Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Jeg drepte min andre druid siden tbc i går.

Alle andre kamper ender jeg med at jeg blir drept på få sekunder, eller at druiden stikker av gårde når de får under 30% hp.

Er dette riktig mener du? ;p

7942159[/snapback]

Og huntere freezetrapper deg og setter på aspect of the cheetah. (nigthelfstealth)

Roguer vansiher på 10% liv. Eller sprinter unna når de har FF på seg.

Paladiner fyrer opp en feit stunn og springer.

Mager polymorpher deg og springer.

Locker trenger ikke springe.

Og du sier druid stikker av?

.................(___)..........

.................|Oo|...........

.......... /```` OO).........

........./ |____-- .......druids are fine, l2p

.......*...L......L.............

7942869[/snapback]

og..? Siden andre KAN stikke av, om de er heldige og ikke har CD, så er ikke druids imba? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er jo at jeg kan smelle opp så mye wound poison, envenoms og slikt jeg bare vil, men HP'n min går raskere ned, det er mindre av min HP og det meste av vanlig damage blir migated.. og så dør jeg.. ;)

7942965[/snapback]

Ja nettopp. Før hadde man i hvert fall sjangs fordi druids ikke gjorde så mye sinnsykt skade i bear, men nå dreper de jo rogues pisslett i bear form =/

Lenke til kommentar

Jeg drepte min andre druid siden tbc i går.

Alle andre kamper ender jeg med at jeg blir drept på få sekunder, eller at druiden stikker av gårde når de får under 30% hp.

Er dette riktig mener du? ;p

7942159[/snapback]

Og huntere freezetrapper deg og setter på aspect of the cheetah. (nigthelfstealth)

Roguer vansiher på 10% liv. Eller sprinter unna når de har FF på seg.

Paladiner fyrer opp en feit stunn og springer.

Mager polymorpher deg og springer.

Locker trenger ikke springe.

Og du sier druid stikker av?

Huntere: Hvis man først er så dum og går rett i en hunterfelle, midt i kampen, som attpåtil krever at hunteren står stille i noen sekunder mens han legger ned fella, han må til og med bøye seg ned(Lett å legge merke til) så fortjener man å la hunteren komme seg unna. Cheetah blir lett interupta av ranged skade.

Roguer:Så lenge man holder de slowa, og gjerne med en dot på seg har de ikke sjanse til å stikke av. Dem kommer seg selvfølgelig unna noen ganger, men det er da greit nok.

Paladiner stunner: synd at stuns ikke funker på meg.

Mager sheeper og springer: Pvp-trinket, iceblock. Etter det funker sheep i få sekunder, men det kan godt hende de kommer seg unna her også.

Locker løper ikke nei: når de først sliter så dør de. Ikke at locks sliter veldig 1 on 1, men.

Druids er den desidert "feigeste" klassen når det kommer til å stikke av.

Og særlig nå som de har fått instant epic flying mount. Det neste pvp-gearet mitt blir nok ei sponset av druids.

Lenke til kommentar
Har fryktelig lyst til å spille druid selv, men det største aberet for min del er at jeg vil ha en rase som passer til klassen, og per i dag synes jeg rett og slett Tauren er grisestygge som druider..

Tøffe som warrior f.eks, men som druid vil jeg helst ha noe annet..

Alliance er også helt uaktuelt å rerolle på, nå sitter jeg så godt inne på Horde-siden at jeg ikke ville finne på å begynne helt forfra på en annen server.

Jaja, får se... først og fremst har jeg en paladin og en prest som MÅ opp til 70 snart. :p

7939497[/snapback]

du kommer noe ikke til å være så mye i caster form likavel da.. så spiller det virkelig noen rolle om du ikke liker tauren??

Lenke til kommentar

Hvis dere klager så mye på druids, hvorfor ikke reroll en og prøv selv?!

Alle tror at fordi vi har mye HP og armor så er vi udødelige.

Jeg spiller druid og greier ikke ta priester og warlocker :p umulig!

Samme med hunters, de er seige men de kan overvinnes.

I caster form så har jeg ikke skjans mot roguer + at 70% av de gangene jeg blir angrepet av en rogue så har jeg netopp finisha en mob og går opp i caster form for å heale, cheap shot, gouge, kidney shot, deaddruid!

Og mage da, AP trinket, POM, pyroblast, weee 6k crit :)

Locks kan faenmeg draine liv til seg fortere enn jeg kan slå det bort igjenn i cat form :)

Og shamaner purger bort HOT'ene mine, samme gjør priester :)

er ikke wow balansert dere?

(bare for å sette det extra på spissen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...