Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

men den MÅ Være over level 35 for enchant sin skyld. 25 agi koster jo 10000000 gull, mens 35 agi er jo nesten gratis hvis man er enchanter selv.

men ingenting over level 35, kanskje opp mot 40-45?

Og hvordan vil dere rangere warden staff enda?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men den MÅ Være over level 35 for enchant sin skyld. 25 agi koster jo 10000000 gull, mens 35 agi er jo nesten gratis hvis man er enchanter selv.

men ingenting over level 35, kanskje opp mot 40-45?

Og hvordan vil dere rangere warden staff enda?

7971838[/snapback]

Beste staven for tanking opp til lvl64, så absolutt noe å kikke på om du trives i bear form. For cat form blir armor bonusen for liten til at den er verdt, noe med strength eller agi på vil være bedre. Samtidig er må man ha i tankene at ingen av instansene før man får tak i Braxxis er egentlig så vanskelige at Warden Staff er nødvendig.

Jeg hadde den i sekken for tanking helt opp til 64, men har alltid brukt noe annet mens jeg er i cat form.

Lenke til kommentar

jeg vet jo det da... Poenget mitt var jo at jeg kommer til å tanke om jeg går lowbiestances. Og om jeg burde satse på en 35 agi kanskje :) . Men hvilken stav bytter man den ut med, mest sannsynlig?

Men da får jeg leve på AH for å finne grønn of the monkey/bear da :)

Lenke til kommentar

Har Warden Staff nå i lv 55 enda. Den har riktignok +25 agi også på da. Funker nydelig altså :) Men skal bruke en grønn staff som DPS i lv 59. Skifter Warden Staff i lv 64 hvis jeg får den staven som er linket oppe(Tanking selvfølgelig).

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
jeg vet jo det da... Poenget mitt var jo at jeg kommer til å tanke om jeg går lowbiestances. Og om jeg burde satse på en 35 agi kanskje :) . Men hvilken stav bytter man den ut med, mest sannsynlig?

7972460[/snapback]

Braxxis' Staff of Slumber på level 64.

7972570[/snapback]

damn, solgte den for 200 g for noen uker sia :( . men er det nesten et krav at en druid med respekt for seg selv har den? Eller kan jeg klare emg fint med warden staff til level 70 og exalted cenarion?

Lenke til kommentar
Global cooldown, fiffig liten funksjon.

7973843[/snapback]

fiffig post uten noen funksjon. hva med å komme med alternative forslag?

prøv noe ala dette:

shapshift til cat:

#show Cat Form

/use [stance:3] Gladiators Maul;

shapeshift ut av stancer (putt på cat bar'en eller noe, vet ikke hvilken UI du kjører..)

#show Humanoid Form

/use [stance:1] Staff of Natural Fury

Lenke til kommentar

Har en 58 druid som jeg snart ska levle til 70 med en kamerat som spiller enchantment shaman. Ska ha den som pvp healer på lvl 70, men bør jeg gå som feral frem til det?Er det mulig å samle seg opp både healing gear med stamina, og feral gear til lvling?

Eller ska jeg bare holde meg til resto hele veien?

Lenke til kommentar

Om du KUN skal gå instances hele veien til 70, noe jeg regner som lite trolig, så er resto greit nok.

Når du spiller/quester alene med en enchantment-shaman vil feraldruid være langt bedre egnet. 2xDPS grinder/quester langt fortere enn healing + DPS.

Leader of the pack er mer enn nok healing, i tillegg gir det begge 5% crit.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...