Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig med deg, ka1ser. Men det er nå slik det fungerer. Dems spillestil tillater ikke rom for hots, selv om det klart ofte hadde vært best. Noen stoler ikke på tiden hots tar, andre er ignorante så dem ikke ser/bryr seg om hoten. Noen er så langt inne i autohealinga si at dem ikke engang aner hvem dem healer, spiller ingen rolle for dem så lenge de får fylt opp hpn hans.

Så jo, de er altfor ofte bortkastet.

 

(Har vel skrevet tidligere i denne tråden at effektivitetsbyrden ikke ligger 100% på druids)

 

Be__bad: Roguen hadde tegna 9 foran sin egen attackpower. Mislykka, men han prøvde ialfall.

8283188[/snapback]

Tja, jeg vil ikke si at det ble mislykket. Hvis jeg ikke ville at det skulle se photoshoppet ut så hadde jeg bare kopiert et av de andre tallene og lim inn istede for å tegne et 9 tall selv. Poenget mitt var at så lenge han druiden med 5k AP ikke poster bilde av buffs så tror jeg ikke at han har 5k AP.

8284798[/snapback]

Jeg tror han ialfall. Har selv hatt 4172 attackpower, og da uten survival of the fittest, aspect, strength elixir og mat. Pluss mye solo pve gear (stamina favoriserende). 5300 er fullt mulig.

Lenke til kommentar

Hei :)

Driver å levler druid nå (feral seff) og lurer på om noen her kan gi meg noen tips om hvilke talents jeg bør styre unna/som ikke er verdt poeng, evt om den er noen talents jeg MÅ ha, som ikke er så obvious..:p

 

På forhånd takk...

 

(Ja, sjekka om det er linka noen anbefalte build tidligere i tråden, men fant faktisk ingen på 20 sider bakover... :no: )

Lenke til kommentar

noen som har sett denne:

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=37973

 

kan ikke se den siden jeg er på jobb:s

 

til Gnimmels:

 

jeg har 1/46/14 build no, og den har jeg hatt i en lengre tid. jeg mener selv at dette er den beste feral builden for både pvp og pve. (husk at dette er min mening)

 

jeg har tanket i alle 5 man instancene i outland, men liker best å være cat (dps), har også vært main healer et par ganger, men likte ikke det. pluss at denne builden er vel ikke perfekt til healer, og det er mer enn nokk å drasse på med 2 sett.

 

vet ikke hvilken lvl du er, men i forhold til mange vil jeg råde deg til å ta furor fort som mulig. som druid MÅ man skifte form mye, og at man starter med litt energy/rage er ubeskrivelig bra.

 

must have talents kommer HELT ann på hva du liker: jeg vil si at imp shred er et must have siden jeg bruker shred MYE.

 

jeg tror at vist du kopierer denne builden vil du nokk bli fornøyd. men husk på en ting.. styr unna imp mark of the wild. dette er regel nr 1 som druid^^

 

lykke til med lvl'ing.

 

Mysticon.

 

Edit: Lurer på å prøve meg på oomkin snart. noen som vet om intensity i feral treet og dreamstate stacker? tenkte på denne builden . men husk at jeg har null peil på oomkin^^

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Tusen takk for godt svar Mysticon :thumbup:

 

Builden du linka så veldig bra ut... bare lurer på et par ting:

 

Er ikke feral aggression et ganske bra talent både for tanking og cat dps? Er natural shapeshifter verdt de 3 poengene? Og hvorfor skal man styre unna imp MOTW? Kommer jo til å stort sett soloe, og det blir vel en ganske greit statsboost?

 

Er bare lvl 19 enda btw...:p Tenkte jeg skulle få meg feral charge hvertfall før jeg går for furor. men det er så mange andre kule talents som kommer i feral akkurat etter lvl 20. Sharpened claws, primal fury og predatory strikes.

 

Er det kanskje lurt å gå ned til faerie fire feral før jeg går ut av feral treet?

Lenke til kommentar
jeg har 1/46/14 build no, og den har jeg hatt i en lengre tid. jeg mener selv at dette er den beste feral builden for både pvp og pve. (husk at dette er min mening)

8305185[/snapback]

 

Nja, jeg har mye det samme, men 2 poeng fra Thick hide og 1 fra Natural shapeshifter i Intensity istedenfor. Bruker bearform en del i PvP, og da er 10 ekstra rage fra Enrage veldig fine greier.

Lenke til kommentar
Tingen er ikke at HoT'sene er bortkastet Superslask. Når det kommer en cleave for eksempel. Da hiver jeg på en hot, som i løpet av 6 sekunder healer opp all skaden, dette koster meg 176 mana, mens en pala/priest må kaste et spell med cast time, som flash heal f.eks. Dette tar 1,5 sek, koster 470 mana, og healer ca 2000 (i følge en i guildet).

 

Er ikke min heal LITT bedre enn hans da? Det er ikke druiden det er nå galt med da, men de andre healerne som ikke stoler på han

8283151[/snapback]

 

Nå har jeg hatt en liten pause fra WoW, så er hverken 70 eller restoration specced, men når i alle dager har en HoT som gir 2000 HP kostet så lite som 176 mana?

 

Jeg har lenge vært veldig positiv til HoTene, men i PvE bossfights, så føler jeg at manaeffektiviteten er altfor lav.

Lenke til kommentar

Med godt gear + downrank? + Tree of Life så tror jeg det skal være oppnåelig. Kanskje lettere med rogues ol. med 20% healing efficiency. Jeg kan ikke snakke av erfaring da jeg ikke raider lengre, men druids er vel ypperlige til å drive med healing av folk som tar relativt lite skade + alltid ha en HoT på tanks. Eller?

Lenke til kommentar
Tusen takk for godt svar Mysticon :thumbup:

 

Builden du linka så veldig bra ut... bare lurer på et par ting:

 

Er ikke feral aggression et ganske bra talent både for tanking og cat dps? Er natural shapeshifter verdt de 3 poengene? Og hvorfor skal man styre unna imp MOTW? Kommer jo til å stort sett soloe, og det blir vel en ganske greit statsboost?

 

Er bare lvl 19 enda btw...:p Tenkte jeg skulle få meg feral charge hvertfall før jeg går for furor. men det er så mange andre kule talents som kommer i feral akkurat etter lvl 20. Sharpened claws, primal fury og predatory strikes.

 

Er det kanskje lurt å gå ned til faerie fire feral før jeg går ut av feral treet?

8306687[/snapback]

 

gla du likte den.. ja Natural shapeshifter er verdt 3 poeng.. helt klart, hadde vel til og med verdt 5 points..

 

når du skal gå for furor finner du vel fort ut av selv, det kommer vel menst ann på når du starter pvp for fult. imt motow gir det ALT for lite for 5 points, har ikke tallene på hvor lite den gir i hode men det er det sikkert noen andre som har eller allerede har posta.

 

feral aggression er sikkert et ok talent det, har aldri testa det siden jeg mener at det er et av de talentene som er ikke er verdt å bruke talent på. skal man sammenlinge tier 1 talents så er det noe MYE bedre at attacks koster minder RAGE/ENERGY enn at du skader litt mer på FB og at mobs skader deg litt mindre?

 

Vist du ikke pvp'er alt for mye så ville nokk jeg gått for mangle først, jeg vart sjokket over hvor mye enklere det vart å grinde, + at du ikke trenger å kjøpe uppgrades til claw lengre. når du har får mangle kommer du ALDRI til å bruke claw lengre.

Lenke til kommentar
Tingen er ikke at HoT'sene er bortkastet Superslask. Når det kommer en cleave for eksempel. Da hiver jeg på en hot, som i løpet av 6 sekunder healer opp all skaden, dette koster meg 176 mana, mens en pala/priest må kaste et spell med cast time, som flash heal f.eks. Dette tar 1,5 sek, koster 470 mana, og healer ca 2000 (i følge en i guildet).

 

Er ikke min heal LITT bedre enn hans da? Det er ikke druiden det er nå galt med da, men de andre healerne som ikke stoler på han

8283151[/snapback]

 

Nå har jeg hatt en liten pause fra WoW, så er hverken 70 eller restoration specced, men når i alle dager har en HoT som gir 2000 HP kostet så lite som 176 mana?

 

Jeg har lenge vært veldig positiv til HoTene, men i PvE bossfights, så føler jeg at manaeffektiviteten er altfor lav.

8308447[/snapback]

 

I treeform så koster Lifebloom 176 mana, den healer for 150 mana hvert sekund i 7 sekunder, og avslutter med 1100 heal

Lenke til kommentar

Kanskje den filmen som Mysticon linka kan få alle druids til å bruke shred? Møter på druids i instances som IKKE bruker shred fordi de tror den gjør dårligere skade enn mangle :!:

 

Critta 2k på shred på lvl 62 mot en priest i duell :) Har såvidt klart det på min 70 rogue med backstab i pvp (unbuffed).

Lenke til kommentar
Kanskje den filmen som Mysticon linka kan få alle druids til å bruke shred? Møter på druids i instances som IKKE bruker shred fordi de tror den gjør dårligere skade enn mangle :!:

 

Critta 2k på shred på lvl 62 mot en priest i duell :) Har såvidt klart det på min 70 rogue med backstab i pvp (unbuffed).

8325070[/snapback]

 

vel, en hver druid som har peiling bruker shred.. jeg bruker KUN mangle som debuff, resten av energy går til shred:D

Lenke til kommentar

hva kan jeg oppgradere av gear her? har en del honor points å bruke, men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe.

 

Link til armory

 

før dere sier skaff deg mer stamina, her er hva jeg kommer til enchante når jeg finner en enchanter som er i en stor guild som kan lage de:

 

Clefthide Leg Armor: +30 sta and 10 agi on legs.

 

Enchant Bracer - Fortitude: +12 sta

 

+35 agi on weapon

 

Enchant Chest - Exceptional Stats: +6 all stats.

 

Enchant Boots - Boar's Speed: +9sta and some speed.

 

 

vil bare si at jeg er en "casual" player så dette er ikke en druide i full epic sett. så vist dere vet om noen andre gear som kan craftest eller dropper i 5mans som er bedre enn hva jeg bruker så kom med det:D

 

arena er heller ikke en ting jeg kan satste på siden min 3 vs 3 team har 1337 (tro det eller ei) raiting. jeg er vel den eneste i guildet som har erfaring / spiller pvp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...