Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Earthwarden er tredje beste tankvåpen. Over den er en grønn staff of stamina (308 AP, 82 stamina), og så staff of feral lashing (tror den er fra heroic underbog). Earthwarden er "bare" fra exalted med cenarion expedition, skal ikke så mange dager grinding i coilfang til for det.

 

Mye av det beste tankgearet er quest- og pvprewards.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg tenkte på Earthwarden selv, men er nå usikker. Et lite søk på thottbot ga mange gode alternativer. :)

8257060[/snapback]

Her er en fin liste:

 

http://www.gurgleblaster.net/emmerald/Bear...n/Two_Hand.html

 

 

Earthwarden er tredje beste tankvåpen. Over den er en grønn staff of stamina (308 AP, 82 stamina), og så staff of feral lashing (tror den er fra heroic underbog). Earthwarden er "bare" fra exalted med cenarion expedition, skal ikke så mange dager grinding i coilfang til for det.

 

Mye av det beste tankgearet er quest- og pvprewards.

8257086[/snapback]

http://www.wowhead.com/?item=25337 Den der ja.

 

Men får se om jeg trenger armor eller HP.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

http://druid.wikispaces.com/Tanking+Gear+List

 

Denne lista gir en god pekepinn på hva du kan bruke. Men ta den med en klype salt da den setter stamina over alt annet.

 

~Edit, Øyvind postet linken over meg, men tror denne er nyligere oppdatert.

 

Husk at som druid tank er det viktig med 415 defense, da dette gjør deg uncrittable fra mobs. ( Du tar fortsatt crushing hits fra bosser, dette er en flat rate på 15% av alle hits de gjør, spells i PvE kan ikke critte )

 

Gå etter grønne våpen med bare stamina er også unødvendig etter min mening, heller mindre skade per hit enn at jeg har mye hp.

Endret av nih-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
~Edit, Øyvind postet linken over meg, men tror denne er nyligere oppdatert.

 

Husk at som druid tank er det viktig med 415 defense, da dette gjør deg uncrittable fra mobs. ( Du tar fortsatt crushing hits fra bosser, dette er en flat rate på 15% av alle hits de gjør, spells i PvE kan ikke critte )

 

Gå etter grønne våpen med bare stamina er også unødvendig etter min mening, heller mindre skade per hit enn at jeg har mye hp.

8257117[/snapback]

Den mitigation-lista ble nettopp oppdatert til "patch of doom" ja, noe nytt er lagt til også.

 

415 def er et must ja. Liker ikke helt den lista pga. noen rare grønne items kommer høyt opp men ellers er den bra.

 

Må huske at litt dps kan være greit også, for å få rage og aggro (:

Lenke til kommentar
Fordi savagery gir mest dps (selv om det er utrolig lite forskjell). 5 dps kontra 2,5 dps og underkant av 1,5% crit. Jeg putta savagery på min dreamer's dragonstaff for dps, og 35 agi på min grønne staff of stamina (bedre enn earthwarden) for tanking.

8255522[/snapback]

 

kan jeg få se den staven som du mener er bedre enn earthwarden?

Lenke til kommentar

jeg trenger litt hjelp på å velge PvP reward nr 1!

 

armory kan dere se hva jeg har no. Ganske mye crappy gear for en lvl 70.. jeg vet:s

 

men la oss ikke snakke om det no.

 

Det jeg har å velge mellom er General's Leather Bracers eller High Warlord's Dragonhide Tunic

 

med første øyekast så vil både jeg og sikkert mange si: Gå for bracers. men sjekk min utrooolige lave mana pool og litt +healing hadde vert fint i pvp.

 

Jeg spiller for det meste i arena (3 vs 3 noob team^^), litt bg og litt instances (tank/dps)

 

Til slutt vil jeg spørre om Windslayer Wraps er verdt 300g.

Lenke til kommentar
Det vil nok ikke det nei. En super mana potion vil på det beste (uten alchemist's stone) gi deg 3000 mana. Innervate med ~450 spirit vil gi deg ~5000 mana ((450/4,5)*5)*10+15.

 

Så, med griseflaks med manapots og ~450 spirit vil du få ~11000 mana.

 

Wowwiki.com: Formulas:Manaregen

 

Edit:

Mulig jeg misforsto, ser at du kanskje mener tilsammen 20000 mana. Det blir jo riktig.

8254990[/snapback]

hmm nei altså.. nå vet jeg svært lite om andre restofolk en faktisk meg selv, så vannskelig å sammenligne. men i en gruppe er du ofte buffa. normalt pleier jeg å ha litt over 8200 mana til å starte med.

så regningen vil bli 8200 + potion + innervate + potion + din gennerele mana regen. tror det faktisk vil gi meg omtrent 20k altså :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg startet nettopp en druid. Hvordan er statusen på endgame når det gjelder tanking. Er druid forsatt overlegen warriors, og er healingen forsatt like god som den var på level 60¿

 

Og en ting til. Hva kan jeg forvente av cat-form i PvP¿

8269525[/snapback]

Litt OT; Spansk tastatur / pc? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...