Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tingen er ikke at HoT'sene er bortkastet Superslask. Når det kommer en cleave for eksempel. Da hiver jeg på en hot, som i løpet av 6 sekunder healer opp all skaden, dette koster meg 176 mana, mens en pala/priest må kaste et spell med cast time, som flash heal f.eks. Dette tar 1,5 sek, koster 470 mana, og healer ca 2000 (i følge en i guildet).

Er ikke min heal LITT bedre enn hans da? Det er ikke druiden det er nå galt med da, men de andre healerne som ikke stoler på han

8283151[/snapback]

Nå har jeg hatt en liten pause fra WoW, så er hverken 70 eller restoration specced, men når i alle dager har en HoT som gir 2000 HP kostet så lite som 176 mana?

Jeg har lenge vært veldig positiv til HoTene, men i PvE bossfights, så føler jeg at manaeffektiviteten er altfor lav.

8308447[/snapback]

I treeform så koster Lifebloom 176 mana, den healer for 150 mana hvert sekund i 7 sekunder, og avslutter med 1100 heal

8324160[/snapback]

Oki, da har du i underkant av 885 + Healing, kanskje?

Da må vel Lifebloom ha lavere mana/hp enn HT da? Er Lifebloom den billigste spellen i spillet mtp mana/hp, uansett klasse?

Da er vel problemet de andre som ikke stoler på HoTen da :) Eller bare generelt kamp om healingmeteret, noe som er en uting, men vanskelig å bli kvitt.

Endret av AndrusMaximus
Lenke til kommentar

Hvordan spiller du PvP full resto druid?

Sånn som jeg spiller nå så springer jeg rundt å healer den andre i partyet mitt, og bruker cyclone og roots for å komme meg bort...

altså:

prowl, cat form

Normalform, heale andre duden litt

Cyclone roguen som kommer mot deg

Bruke entangling roots på locken som kommer mot deg for å få han ut av range

Heale andre duden...

OSV

-.- 1vs1, hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar

I Battlegrounds:

Løp rundt, sleng på HoTs, kanskje en og annen Healing Touch om du har tid. Prøv å ikke stå stille, da er du lett mål.

Arena:

Heal vennen din, ikke bli et mål for nukes. Vær kreativ med Line of Sight.

Solo PvP.

Root/Cyclone, travelform/flying form, løp.

Lenke til kommentar

Nei, restodruid er den dårligste arena-healeren.

Holy/discipline-priest, jeg ville si discipline for arena-healing, da pain suppression må være gull verdt, samt at det gir god beskyttelse mot all mulig burst. Prayer of mending + AoE heals er flott.

Paladins sier seg selv, bubble, gratis, raske crit-heals som er vanskelige å stoppe og plate, samt blessings.

Shamans har earth shield, ganske mye armour og totems holder lenge, gir kamerater fritt rom til å nuke. Det at heals koster mye mana er nok ikke noe problem i arenas, da kampene ikke varer så lenge.

Restodruid har trege men stabile heal over times som ikke varer lenge mot burstskade, da de er egnet for å stoppe jevn dps. Lite survivability uten å ofre all form for healing. (Bearform)

Dette er mitt inntrykk, har ikke spilt arena ennå. (64 nå :>)

Lenke til kommentar

Restodruid har trege men stabile heal over times som ikke varer lenge mot burstskade, da de er egnet for å stoppe jevn dps. Lite survivability uten å ofre all form for healing. (Bearform)

8346826[/snapback]

Synes du tar litt feil der gitt...

Lifebloom ticker for 110 i 6 sek og healer deretter for 1k

Rejuvernation ticker for 550 i 12 sec

Regreowt healer for 1700 og critter for 2500 (60% critchance med den atm) og 1500 over tid

mot skikkelig burst så funker: Nature's swiftness (neste spell gratis) HT, rejuv, lifebloom (swiftmend om nødvendig), regrowt.

Og travelform er kjekk å ha i arena...

Lenke til kommentar

8346826[/snapback]

Regreowt healer for 1700 og critter for 2500 (60% critchance med den atm) og 1500 over tid

mot skikkelig burst så funker: Nature's swiftness (neste spell gratis) HT, rejuv, lifebloom (swiftmend om nødvendig), regrowt.

8347249[/snapback]

Men så bestemmer noen seg for å nuke deg, og da har du lite å stille opp med.

Lenke til kommentar

8346826[/snapback]

8347249[/snapback]

8347940[/snapback]

nja, rejuv-swiftmend, 2600 hp instanthealed.

natures swiftness-regrowt-swiftmend, 5000 hp nesteninstanthealed

og klassikern

natures swiftness-cyclone, ta seg god tid :p

greide btw å holde meg i live i 40 sek mot en rogue som nuka meg med alt han hadde...

Lenke til kommentar

8346826[/snapback]

8347249[/snapback]

8347940[/snapback]

Druid er jo den vanskligste healeren og nuke, det er ihvertfall mine erfaringer med mitt team. De kiter og healer oss til helvete hver gang.

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli allment kjent, så kan like gjerne si det her, selv om det er juks og fanteri:

Eksempel: Du cycloner 1 fyr, så 1 til mens han første er cyclona. Han andre mister da alle mulige abilities, passive og aktive. Vi snakker om talents, racial abilities, buffs osv. Dette kan bare fikses ved å bytte zone eller eventuelt bytte gear.

Jeg regner med og håper at Blizzard fikser dette fort. Jeg tipper de ikke er helt sikre på hvordan de skal kode det, så Cyclone får sannsynligvis en relativt lang cooldown, kanskje 6 sekunder?

Da chain-cycloning er en helt vanlig strategi, er det mange arenateams som både aktivt og uvisst bruker denne til sin fordel.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Dette begynner å bli allment kjent, så kan like gjerne si det her, selv om det er juks og fanteri:

Eksempel: Du cycloner 1 fyr, så 1 til mens han første er cyclona. Han andre mister da alle mulige abilities, passive og aktive. Vi snakker om talents, racial abilities, buffs osv. Dette kan bare fikses ved å bytte zone eller eventuelt bytte gear.

Jeg regner med og håper at  Blizzard fikser dette fort. Jeg tipper de ikke er helt sikre på hvordan de skal kode det, så Cyclone får sannsynligvis en relativt lang cooldown, kanskje 6 sekunder?

Da chain-cycloning er en helt vanlig strategi, er det mange arenateams som både aktivt og uvisst bruker denne til sin fordel.

8351298[/snapback]

kan du gjøre det med en fyr?

altså, cyclone han og så cyclone han igjenn?

Lenke til kommentar

Nei, på han første er virkningen normal. Jeg synes det er trist at denne bug-en får eksistere så lenge i et spill som har begynt med teamrating og konkurranser.

Om de har en shaman i partyet, så er det instant GG. Bloodlust/heroism = 1.0 sek Cyclone cast time, som ikke blir interruptet av damage, bare interrupt-spells/abilities. Mange teams har begynt å la krigeren (main DPS) ligge klistret på druiden i hele fighten.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, misforsto litt. SKjønner hva du mener nå.

Cyclone ftw :w00t:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Lest på wow-europe nå om Druid Epic fly form. Noen som hvet mer om dette en det som står der?

8354109[/snapback]

Du må kjøpe skillen (300) for å kunne bruke eller i det hele tatt gjøre questchainen som ender opp i en epic flight form. 280% speed, kan ikke gå på bakken med den, bare fly.

Afaik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...