Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Som feral mot tøffe mobs er du avhengig av at bash treffer, som forøvrig kan bli resisted, dodged, parried, blocked og missed. Moonkins er langt bedre til å soloe tøffe mobs enn feral. Root > wrath spam tror jeg slår det meste når det kommer til å ta tøffe mobs, spesielt siden det ikke krever mye plass, i motsetning til hunter's/mage's kiting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som feral mot tøffe mobs er du avhengig av at bash treffer, som forøvrig kan bli resisted, dodged, parried, blocked og missed. Moonkins er langt bedre til å soloe tøffe mobs enn feral. Root > wrath spam tror jeg slår det meste når det kommer til å ta tøffe mobs, spesielt siden det ikke krever mye plass, i motsetning til hunter's/mage's kiting.

8035840[/snapback]

 

Roots kan kun brukes utendørs.

Mok'rash på øya rett utenfor Booty Bay (Der statuen står) prøvde en moonkin druid i guilden å soloe på lvl 50. Han måtte ha hjelp av meg til healing.

Jeg soloet den selv på lvl 48 i bearform.

Lenke til kommentar
Jeg kan sikkert komme på mobs som er lettere for hver eneste klasse enn de andre å soloe, men generelt sett er moonkins det beste å soloe tøffe mobs med.

 

Det er flere faktorer i bildet ved det du forteller om enn at du var feral og han moonkin.

8036251[/snapback]

 

Som gear er nok en av dem.

Spelldamage gear er ikke videre lett å oppdrive i type leather før ST?

Fyren i guilden er nå 70 da jeg spilte på magen en stund.

Han respecet til Feral på 62 og sa det var mye bedre.

 

Hvertfall er det hva jeg har hørt at skal Moonkin bli effektivt må du ha gear med spelldamage deretter.

Mulig jeg tar feil. Har aldri spilt moonkin build. :)

Lenke til kommentar
Ja såklart er feral bedre opp til 70, men her snakker vi om å soloe vanskelige mobs, ikke generelt spilling.

 

Mage er da ikke effektivt før du får spelldamage deretter også, all logikk sier jo at alle casters blir mer effektive med mer spelldamage.

8036404[/snapback]

 

Vel, hovedpoenget mitt var i fra begynnelsen av at en Feral druid er sålangt den sterkeste klassen jeg har spilt.

Så langt har omtrent ingen mobs vært en utfordring. Noe det virkelig har vært med andre klasser jeg har spilt.

 

Som du ser i signaturen min er det jo en selvfølge at det jeg har snakket om gjelder før lvl 70.

Generell spilling er ofte bassert på dreping av eliter. Noe jeg aldri har opplevd lettere enn med en feral druid.

 

Du quotet mitt innlegg og skrev at generelt sett er Moonkin bedre enn Feral på vansklige mobs. Vansklige mobs har du jo gjennom hele din lvl periode frem til 70 en eller annen gang.

 

Er du enig i at Feral er bedre fra 0 til 70 , og gjør deg sterkere kontra en moonkin build?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mer tydelig jeg kan skrive det enn at ingenting er bedre enn moonkins til å soloe vanskelige mobs. Blir det bedre om jeg slenger på en "veldig" der, som i veldig vanskelige? Som i, tja, Darkwhisper Gorge sør i Winterspring. Samtlige giants rundt om i hele spillet. Devilsaur tjente jeg bra på rundt 50.

 

Root + wrath er den beste måten å soloe tøffe mobs på. Samtlige andre klasser kan ta dem, men roots + wrath er best.

Lenke til kommentar
Ja såklart er feral bedre opp til 70, men her snakker vi om å soloe vanskelige mobs, ikke generelt spilling.

 

Mage er da ikke effektivt før du får spelldamage deretter også, all logikk sier jo at alle casters blir mer effektive med mer spelldamage.

8036404[/snapback]

 

Vel, hovedpoenget mitt var i fra begynnelsen av at en Feral druid er sålangt den sterkeste klassen jeg har spilt.

Så langt har omtrent ingen mobs vært en utfordring. Noe det virkelig har vært med andre klasser jeg har spilt.

 

Som du ser i signaturen min er det jo en selvfølge at det jeg har snakket om gjelder før lvl 70.

Generell spilling er ofte bassert på dreping av eliter. Noe jeg aldri har opplevd lettere enn med en feral druid.

 

Du quotet mitt innlegg og skrev at generelt sett er Moonkin bedre enn Feral på vansklige mobs. Vansklige mobs har du jo gjennom hele din lvl periode frem til 70 en eller annen gang.

 

Er du enig i at Feral er bedre fra 0 til 70 , og gjør deg sterkere kontra en moonkin build?

8036541[/snapback]

 

Du har ikke spilt frost mage skjønner jeg... Eller warlock for den saks skyld...

Lenke til kommentar
Ja såklart er feral bedre opp til 70, men her snakker vi om å soloe vanskelige mobs, ikke generelt spilling.

 

Mage er da ikke effektivt før du får spelldamage deretter også, all logikk sier jo at alle casters blir mer effektive med mer spelldamage.

8036404[/snapback]

 

Vel, hovedpoenget mitt var i fra begynnelsen av at en Feral druid er sålangt den sterkeste klassen jeg har spilt.

Så langt har omtrent ingen mobs vært en utfordring. Noe det virkelig har vært med andre klasser jeg har spilt.

 

Som du ser i signaturen min er det jo en selvfølge at det jeg har snakket om gjelder før lvl 70.

Generell spilling er ofte bassert på dreping av eliter. Noe jeg aldri har opplevd lettere enn med en feral druid.

 

Du quotet mitt innlegg og skrev at generelt sett er Moonkin bedre enn Feral på vansklige mobs. Vansklige mobs har du jo gjennom hele din lvl periode frem til 70 en eller annen gang.

 

Er du enig i at Feral er bedre fra 0 til 70 , og gjør deg sterkere kontra en moonkin build?

8036541[/snapback]

 

Du har ikke spilt frost mage skjønner jeg... Eller warlock for den saks skyld...

8036897[/snapback]

 

Har du spilt både druid og mage?

Sjekk min signatur så ser du vel tydelig at jeg har spilt mage, samme med å gidde å lese andre innlegg.

Jeg skal ikke utale meg om warlock. Det og hunter gjenstår å prøves ut.

 

Siste quoten her gikk ut på en diskusjon på hva som var best spec til å soloe vansklige mobs med druid. Noe som ble diskutert av Superslask og meg.

Ja, jeg kan godt quote meg fra tidligere innlegg og poengtere det nok en gang at en feral druid er strekere enn en frost mage på solo spill. Det gjelder hvertfall nå opp til lvl 53.

 

Edit: Rettet opp i typos, og omformulert.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Mobs som kan chain-feares (altså det meste bortsett fra undeads) er warlocks totalt overlegne på.

 

Andre mobs som springer opp tilogmed 130% er også warlocks ganske overlegne på. (kiting med curse of exhaustion).

 

Frostmages er helt greie å soloe med, bortsett fra at de ikke har noe annet crowd-control enn Frost Nova, som er 25 sekunder cooldown på. Eventuellt springe som en helt og spamme ice lance, men det går veldig treigt.

 

Druids derimot er ganske kraftige til å soloe det meste annet, gjerne noe som slår relativt hardt og ikke kan bli CC'ed. Siden de tåler enormt i bear form, og samtidig kan regenerere health points når det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...