Kombat-Kaare Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=36513 Nye epic flying form 8039864[/snapback] Uff, ikke morsomt... ler generelt sjeldent av smal nerdehumor.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Husker jeg drev mye med Roots eller hibernate og starfire pluss wrath. Funker bra mot hard mobs, som sagt. Problemet i cat form er at du tåler alt for lite, og en mob med kraftige angrep og mye HP eier deg totalt, spesielt når du skal prøve å heale deg selv.. Samme med bear form, bare at du varer litt lengre men til gjengjeld gjør litt mindre skade. Spesielt Devilsaurs og Mother Smolderweb kan jeg huske at jeg drev en del med. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg skal ikke utale meg om warlock. Det og hunter gjenstår å prøves ut. 8036930[/snapback] Men da kan du heller ikke påstå at ingenting er bedre enn moonkin druids til å soloe vanskelige mobs. 8064123[/snapback] Det har jeg da aldri påstått?? Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Når man velger våpen til en feral druid, hva er det egentlig som gjelder da? Er det Dmg, Speed eller Dps. eller har speed/dps ikke noe å si? å ja jeg skjønner att stats har noe å si Takk for alle svar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Og av stats er det str/AP/agi/sta som er tingen. Med HotW får du mye mer igjen fra str enn agi. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg er så helt sinnsykt fornøyd med speccen min nå! Er feral cat-druid! Jeg vil nesten gå så langt som å påstå at min specc er den beste PvE catspeccen du kan ha! Ihvertfall på min level! Slik vil speccen min se ut i level 50! Slik vil speccen trolig se ut til lvl 70! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg er så helt sinnsykt fornøyd med speccen min nå! Er feral cat-druid! Jeg vil nesten gå så langt som å påstå at min specc er den beste PvE catspeccen du kan ha! Ihvertfall på min level! Slik vil speccen min se ut i level 50! Slik vil speccen trolig se ut til lvl 70! 8120991[/snapback] Kommentar til level 50 builden. Ikke noe feral charge? Jeg vil påstå at f.eks. 3% damage increase på Feroscious Bite og feral charge er mye bedre enn 6% damage increase... Edit: Personlig synes jeg dette ser ut som en mye bedre level 70 spec enn den du lenker til. Endret 10. mars 2007 av Pug Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du trenger ikkje imp mark of the wild som feral cat druid. Bruk dei poenga på noke betre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg tror jeg må være den eneste som ikke kan specce en druid i hvilken som helst specc uten 5 poeng i imp motw Jeg er sykelig avhengig av motw og å sette 5 poeng i imp motw. Sære greier. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Greit Pug! Jeg skjønner hvordan du tenker! Ingen dum idé! TheOneAsk: Imp MotW er greit å ha uansett både når man grinder og når man er i raid! Ihvertfall hvis det ikke er noen andre druids der! Hjelper en god del på stats! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det finst talents som er betre til grinding ein imp mark of the wild. I raid har vi alltid resto el balance druid med imp mark of the wild. Eg ser ingen grunn til å bruke 5 poeng på det som feral. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Natural Shapeshifter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg vet ikke helt med Natural Shapeshifter! Jeg er ikke, og har aldri vært plaget av, at shapeshifting koster for mye mana. Mulig det er måten jeg spiller på, men dette har altså aldri vært et problem for meg! Endret 10. mars 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kan jo være nyttig i PvP da, når du må shifte ut oftere enn ved vanlig grinding o.l En annen ting, hva syns dere om High Warlords settet? På lvl70, altså. Det som er feralorientert. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har forslag til en addon som tar på "tank" utstyret når jeg skifter til bear form, "dps" utstyr til cat form Altså en addon som skifter utstyr etter hvilken "form" jeg går i. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 http://www.wowace.com/wiki/ClosetGnome kanskje? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takker, skall prøve det når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har forslag til en addon som tar på "tank" utstyret når jeg skifter til bear form, "dps" utstyr til cat form Altså en addon som skifter utstyr etter hvilken "form" jeg går i. 8150343[/snapback] Foreslår Itemrack. Det står at den ikke er oppdattert men det gjør ingenting. Bruker den selv å har brukt den nå i over et år, etter anbefalling av en bruker på forumet. Testet closet gnome, men den føles ikke like enkelt og den har noen bugs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg bruker en addon som heter Outfitter, funker kjempebra. Jeg har både feral og healing-gear, så med et tastetrykk så har jeg bytta alt gear. Endret 14. mars 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå