Big Tone Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva er best å lvle i. Jeg har Feral, mens en kompis av meg sier at full balance er mye raskere.. 8279068[/snapback] Hold deg til det du syntes er gøyest. Balanace druid i tbc har fått masse gear og slipper å ta fra andre nå Jeg var balance hele veien opp til 70, noe jeg ikke angret på. Var utrolig gøy! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Synes det er moro i feral og jeg. Kan tanke litt i instances osv, selv om jeg er mer cat specced.. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje det var denne druiden som angrep deg? 8271831[/snapback] Viste dette bildet til en kompis men han var ikke imponert, så han tok bilde av seg selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Nerf rogues :/ Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Druids har aldri vært overlegen warriors i tanking, dette er bare grining fra folk som ikke forsto hva tanking er. En feral druid med dps gear gjør mer tps enn en warrior med crapgear, sant, men det beviser ingenting.Druids var og er den dårligste healing classen i spillet, så nøyaktig hva du mener med "like god på som level 60" vet jeg ikke. Som catform i pvp kan du forvente å dø fort om du ikke driver å ganker questers o.l. En druid i catform har minst survivability i spillet, en liten stunlock og han er død. Ingenting dør så fort som katter, spesielt i arena. Burst litt, stun litt, men hold deg mest i bearform. Bash, maim og cyclone deler ikke diminishing returns cooldown, så du kan leke deg litt der. 8269663[/snapback] "Druids var og er den dårligste healing classen i spillet" hva! er du helt idiot..eller, det var ikke et spørsmål en gang.. du er en idiot! druids er spillets BESTE Hot'er og har lengst mana leve tid av all healere, jeg greier LETT å holde laget mitt 100% HP gjennom hele BM uten selv å kommer under 50% mana whatsoever! . får en stund siden da jeg hadde 700 i healing kom jeg i en gruppe med en shaman med 1200, og får å si det sånn..han sleit jævlig med å heale. jeg har nå 1200 i healing, og treffer palla med langt mer healing en meg..alikevel så sliter dem med å holde laget i full HP..nei huff får et utspill... lite særriøst. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du snakker jo som om du kjøpte druiden din for under en uke siden. Nå har ikke en tur i Black Morass og ditt møte med en sugen shaman noe innvirkning på hvordan det faktisk fungerer, desverre. Jeg har tilbragt evig mye tid i raids. Jeg var så seriøs med mitt utsagn som det går an å bli. Druid er og var den dårligste healer classen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Superslask.. aldri hørt noe mer bullshit sikker på at du ikke kjøpte druiden din på ebay? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Du kan gjerne forklare hvorfor du mener jeg tar feil. Edit: Vi kan jo begynne med Janern21 sitt utsagn. Det første han sier er at druids har de beste HoTs i spillet. Ja, det er korrekt. Men HoTs hjelper ikke stort på random damage (RST damage, cleave...), da de 3 andre klassene allerede har en direct heal på vei. HoTer du en person som er utsatt for det nevnte, er det mana wasted. HoTs på tank da, joda dette hjelper. Men her er det stor sjanse for at mange ticks går til spille, da en tank blir healet kontinuerlig. Uøkonomisk og ueffektivt for hele raidet. Det andre han sier er at druids har "lengst mana leve tid av all healere". Han er tydeligvis ikke klar over at prester tjener mer mana per spirit enn druids. Prester har også wand, noe som beviselig er knall på wisdom judged targets. Shamans og paladins tjener litt mindre mana per spirit enn druids. (Og for å klare opp, jeg snakker såklart endgame, ikke om hva som fungerer i Mana Tombs eller Blood Furnace.) Endret 31. mars 2007 av Superslask Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Superslask har rett. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Druid har den desidert beste mana regen. Jeg har heala i nesten alle instances, går aldri under 40%, bare vis det blir veldig mange i pullet. og da er bare å slenge på innervate. så er det å bruke reju hele tiden, spesielt på tank sammen med lifebloom. vis det en av dps får lite hp sleng på regrowth, deretter swiftmend vis enda aggro. og du er fortsatt langt over 50% i mana. og i tillegg har du instant regrowth, critter gjerne for 3.5. EDIT: skulle du få aggro gå i bearform, eller sleng på en cyclon (jeg har imp. cyclon/roots så ikke noe interupt) Endret 31. mars 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Druid har ikke desidert best manaregen, dette er løgn. Du har healet i nesten alle instancer? Og da mener du slikt som Arcatraz normal eller? Jeg har spilt nok til å forstå at rejuv+lifebloom ikke holder en tank oppe. Kanskje i Mana Tombs, men det er uvesentlig. Regrowth crit er overvurdert. Koster fortsatt svinaktig mye mana, og bare den direkte healen regnes som crit. Edit: Går du bearform er du ofte kjørt. En resto build har ikke plass til natural shapeshifter, så da brukte du 1k mana på det, pluss at du ikke kan heale så fryktelig mye akuratt da. Vent heller på at noen taunter den av deg. Cyclone på mobs så dem blir immune mot threat generating ablities, smart. Endret 31. mars 2007 av Superslask Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Du kan gjerne forklare hvorfor du mener jeg tar feil. Edit: Vi kan jo begynne med Janern21 sitt utsagn. Det første han sier er at druids har de beste HoTs i spillet. Ja, det er korrekt. Men HoTs hjelper ikke stort på random damage (RST damage, cleave...), da de 3 andre klassene allerede har en direct heal på vei. HoTer du en person som er utsatt for det nevnte, er det mana wasted. HoTs på tank da, joda dette hjelper. Men her er det stor sjanse for at mange ticks går til spille, da en tank blir healet kontinuerlig. Uøkonomisk og ueffektivt for hele raidet. Det andre han sier er at druids har "lengst mana leve tid av all healere". Han er tydeligvis ikke klar over at prester tjener mer mana per spirit enn druids. Prester har også wand, noe som beviselig er knall på wisdom judged targets. Shamans og paladins tjener litt mindre mana per spirit enn druids. (Og for å klare opp, jeg snakker såklart endgame, ikke om hva som fungerer i Mana Tombs eller Blood Furnace.) 8282120[/snapback] ok får det første, bruker du lifebloom og du har imba mana regen, har du nesten evig med liv. jeg sloss mot en rogue en gang, og vi gav opp kapmen for jeg hadde mellom 80%100 HP hele tiden og omtrent 100% mana hele tiden..får med flifebloom kunne jeg holde på i evig fordi cooldowntiden på inner er på 6 min. men selfølgelig..dette hjelper jo ikke mot en ?? elite. det var ikke det jeg mente. Hots gir deg også muligheten til å planlegge healingen samt heale hele gruppen samtidig. noe som hvertfall jeg føler virker utmerket. og får det andre. du kan ikke sette karakteren din i sammenligninger med andre, i en 40 mans end game raid. får da er det så ufattelig mye annet som spiller inn i bildet, og på utfallet. din egen prestasjon er en bitteliten bit i en stor raid. skal du sammenligne er det jo naturlig å være healer ene og alene i en lvl 70 instance. og der har jeg masse possitive erfaringer som resto druid. Endret 31. mars 2007 av janern21 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Druid har ikke desidert best manaregen, dette er løgn. Du har healet i nesten alle instancer? Og da mener du slikt som Arcatraz normal eller? Jeg har spilt nok til å forstå at rejuv+lifebloom ikke holder en tank oppe. Kanskje i Mana Tombs, men det er uvesentlig. Regrowth crit er overvurdert. Koster fortsatt svinaktig mye mana, og bare den direkte healen regnes som crit. Edit: Går du bearform er du ofte kjørt. En resto build har ikke plass til natural shapeshifter, så da brukte du 1k mana på det, pluss at du ikke kan heale så fryktelig mye akuratt da. Vent heller på at noen taunter den av deg. Cyclone på mobs så dem blir immune mot threat generating ablities, smart. 8282212[/snapback] rejuv+lifebloom ? nei holder kanskje ikke oppe en tank..men regrowth+lifebloom holder lett oppe en tank. hva mener du med "Kanskje i Mana Tombs" hvis du mener endgame raids så er det jo en selfølge at en druid ikke kan holde 39 andre spillere i live. det er det ingen klasser som kan. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Mulig jeg er helt skrot i hode, men hva har den roguen som er bedre enn cat form drooden? mere weapon skill og max damage?han mangler jo 4k attack power da.. . Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tingen er ikke at HoT'sene er bortkastet Superslask. Når det kommer en cleave for eksempel. Da hiver jeg på en hot, som i løpet av 6 sekunder healer opp all skaden, dette koster meg 176 mana, mens en pala/priest må kaste et spell med cast time, som flash heal f.eks. Dette tar 1,5 sek, koster 470 mana, og healer ca 2000 (i følge en i guildet). Er ikke min heal LITT bedre enn hans da? Det er ikke druiden det er nå galt med da, men de andre healerne som ikke stoler på han Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Helt enig med deg, ka1ser. Men det er nå slik det fungerer. Dems spillestil tillater ikke rom for hots, selv om det klart ofte hadde vært best. Noen stoler ikke på tiden hots tar, andre er ignorante så dem ikke ser/bryr seg om hoten. Noen er så langt inne i autohealinga si at dem ikke engang aner hvem dem healer, spiller ingen rolle for dem så lenge de får fylt opp hpn hans. Så jo, de er altfor ofte bortkastet. (Har vel skrevet tidligere i denne tråden at effektivitetsbyrden ikke ligger 100% på druids) Be__bad: Roguen hadde tegna 9 foran sin egen attackpower. Mislykka, men han prøvde ialfall. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Helt enig med deg, ka1ser. Men det er nå slik det fungerer. Dems spillestil tillater ikke rom for hots, selv om det klart ofte hadde vært best. Noen stoler ikke på tiden hots tar, andre er ignorante så dem ikke ser/bryr seg om hoten. Noen er så langt inne i autohealinga si at dem ikke engang aner hvem dem healer, spiller ingen rolle for dem så lenge de får fylt opp hpn hans.Så jo, de er altfor ofte bortkastet. (Har vel skrevet tidligere i denne tråden at effektivitetsbyrden ikke ligger 100% på druids) Be__bad: Roguen hadde tegna 9 foran sin egen attackpower. Mislykka, men han prøvde ialfall. 8283188[/snapback] Tja, jeg vil ikke si at det ble mislykket. Hvis jeg ikke ville at det skulle se photoshoppet ut så hadde jeg bare kopiert et av de andre tallene og lim inn istede for å tegne et 9 tall selv. Poenget mitt var at så lenge han druiden med 5k AP ikke poster bilde av buffs så tror jeg ikke at han har 5k AP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Han har nok ganske mange buff og pots ja. Han har ikke noe spesielt bra gear, postet det bare fordi jeg syns det var ganske så høyt. En av de utallige gangene jeg var der i går så døde nesten alle relativt fort. Så jeg og priest'n tok han fra rundt 45% og helt ned selv, det tok lang tid! Hadde gått fort før patchen. (Har tatt den jævla instancen der 15-20 ganger nå, og cloaken har ikke droppa enda) Endret 1. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvilken addon er det du har for å se duration på de tingene? Er vant til det på locken min, så det er ofte irr at jeg ikke har det når jeg spiller på druiden! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er Natur enemy cast bars. bruker de selv. enkle å konfigurere og pene å se på =øyvind=, du spiller på trollbane jo bare å /w zevs om du trenger dps morro med forum folk fra eget realm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå