Sigurdn Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Du er også klar over at threat fra mangle fikk en 1,5 multiplier? Så ja, minimal. 8272056[/snapback] Jaja, men for en druid som grinder i bear form har ikke threat så mye å si veit du Vil heller ha bedre hits/crit og mindre threat generation enn lavere hits/crit og mer threat menegration. Derimot hvis man tanker er det sikkert ikke så ulikt nei, merker jo at jeg lett tar igjen MT'n i guilden på threat listen hvis jeg dps'er i bear form. 8272130[/snapback] Så er det jo ikke meningen å eie DPS med "tank"-formen heller da, derfor du har cat.. Og at du går forbi MT'en i DPS-gear? er jo ikke så rart. 8272175[/snapback] Jeg går forbi MT'n i Tank gear NABB! Er jo ikke dum heller, veit jo at cat gir bedre damage, men det er enklere å solo'e eliter i bear form >__< @ slask: Jeg veit hva som er forskjellen på tps og dps, og de har noe med hverandre å gjøre ja, noe mer du ville? Men når man raider så er det greit å være i bear form, som regel OT'r en druid, men noen ganger er det ikke flere mobs on gangen, og hvis MT'n pluttselig skulle dø, overtar man som tank Er det da lurt å måtte skifte ut fra cat og inn til bear? Nei. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det ser da ut som du ikke så forskjellen på det istad. Druids mista minimalt tps i bearform Minimal og minimal nupe.gifFør critta jeg opp mot 2k i bear form (med tank gear), nå gjør jeg ikke mer enn 1.3k+- Ser da virkelig ut som om du blander dps og tps, da ditt eksempel stemmer etter mitt utsagn; minimalt. Hvis MT plutselig skulle dø i et slikt eksempel som du nevner, er det kanskje på grunn av for lite dps slik at healers gikk tom for mana. Noe du kanskje kunne endret ved å være i catform. Og nei, det er ikke lettere å sologrinde eliter i bearform. Da må du vise meg de elitene du grinder, så skal jeg bevise at du tar feil. Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det ser da ut som du ikke så forskjellen på det istad. Druids mista minimalt tps i bearform Minimal og minimal nupe.gifFør critta jeg opp mot 2k i bear form (med tank gear), nå gjør jeg ikke mer enn 1.3k+- Ser da virkelig ut som om du blander dps og tps, da ditt eksempel stemmer etter mitt utsagn; minimalt. Hvis MT plutselig skulle dø i et slikt eksempel som du nevner, er det kanskje på grunn av for lite dps slik at healers gikk tom for mana. Noe du kanskje kunne endret ved å være i catform. Og nei, det er ikke lettere å sologrinde eliter i bearform. Da må du vise meg de elitene du grinder, så skal jeg bevise at du tar feil. 8272597[/snapback] Skjønner at det kunne se ut som om jeg blanda tps og dps, gjorde kanskje litt det med det første utsagnet mitt, men jeg skrev hva jeg mente i det neste.. Har ikke sagt at jeg grinder noen eliter, men at det er enklere å drepe eliter i bear form. Hvis jeg f.eks. grinder sunfury signets fra Eclipsion Soldier (o.l) og det kommer en elite, så går jeg alltid bear form. Crazed Colossus' kommer og går der hele tiden, og hvis jeg prøver å drepe den i cat form mister jeg mye hp, mens jeg kan ta den i bear form og fortsatt ha full hp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Noen som har en liste eller kan lage en over enchants jeg bør ha på druid'n min? (tank) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Agility + stamina. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Agility + stamina. 8276300[/snapback] Ikke strenght? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Agility og stamina gir langt bedre tankstats enn strength gir deg. Strength gir bare minimalt mer tps. 7 strength for 1 dps (1,3 utalenta tps), ~13 agi for 1% dodge. 10 stamina er ~15 stamina i bearform, 150 hp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Okok! Har for det meste +agi og + stam på min.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Defense og dodge er vel ganske bra også. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Får mer dodge av agi enn av dodge rating, og mer enn 425 defense er waste, da parry og block koster for mye per defense til at det skal bli mye dodge. Ble i farten usikker på om 425 var det riktige tallet, men lar det stå til noen retter på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 415 er tallet du leter etter. Men tenkte på enhants, shoulder-enchanten med dodge og defense. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hva er best å lvle i. Jeg har Feral, mens en kompis av meg sier at full balance er mye raskere.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan umulig tenkte meg at balance skal gå kjappere. Energy går tross alt kjappere å regenerere enn mana. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan umulig tenkte meg at balance skal gå kjappere. Energy går tross alt kjappere å regenerere enn mana. 8279140[/snapback] Joda, men du har jo en helvettes mengde mana i balance. Jeg mener også at feral er bedre.. Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan umulig tenkte meg at balance skal gå kjappere. Energy går tross alt kjappere å regenerere enn mana. 8279140[/snapback] Joda, men du har jo en helvettes mengde mana i balance. Jeg mener også at feral er bedre.. 8279147[/snapback] Jeg lvl'a fra 41 - 42 i balance, å det var ikke tvil att feral var bedre.. så skifta til feral på 42 igjen. Greit att du har masse mana, men den forsvinner fort nokk. Tror heller Balance kan bli morro i outland med masse +dmg utstyr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg lvl'a fra 41 - 42 i balance, å det var ikke tvil att feral var bedre.. så skifta til feral på 42 igjen. Greit att du har masse mana, men den forsvinner fort nokk. Tror heller Balance kan bli morro i outland med masse +dmg utstyr 8279184[/snapback] Sant nok.. Spiller du forresten Ally eller Horde på Frostmane? Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Spiller ally jeg Angrer til tider når vi blir ei i BG's... men sånn er det bare Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Spiller ally jegAngrer til tider når vi blir ei i BG's... men sånn er det bare 8279209[/snapback] Haha! Hvilken guild er du i da? HV? Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er ikke i noe guild akkurat nå.. warlocken brukes kun til Arena for tiden! mye morsommere å lvl'e druiden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er ikke i noe guild akkurat nå.. warlocken brukes kun til Arena for tiden! mye morsommere å lvl'e druiden 8279243[/snapback] Ok, men sjekk PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå