Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Du er også klar over at threat fra mangle fikk en 1,5 multiplier? Så ja, minimal.

8272056[/snapback]

 

Jaja, men for en druid som grinder i bear form har ikke threat så mye å si veit du :)

Vil heller ha bedre hits/crit og mindre threat generation enn lavere hits/crit og mer threat menegration.

 

Derimot hvis man tanker er det sikkert ikke så ulikt nei, merker jo at jeg lett tar igjen MT'n i guilden på threat listen hvis jeg dps'er i bear form.

8272130[/snapback]

 

Så er det jo ikke meningen å eie DPS med "tank"-formen heller da, derfor du har cat.. Og at du går forbi MT'en i DPS-gear? er jo ikke så rart.

8272175[/snapback]

 

Jeg går forbi MT'n i Tank gear NABB!

 

Er jo ikke dum heller, veit jo at cat gir bedre damage, men det er enklere å solo'e eliter i bear form >__<

 

@ slask: Jeg veit hva som er forskjellen på tps og dps, og de har noe med hverandre å gjøre ja, noe mer du ville?

 

Men når man raider så er det greit å være i bear form, som regel OT'r en druid, men noen ganger er det ikke flere mobs on gangen, og hvis MT'n pluttselig skulle dø, overtar man som tank :yes:

Er det da lurt å måtte skifte ut fra cat og inn til bear? Nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser da ut som du ikke så forskjellen på det istad.

 

Druids mista minimalt tps i bearform
Minimal og minimal nupe.gif

Før critta jeg opp mot 2k i bear form (med tank gear), nå gjør jeg ikke mer enn 1.3k+-

Ser da virkelig ut som om du blander dps og tps, da ditt eksempel stemmer etter mitt utsagn; minimalt.

 

Hvis MT plutselig skulle dø i et slikt eksempel som du nevner, er det kanskje på grunn av for lite dps slik at healers gikk tom for mana. Noe du kanskje kunne endret ved å være i catform.

 

Og nei, det er ikke lettere å sologrinde eliter i bearform. Da må du vise meg de elitene du grinder, så skal jeg bevise at du tar feil.

Lenke til kommentar
Det ser da ut som du ikke så forskjellen på det istad.

 

Druids mista minimalt tps i bearform
Minimal og minimal nupe.gif

Før critta jeg opp mot 2k i bear form (med tank gear), nå gjør jeg ikke mer enn 1.3k+-

Ser da virkelig ut som om du blander dps og tps, da ditt eksempel stemmer etter mitt utsagn; minimalt.

 

Hvis MT plutselig skulle dø i et slikt eksempel som du nevner, er det kanskje på grunn av for lite dps slik at healers gikk tom for mana. Noe du kanskje kunne endret ved å være i catform.

 

Og nei, det er ikke lettere å sologrinde eliter i bearform. Da må du vise meg de elitene du grinder, så skal jeg bevise at du tar feil.

8272597[/snapback]

 

Skjønner at det kunne se ut som om jeg blanda tps og dps, gjorde kanskje litt det med det første utsagnet mitt, men jeg skrev hva jeg mente i det neste..

 

Har ikke sagt at jeg grinder noen eliter, men at det er enklere å drepe eliter i bear form. Hvis jeg f.eks. grinder sunfury signets fra Eclipsion Soldier (o.l) og det kommer en elite, så går jeg alltid bear form. Crazed Colossus' kommer og går der hele tiden, og hvis jeg prøver å drepe den i cat form mister jeg mye hp, mens jeg kan ta den i bear form og fortsatt ha full hp :)

Lenke til kommentar
Kan umulig tenkte meg at balance skal gå kjappere. Energy går tross alt kjappere å regenerere enn mana.

8279140[/snapback]

 

Joda, men du har jo en helvettes mengde mana i balance. Jeg mener også at feral er bedre..

8279147[/snapback]

 

Jeg lvl'a fra 41 - 42 i balance, å det var ikke tvil att feral var bedre.. så skifta til feral på 42 igjen.

 

Greit att du har masse mana, men den forsvinner fort nokk. Tror heller Balance kan bli morro i outland med masse +dmg utstyr :)

Lenke til kommentar
Jeg lvl'a fra 41 - 42 i balance, å det var ikke tvil att feral var bedre.. så skifta til feral på 42 igjen.

 

Greit att du har masse mana, men den forsvinner fort nokk. Tror heller Balance kan bli morro i outland med masse +dmg utstyr :)

8279184[/snapback]

Sant nok.. Spiller du forresten Ally eller Horde på Frostmane?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...