange driter i den etter de plukker opp Mangle).

8382589[/snapback]

 

Shred er jo det angrepet jeg bruker mest.

 

Pounce

 

Fairy Fire

 

Mangle

 

Shred

 

Rake

 

 

Er jeg heldig har jeg 5 combopoints allerede. Hvis ikke bruker jeg mangle enda en gang.

Jeg avslutter enten med Ferocious Bite eller RIP, avhengig av hvor mye HP mobben har igjen..!

Lenke til kommentar
Er det noe vits i å bruke Claw i det heletatt etter at man får Mangle i catform? De er like dyre på Energy, og Mangle virker bedre?

 

Correct me if im wrong! :)

8381822[/snapback]

 

nei.. ikke vits. heller ikke vits å bruke penger på claw oppgradeinger etter du har claw. du kommer ALDRI til å bruke claw etter mangle:D

Lenke til kommentar
Mangle erstatter Claw (men ikke Shred, virker som mange driter i den etter de plukker opp Mangle).

8382589[/snapback]

 

Shred er jo det angrepet jeg bruker mest.

 

Pounce

 

Fairy Fire

 

Mangle

 

Shred

 

Rake

 

 

Er jeg heldig har jeg 5 combopoints allerede. Hvis ikke bruker jeg mangle enda en gang.

Jeg avslutter enten med Ferocious Bite eller RIP, avhengig av hvor mye HP mobben har igjen..!

8382992[/snapback]

 

i pvp bruker jeg: Pounce - mangle - (shred vist OOC procer) - FFF - main. vente litt på energy så shred.

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt rundt på forskjellige speccs, og prøvd meg fram. Men hva er best av den klassiske 0/0/61 speccen og f.eks 27/0/34? Tenker for Raids og litt PvP(healer i 5-mannsteam)

 

Er litt usikker, syns ikke selve tree of life er så sykt, men på den andre siden så er HT et grusomt tregt spell. Dere kan jo se armoryprofilen min om dere vil. klikk

Ikke spør hvorfor jeg har så dårlig off-hand!

Lenke til kommentar

Om du kun skal heale/cyclone i PvP ville jeg gått for 8/11/42. Håper også du har et alternativt PvP-gear som gir deg mye mer HP, da druids fort kan bli et offer for /assist.

 

ToL er helt useless i PvP. I raids kan den være fin for høy manaeffektivitet, det er ikke akkurat lett å få inn en full healing touch med paladins som spamhealer, så da kan effektivitet kanskje være nøkkelordet.

 

Jeg ser ikke heeelt poenget med 27 points i balance om det er healer du er, noe jeg har gått glipp av? Moonglow og nature's grace virker ikke verdt de 19 poengene du "kaster bort" i balance.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

De 11 poengene i Feral ser jeg vel ikke helt bruk for kanskje, men i alle fall 8 poeng i balance som PvP healer. Ja jeg bruker ikke ToL i PvP.

 

I balance treet så har vi jo: Lunar Guidance, Natures Grace og Moonglove. Å specce litt ned i dette treet kom nok mer av en trang til å gjøre damage tenker jeg. Ser dagen derpå at jeg går glipp av så mye i Restoration.

Da ser jeg noe annet, er det virkelig vits i å investere noen poeng i HT? Når bruker man dette spellet? Den eneste plassen er Heroic, hvis jeg er eneste healer.

 

Jeg kom fram til denne speccen, med 9 poeng ledig til f.eks balance treet. Burde jeg egentlig kjøre maks i restoration?

Lenke til kommentar
Mangle erstatter Claw (men ikke Shred, virker som mange driter i den etter de plukker opp Mangle).

8382589[/snapback]

 

Shred er jo det angrepet jeg bruker mest.

 

Pounce

 

Fairy Fire

 

Mangle

 

Shred

 

Rake

 

 

Er jeg heldig har jeg 5 combopoints allerede. Hvis ikke bruker jeg mangle enda en gang.

Jeg avslutter enten med Ferocious Bite eller RIP, avhengig av hvor mye HP mobben har igjen..!

8382992[/snapback]

 

Nei, du bruker mangle mest.

Lenke til kommentar

Du kommer ingen vei med 17 poeng i balance. Insect swarm gir grei skade og kan være en fin raid-debuff dersom ingen andre druids har den, men ellers fører de poengene ingen vei. 3/3 natural perfection er det bare å sette 3 poeng i med en gang, ta en titt på det :p.

 

I et pure PvP-build tar man ikke Tree of Life eller Imp. Tranquility (sistnevnte tar jeg ikke uansett, men jeg ser at den har noen fiffige bruksområder i 5 mans).

 

Tanken med 11 poeng i feral er +10% armour (hjelper godt med), samt muligheten til å skifte til bjørn og feralcharge/bash. Om man liker den tanken, er det bare å kjøre på med furor i stedet for imp mark of the wild. Siden du snakka om at du ikke likte det, har du en haug av poeng du kan slenge i resto, så da er det ikke vits i å snakke om build, da du får alt du peker på i restotreet.

 

Healing touch brukes bare sammen med nature's swift i PvP etter min erfaring, og tar du en titt på top arena 5v5 druids på armory har de færreste imp. spirit, og empowered touch. Mange dropper naturalist også, men det er litt forskjellig. Jeg kommer trolig til å droppe det, da jeg som sagt kjører 11 poeng i feral og har begrenset utvalg i restoration.

 

Moonkin-druid kan funke ypperlig i både PvP og PvE, men det er en helt annen diskusjon.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ok, nå er jeg kommet litt i knipa...

 

Jeg har sjansen til:

 

Å gå feral og være DPS i kara raids = PvP og PvE fun :p

 

Å gå resto og være healer i kara raids = PvP?? PvE er sikra da.

 

Hva tror dere?, kan jeg specce resto, få meg bra gear og satse på en kariære innen PvP senere?

 

Jeg liker PvP og vil ikke være foruten PvP.

Lenke til kommentar

Ja, går helt fint, men det kan være frustrerende med et lag uten peiling (eller om man ikke har peiling selv:P). Blir du fanget i en stunlock (+assist, eller en av delene) i casterform kreves det support fra teamet ditt.

 

I 2v2 funker restodruid ypperlig. Jeg legger ved link av rogue+druidteam fra amerikansk battlegroup her . 2394 rating, rank 1.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...