Bredoc Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Øyvind: Kan du lagre egne profiler i Outfitter? Jeg så på den sist jeg bygde nytt ui, men fant det ikke ut. Holdt meg til Itemrack siden det stod at Outfitter "Mod no longer in development" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Outfitter funker fint her. Du kan lage egne oppsett ja, jeg har 2 stk for øyeblikket, "feral" og "healing". + og - på numpad bytter mellom de to på 1 sekund. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg bruker en addon som heter Outfitter, funker kjempebra. Jeg har både feral og healing-gear, så med et tastetrykk så har jeg bytta alt gear. 8150411[/snapback] Herlig... skal testes når jeg kommer hjem, selv om jeg ikke er noen druid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Driver å setter opp en liste over litt gear jeg skal skaffe meg til tanking. (Ting som er lett å få tak i) Kan poste den her straks, når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er så helt sinnsykt fornøyd med speccen min nå! Er feral cat-druid! Jeg vil nesten gå så langt som å påstå at min specc er den beste PvE catspeccen du kan ha! Ihvertfall på min level! Slik vil speccen min se ut i level 50! Slik vil speccen trolig se ut til lvl 70! 8120991[/snapback] Hum. Det var en..utradisjonell build.. Hvis du bare skal ha den til cat kan du jo forsåvidt dumpe Feral Instincts. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 http://druid.wikispaces.com/Gear+List Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 http://druid.wikispaces.com/Gear+List 8152125[/snapback] Er innpå der. Bruker denne listen: http://www.gurgleblaster.net/emmerald/Bear...ation/Head.html Er mye bra grønne og blå items. Tier 4 og Arena epics er som oftest litt bedre, men ikke så mye at jeg gidder å bruke så lang tid på det tror jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er så helt sinnsykt fornøyd med speccen min nå! Er feral cat-druid! Jeg vil nesten gå så langt som å påstå at min specc er den beste PvE catspeccen du kan ha! Ihvertfall på min level! Slik vil speccen min se ut i level 50! Slik vil speccen trolig se ut til lvl 70! 8120991[/snapback] Hum. Det var en..utradisjonell build.. Hvis du bare skal ha den til cat kan du jo forsåvidt dumpe Feral Instincts. 8152105[/snapback] Helt uenig! Jeg bruker mye pounce, og nå kan man pounce fiender til og med forfra! Derfor er det veldig greit å ha en bedre stealth funksjon! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Fint build det der, eneste er at jeg ville fjernet et point fra Feral Aggression (du har bare to i denne) og ta feral charge på vei til level 50. Etter 50 ville jeg ikke puttet flere points i feral før du har gått straka vegen til OoC, men det er vel planen din også. Endret 14. mars 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Satt sammen litt tank-gear her som er relativt lett å få tak i. Hva tror dere? http://ctprofiles.net/5204569 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Er blitt off-tank i guildet vårt, og husker at det ble linket til et bra tank gear som LW kunne lage, hva var det? tror kanskje psilo linket det.. edit: psycho heter han vel ikke Endret 21. mars 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Clefthoof-settet er jo veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er blitt off-tank i guildet vårt, og husker at det ble linket til et bra tank gear som LW kunne lage, hva var det? tror kanskje psilo linket det.. edit: psycho heter han vel ikke 8207756[/snapback] http://www.gurgleblaster.net/emmerald/Bear...ation/Head.html Sjekk lista der, ikke oppdatert etter siste patch, men stemmer vel ganske bra. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fikk meg Staff Of Beasts her om dagen, tips til enchant please? Savagery eller Agility? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg ville heller ventet med enchant til du får Fleshling simulation staff. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Trenger vel ikke gjøre noe med den før Dreamer's Dragonstaff fra TK Botanica. Den putter du savagery på. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Yum, hvilken staff er best for cat dps av Dreamer's Dragonstaff og Fleshling Simulation staff da? Vil si at Dreamer's dragonstaff så mest fristende ut Hva er feral combat skill egentlig? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Dreamer's er bedre, men Fleshling er questreward, altså lett å få tak i. Edit: Feral combat skill er det samme som weapon skill. Endret 25. mars 2007 av Superslask Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fikk meg Staff Of Beasts her om dagen, tips til enchant please? Savagery eller Agility? 8234902[/snapback] Cat dps? Savagery Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 har spillt feral druid en stund nå. Men specca i dag over til resto. Merker når jeg healer i instancer bruker jeg veldig fort opp manaen. Hvilke spells bør jeg bruke for å heale effektivt og i tilleg ikke bruke mana opp fort. Healing over time spells ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå