Lampeskjermen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Og hvis druid healing blir nerfa er det NULL poeng å ta med en druid i raids mer, da blir kun druids tatt med fordi enten man mangler folk eller fordi raidleader er snill.. 7948793[/snapback] Tull, man tar da like fullt med tonnevis av paladiner og shamaner som healere i raids, selv om de på langt nær er den beste klassen til det. Grunnen til at man gjør det, er fordi paladiner/shamaner tilfører mye annet rent bortsett fra healingen, og således bilr de veldig viktige. Og igjen ser det ut til at folk ikke ser essensen i poenget mitt, nemlig at jeg ikke vil at druider skal nerfes tilbake til steinalderen, men at deres klare rolle må få komme frem mer enn per i dag. 7948942[/snapback] Bra du ikke jobber hos blizzard. 7949207[/snapback] Fordi? Fordi jeg sier sannheten som det er? For det ER jo faktisk hva druider var ment som. Ellers får jeg jo gjøre oppmerksom på at du ikke hadde et eneste argument å komme med. 7951394[/snapback] Fordi du snakker rent tull om druid klassen, vi er slettes ikke overpowered. The Druid gives players several play style options. A Druid in normal form is a caster that can fight with spells or weapons. In Bear form the Druid becomes a Warrior with Rage. While in Cat form the Druid becomes a Rogue with Energy and stealth. The Druid can also transform into two other special animal forms. With its ability to heal itself and fellow characters, the Druid can also take on the role of a Priest. A Druid is not as versatile in its abilities as a Priest is, lacking the spells Power Word: Shield and Resurrection, but is otherwise a very capable healer. Tatt fra Wow-europe. Som ser er en druid en like bra healer som priest, bortsett fra det som har blitt trukket fram her tidligere i tråden, shield og ress i 5man. Priest er slettes ikke en dårligere healer en druid som du sier, priest er derimot dårligere på noen områder, og druid dårligere på noen områder. Hvis priest hadde vært som du sa hadde ikke priest vært som denne krangelen er om? Overpowered. Endret 15. februar 2007 av Lampeskjermen Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Prøv http://www.wowhead.com/?talent=MtbrzicsZZxEc0xqMc og se om ikke druid er bedre healere enn de fleste. (Drit i fyllet, se på de viktige talentene som er valgt) Raske heals etter crit, mye spirit, billige HT's, og pitte litt nuking power! Endret 15. februar 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Prøvhttp://www.wowhead.com/?talent=MtbrzicsZZxEc0xqMc og se om ikke druid er bedre healere enn de fleste. (Drit i fyllet, se på de viktige talentene som er valgt) Raske heals etter crit, mye spirit, billige HT's, og pitte litt nuking power! 7951702[/snapback] Men det er det, HT healing er elendig. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Prøvhttp://www.wowhead.com/?talent=MtbrzicsZZxEc0xqMc og se om ikke druid er bedre healere enn de fleste. (Drit i fyllet, se på de viktige talentene som er valgt) Raske heals etter crit, mye spirit, billige HT's, og pitte litt nuking power! 7951702[/snapback] Men det er det, HT healing er elendig. 7951899[/snapback] Nei? Hvis man følger med går det ikke ett eneste healingpoint til spille ved bruk av HT, i motsetning til HoT's der masse healingpoints går til spille i det personen har full HP. Healingpoints som er gått til spille er mana ut vinduet! Jeg vet en HoT som ticker på full HP ikke telles som overhealing, men i praksis er det jo det. Effektiviteten av den synker drastisk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 skal følge denne builden på en alt, komentarer? Mest cat til grind/quest og bjørn til tank (duh) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Healin Touch duger ikke i kamper der (les: feks. feral druid healer med bare HT) det er mobs som slår hardt. Men, regrowth spam er ganske ueffektiv bruk av mana Feral druid healer ftl Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Healin Touch duger ikke i kamper der (les: feks. feral druid healer med bare HT) det er mobs som slår hardt. Men, regrowth spam er ganske ueffektiv bruk av mana Feral druid healer ftl 7952613[/snapback] Klart det duger. Man trenger ikke vente med å starte castinga til skaden allerede er skjedd. Man ser fort hvor hardt mobs slår og velger en rank deretter. Så finner man "rytmen" skaden kommer i og timer castinga slik at HT treffer 0,5 til 1 sekund etter skaden er skjedd. Jeg mener ikke at man ikke skal bruke HoT's. Det er fint å ha en Rejuv tikkende hvis hvis du har kontroll på hvor mye mana du bruker/trenger. Problemet er at om HoTs skal være 100% effektive må tanken aldri ha 100% HP. DET duger ikke! Endret 15. februar 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Healin Touch duger ikke i kamper der (les: feks. feral druid healer med bare HT) det er mobs som slår hardt. Men, regrowth spam er ganske ueffektiv bruk av mana Feral druid healer ftl 7952613[/snapback] Klart det duger. Man trenger ikke vente med å starte castinga til skaden allerede er skjedd. Man ser fort hvor hardt mobs slår og velger en rank deretter. Så finner man "rytmen" skaden kommer i og timer castinga slik at HT treffer 0,5 til 1 sekund etter skaden er skjedd. Jeg mener ikke at man ikke skal bruke HoT's. Det er fint å ha en Rejuv tikkende hvis hvis du har kontroll på hvor mye mana du bruker/trenger. Problemet er at om HoTs skal være 100% effektive må tanken aldri ha 100% HP. DET duger ikke! 7952890[/snapback] Tanken har aldri 100% hp. Hot's > Healing touch. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tingen med HoTs er at de er så effektive at den manaen man eventuelt taper på teoretisk overhealing er mana man kan avse. Spesielt med lol-form og ok utstyr. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Healin Touch duger ikke i kamper der (les: feks. feral druid healer med bare HT) det er mobs som slår hardt. Men, regrowth spam er ganske ueffektiv bruk av mana Feral druid healer ftl 7952613[/snapback] Klart det duger. Man trenger ikke vente med å starte castinga til skaden allerede er skjedd. Man ser fort hvor hardt mobs slår og velger en rank deretter. Så finner man "rytmen" skaden kommer i og timer castinga slik at HT treffer 0,5 til 1 sekund etter skaden er skjedd. Jeg mener ikke at man ikke skal bruke HoT's. Det er fint å ha en Rejuv tikkende hvis hvis du har kontroll på hvor mye mana du bruker/trenger. Problemet er at om HoTs skal være 100% effektive må tanken aldri ha 100% HP. DET duger ikke! 7952890[/snapback] HT er den dårligste healen noen gang spammet i et raid. Nå med nerfed lowranks er HT spam det latterligste man kan finne på. Denne "rytmen" du prater om er piss, du kan ikke time healing til slike ting med en spell som tar 3 sekunder å kaste. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 HT er den dårligste healen noen gang spammet i et raid. Nå med nerfed lowranks er HT spam det latterligste man kan finne på. Denne "rytmen" du prater om er piss, du kan ikke time healing til slike ting med en spell som tar 3 sekunder å kaste. 7953307[/snapback] Neivel ... Syns å huske at det var det jeg gjorde tidligere i kveld med min paladin, men det kan hende jeg tar feil. Og hvorfor er HT så dårlig? Lang castingtid? L2predict Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du kan ikke ha healet særlig mye om du kan forutsi skade tre sekunder på forhånd. Om du har en andre healer som plukker opp småskrapet ditt med kjappe heals vil det sikkert gå fint i femmannsinstanser, men i en raid-setting vil du aldri kunne stole på din egen timing over et såpass "langt" tidsrom. Dessuten vil du aldri treffe target og sløse masse mana, fordi folk med en anelse vett bak panna har klistret på HoTs eller kaster heals med såpass rask cast time at man vet med sikkerhet hvorvidt spellen har noen effekt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Men hvem er det som er de druidene sliter mot for tida? Kan ikke komme på én direkte counter til en god feral druid. 7946795[/snapback] Tja, Storken forklarte jo at han ikke klarte å ta en warlock som brukte både, healthstone, potion og soulstone. Og det er jo ganske urettferdig da 7946927[/snapback] en druide klarer ikke å ta: frostmage med ok gear (vil gå tom for mana pga shifting her) warlocks (uten at de må bruke SS,HS og pot.) Noen skilled hunters. Endret 15. februar 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg har healet nok i raids. Kun en gang i BWL , men altfor mange ganger i MC, AQ20 og ZG. Som regel var jeg Top 3 på healing done. Som regel var jeg på Top 1 på minst Overheals. Og _alltid_ var jeg Top 1 på Mana Efficiency. Og da hadde jeg rimelig dårlig gear. +300 healing eller noe sånt. Resten av guildet (BWL- turen var med gamle guildet for morro skyld) hadde det meste av utstyr man kan skaffe opp til Vael. Jeg skulle selvfølgelig ha backet det opp med ett flott screen, men det tok jeg aldri. Endret 15. februar 2007 av kristteo Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 noen som har en bra pvp healing build? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tror ikke du har spillt mye med prot specca warriors Kombat-Kaare. 7947722[/snapback] Og hvilket grunnlag har du for å påstå noe sånt? Jeg har da raida ganske mye, og vært borti begge klasser som tanker, og forskjellen mellom de er for liten til at man klart skal foretrekke en annen fremfor en druid. Men som sagt, dere mister litt fokus her. Det er blizzard som har rævkjørt druid-klassen og gjort den om til noe annet enn det den skulle være, og det hadde vært ålreit å sett druidene blitt brukt til det klassen var ment som, nemlig en swiss army knife som kan brukes i enhver situasjon som påkreves under en instance/raid. Per i dag blir jeg iallefall svært irritert når druidene fungerer som like gode, eller bedre, healere enn meg selv, selv om jeg legger all sjel i å holde raidet oppe. 7947939[/snapback] så hvist det ikker er blizzard som bestemmer hvordan en classe skal være hvem er det da? du?!. skjønner egentlig ikke hva du gjøre i druid posten.. Håper at en mod kan rydde litt i denne posten, eller skifte navn til "Den lille kvine om druid tråden". her skal vi diskutere DRUID classen og med en "positiv" måte, ikke slenge ut om hvor imba den er/ikke er. Har du/dere problem med å overvinne en druid spør på en sikkerlig måte, og ikke oppfør deg/dere som en 10 år gammel unge som nettop tapte mot en. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tingen med HoTs er at de er så effektive at den manaen man eventuelt taper på teoretisk overhealing er mana man kan avse. Spesielt med lol-form og ok utstyr. 7953219[/snapback] regner med at du snakker om Tree of lol her. der kan druid KUN bruke HOT's, og det hjelper lite i en 5mans grp vist man er main healer og mobs/boss som slår HARDT. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har healet nok i raids. Kun en gang i BWL , men altfor mange ganger i MC, AQ20 og ZG.Som regel var jeg Top 3 på healing done. Som regel var jeg på Top 1 på minst Overheals. Og _alltid_ var jeg Top 1 på Mana Efficiency. Og da hadde jeg rimelig dårlig gear. +300 healing eller noe sånt. Resten av guildet (BWL- turen var med gamle guildet for morro skyld) hadde det meste av utstyr man kan skaffe opp til Vael. Jeg skulle selvfølgelig ha backet det opp med ett flott screen, men det tok jeg aldri. 7953531[/snapback] Vel, jeg har healet fra Van Cleef til Kel'Thuzad, trust me, HT spam suger. Måtte helt ned i rank 3 for å være effektiv, og med lowrank nerfs som kom med 2.0(?), er den også totalt ueffektiv. "Lol-form" og HoT mania is the way to go. Desverre ligger effektivitetsbyrden på resten av raidet etter min erfaring. Spesielt paladins ødelegger HoT effekten totalt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 *sukk* helt vanlige omstendigheter.. http://www.nihilum.co.uk/image/605/ Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehehe, sick. No er eg berre lvl 68 enda men er ikkje i nærheten av sånne crits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå