Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Det er særledes lite feral weapons (two handere) ute å går mellom 1 - 50. Fant ut at det beste var å få tak i på AH. Har kun hatt to maces så langt å begge er kjøpt på AH.

Våpnet jeg bruker nå er Blanckhard`s Stout (Se link i Psilocybes inlegg)

Vurderte å gå for Fist of Omokk, så TUF men tror jeg hopper rett til Outland isteden når jeg blir 58.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ha strength/agility, og er begrenset til 2h mace eller staff. Da er det dessverre de linkete våpenene som blir alternativene.

Men, det er jo mye fin armor ute og går, du kan sjekke AH for Ogron's sash, Brawler gloves, Warbear leggings, Devilsaur leggings/gloves, 2x Truesilver commander's ring eller Aquamarine ring of the bear/tiger.

Lenke til kommentar

Man kan ta i bruk de første outland stavene med AP i forms ved lvl57, før det er det lite å hente på våpen. Vanskelig å få tak i noe bedre enn grønn stave/2h mace "of the Tiger" før outland.

Personlig kjøper jeg aldri blått på AH før level cap, det blir for dyrt i forhold til den korte tiden de er bra. Det gjelder spesielt for våpen til druids siden nesten alt har masse item points bortkastet på "on hit" og høyere dps i stedet for stats.

Blanchard's Stout var bra før da lvl cap var 60, fortsatt bra, men hvor mye er man villig til å betale for 20ap ekstra i 7 levels?.

Viscous Hammer er bra på level 30, men når man kommer rundt lvl35-40 finnes det grønne world drops med større tall på.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Man kan ta i bruk de første outland stavene med AP i forms ved lvl57, før det er det lite å hente på våpen. Vanskelig å få tak i noe bedre enn grønn stave/2h mace "of the Tiger" før outland.

Personlig kjøper jeg aldri blått på AH før level cap, det blir for dyrt i forhold til den korte tiden de er bra. Det gjelder spesielt for våpen til druids siden nesten alt har masse item points bortkastet på "on hit" og høyere dps i stedet for stats.

Blanchard's Stout var bra før da lvl cap var 60, fortsatt bra, men hvor mye er man villig til å betale for 20ap ekstra i 7 levels?.

Viscous Hammer er bra på level 30, men når man kommer rundt lvl35-40 finnes det grønne world drops med større tall på.

7939785[/snapback]

Hvilket våpen ville du ha byttet ut den med på lvl 52?

Eneste som jeg har funnet verdig er Omokk fra LBRS lvl 55, dvs at macen holder hvertfall 10 lvls.

Betalte 15 gull for min på lvl 45, har ikke angra. :)

Edit: Jeg fant ingen grønne items som er i nærheten av disse macene før mange lvl over. Link til våpen mellom lvl 30 - 55

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Kommer jo litt an på hvor mye penger man har også, da. Druiden var den siste charen jeg fikk opp til 60, og jeg hadde mer enn nok penger til å kjøpe det beste av det beste. Er druiden en alt, og man har en char som er 70 (eller i det minste quester litt i Outland), så er det ikke noe særlig stress å bla opp et tosifret antall gull for noe som vil gjøre levlingen kjappere og mer underholdende.

Tror jeg betalte 10-15g for Viscous og 20g for Blanchard's, men det varierer jo selvfølgelig fra server til server, og fra selger til selger.

Lenke til kommentar

Forutsatt 5/5 "Heart of the wild" i cat form:

Blanchard's Stout har 20*2.4 = 48ap

Grønn lvl45 "of the tiger" (14 str og agi) = 14*2.4 + 14 = 47.6ap ca 0.7% crit og litt dodge.

Viscous Hammer har 34 + 3*2.4 = 41.2 ap

Grønn lvl 35 "of the Tiger" (11 str og agi) 11*2.4+11 = 37.4 og ca 0.8% crit

"of Strength" utgavene vil gi enda mer ap. Bytter man ut de grønne litt oftere enn de blå vil man også jevnt over ha mer AP fra grønt enn blått før level 57. Min konklusjon blir at grøn er jevnt over bedre enn blått for druids før man får feral ap våpen fra outlands.

Level 57 staff fra outlands som knuser alt i Azeroth: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?wit...nUS;source=live

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Druids are fine l2p.

Men for å bli litt seriøst her da. Druids har lenge trengt en buff og dette fikk dem. Det er god survivability på druids, men alle klasser klarer å ta dem om de bare prøver vet hvordan ( med unntak av warriors )

7942074[/snapback]

Riight.. De har lenge behøvd en buff, men ikke en "jaja, da kan vi like gjerne gjøre dere til kongene av alle roller bortsett fra ranged dps i raids".. Pvp, Pve, you name it.

Det er ikke riktig at en idiot-druid kan slå alle klasser om de ikke spiller optimalt og er djevelsk gode .

Lenke til kommentar
Druids are fine l2p.

Men for å bli litt seriøst her da. Druids har lenge trengt en buff og dette fikk dem. Det er god survivability på druids, men alle klasser klarer å ta dem om de bare prøver vet hvordan ( med unntak av warriors )

7942074[/snapback]

Jeg drepte min andre druid siden tbc i går.

Alle andre kamper ender jeg med at jeg blir drept på få sekunder, eller at druiden stikker av gårde når de får under 30% hp.

Er dette riktig mener du? ;p

Lenke til kommentar
Druids are fine l2p.

7942074[/snapback]

Alle andre kamper ender jeg med at jeg blir drept på få sekunder, eller at druiden stikker av gårde når de får under 30% hp.

7942159[/snapback]

Ja, det er riktig, bare "l2p" :roll:

Er helt enig, druids er helt latterlige for tiden :(

Endret av Pug
Lenke til kommentar

7942159[/snapback]

Og huntere freezetrapper deg og setter på aspect of the cheetah. (nigthelfstealth)

Roguer vansiher på 10% liv. Eller sprinter unna når de har FF på seg.

Paladiner fyrer opp en feit stunn og springer.

Mager polymorpher deg og springer.

Locker trenger ikke springe.

Og du sier druid stikker av?

.................(___)..........

.................|Oo|...........

.......... /```` OO).........

........./ |____-- .......druids are fine, l2p

.......*...L......L.............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...