Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Outfitter funker fint her. :) Du kan lage egne oppsett ja, jeg har 2 stk for øyeblikket, "feral" og "healing". + og - på numpad bytter mellom de to på 1 sekund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Driver å setter opp en liste over litt gear jeg skal skaffe meg til tanking. :D (Ting som er lett å få tak i) Kan poste den her straks, når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Jeg er så helt sinnsykt fornøyd med speccen min nå! Er feral cat-druid! Jeg vil nesten gå så langt som å påstå at min specc er den beste PvE catspeccen du kan ha! Ihvertfall på min level!

Slik vil speccen min se ut i level 50!

Slik vil speccen trolig se ut til lvl 70!

8120991[/snapback]

Hum.

Det var en..utradisjonell build.. Hvis du bare skal ha den til cat kan du jo forsåvidt dumpe Feral Instincts.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg er så helt sinnsykt fornøyd med speccen min nå! Er feral cat-druid! Jeg vil nesten gå så langt som å påstå at min specc er den beste PvE catspeccen du kan ha! Ihvertfall på min level!

Slik vil speccen min se ut i level 50!

Slik vil speccen trolig se ut til lvl 70!

8120991[/snapback]

Hum.

Det var en..utradisjonell build.. Hvis du bare skal ha den til cat kan du jo forsåvidt dumpe Feral Instincts.

8152105[/snapback]

Helt uenig!

Jeg bruker mye pounce, og nå kan man pounce fiender til og med forfra! Derfor er det veldig greit å ha en bedre stealth funksjon! :)

Lenke til kommentar

Fint build det der, eneste er at jeg ville fjernet et point fra Feral Aggression (du har bare to i denne) og ta feral charge på vei til level 50.

Etter 50 ville jeg ikke puttet flere points i feral før du har gått straka vegen til OoC, men det er vel planen din også.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

har spillt feral druid en stund nå. Men specca i dag over til resto. Merker når jeg healer i instancer bruker jeg veldig fort opp manaen.

Hvilke spells bør jeg bruke for å heale effektivt og i tilleg ikke bruke mana opp fort.

Healing over time spells ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...