Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Imp MotW gir +119 armor, +535,5 armor i dire bear. Høyner alle attributes med +4,9 og alle resistance med 8,75.

Hvis dette ikke er bra så vet ikke jeg.. du høyere AP, så du slår bedre..mer hp så du dør tregere. Mer armor, så du mister mindre hp av slag.. Større crit %..

right]

Den gir ikke +535 armor i bear, kun armor fra items multipliseres med 450% (510% med thick hide). Enchants, armor kits, devotion aura, MotW samt alle andre magiske effekter gir samme bonus i alle former.

Hadde den også økt armor fra disse ville en feral druid hatt over 8.4k armor fra MotW (5/5 imp) og Devotion Aura (5/5 imp) alene. Det hadde blitt litt i overkant.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Imp MotW gir +119 armor, +535,5 armor i dire bear. Høyner alle attributes med +4,9 og alle resistance med 8,75.

Hvis dette ikke er bra så vet ikke jeg.. du høyere AP, så du slår bedre..mer hp så du dør tregere. Mer armor, så du mister mindre hp av slag.. Større crit %..

right]

Den gir ikke +535 armor i bear, kun armor fra items multipliseres med 450% (510% med thick hide). Enchants, armor kits, devotion aura, MotW samt alle andre magiske effekter gir samme bonus i alle former.

Hadde den også økt armor fra disse ville en feral druid hatt over 8.4k armor fra MotW (5/5 imp) og Devotion Aura (5/5 imp) alene. Det hadde blitt litt i overkant.

7932082[/snapback]

Jeg snakker ikke om ench's, kit's >_> Og en druid kan vel ikke ha devotion aura på seg hele tiden? Anyway, jeg tenkte litt feil. Men det var ikke snakk om bare armor her. Så hvis du ikke har noe bedre argument, flytt deg.

Lenke til kommentar

Nerf bearfrom...

er ikke no særlig å slåss med dr00d i bearform....

men det blir litt letere om du når 66....CoS VS Fearie fire...

og dessuten trur jeg at de 400++% armor bonus går på buffen og...siden agility gir armor.....og det står at det førhøyer din TOTALE armor med 450%+

Går på alle sånne "%" skills.....rogue med 15% mer agi f.eks....fikk 15% mer agi fra shammy agi totemet^^

IMBAH^^

Lenke til kommentar
og dessuten trur jeg at de 400++% armor bonus går på buffen og...siden agility gir armor.....og det står at det førhøyer din TOTALE armor med 450%+

Shapeshift into a dire bear, increasing melee attack power by (Your Level x 3), armor contribution from items by 450%, and health by 25%. Also protects the caster from Polymorph effects and allows the use of various bear abilities.

The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.

Bear fornm gir ingen økning av armor fra agility heller, kun grunnverdier på items multipliseres opp.

Lenke til kommentar

Såh, der var jeg 70 med druiden også. Ligger på fine 2035AP i catform, 25% critsjanse og 7.85k hp. I bearform har jeg 20.831 armor, 20% dodge og 11k hp.

Utrolig artig å spille fra 60-70, flightform @68 gjorde mange quester i Netherstorm/Shadowmoon valley mye lettere.. bare flaks rundt til man finner det man er ute etter, flightform-catform-prowl (i en smooth ninjabevegelse) og del ut karnøffel/plukk opp rask, og når det er gjort, er det instant VTOL og svosj avgårde. Alternativt flightform-bearform-charge. :)

post-5643-1171385238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Såh, der var jeg 70 med druiden også. Ligger på fine 2035AP i catform, 25% critsjanse og 7.85k hp. I bearform har jeg 20.831 armor, 20% dodge og 11k hp.

Utrolig artig å spille fra 60-70, flightform @68 gjorde mange quester i Netherstorm/Shadowmoon valley mye lettere.. bare flaks rundt til man finner det man er ute etter, flightform-catform-prowl (i en smooth ninjabevegelse) og del ut karnøffel/plukk opp rask, og når det er gjort, er det instant VTOL og svosj avgårde. Alternativt flightform-bearform-charge. :)

7934960[/snapback]

Gratulerer! Og jeg må også inrømme at flight form var jævla bra for questing, også slipper man og dø mens man er i lufta! :D

Lenke til kommentar

Etter jeg dinga 70 med roguen ble WoW rett å slett kjedelig, så jeg rerolla druid og har det kjempemorro!

Men jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av http://thottbot.com/?i=12314, eller er det noen andre våpen der ute jeg bør gå for? Er lvl 45 atm og feral specca. Har http://thottbot.com/?i=3958 atm. Uansett kom gjerne med inspill for andre våpen jeg kan skaffe, og enchants, +25 agi/70 AP etc.. Har gull så det holder :)

Lenke til kommentar

Starta for noen dager siden å spille på druiden min som har stått idle et halvt års tid, faktisk en jævlig artig class :p

Er bare 37 atm da, men er interessant med catform for å grinde med og samtidig muligheten til å tanke i instances siden tanking er noe jeg synes er dritgøy.

Har også en 60 warrior med orker ikke levle den videre siden jeg synes warriors har tapt seg så kraftig.

Lenke til kommentar

Har fryktelig lyst til å spille druid selv, men det største aberet for min del er at jeg vil ha en rase som passer til klassen, og per i dag synes jeg rett og slett Tauren er grisestygge som druider..

Tøffe som warrior f.eks, men som druid vil jeg helst ha noe annet..

Alliance er også helt uaktuelt å rerolle på, nå sitter jeg så godt inne på Horde-siden at jeg ikke ville finne på å begynne helt forfra på en annen server.

Jaja, får se... først og fremst har jeg en paladin og en prest som MÅ opp til 70 snart. :p

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig lyst på en druid :( Har en level 38 alliance dr0id, men gidder ikke å spille så veldig aktivt på den, det er jo... alliance.

Får se om jeg gidder å rolle en tauren druid, elsker klassen, men level 1 til 20 er jo forferdelig treigt. Eller, egentlig level 1 til 30 :p

Lenke til kommentar

Personlig gikk jeg fra Viscous hammer -> Blanchard's stout -> TUF.

Warden staff er ikke noe voldsomt fantastisk nå, med mindre du skal tanke i instancer mellom 45-64. Det er gjerne bedre å bruke tiden på å runde 58 og komme seg til Outland, og så plukke opp Braxxis' staff of slumber på AH, eller gjøre Ring of Blood for Staff of beasts.

Enchants.. personlig slenger jeg Savagery på når jeg får Fleshling simulation staff. 70 AP i både cat og bearform slår 35 AP i catform og litt crit/dodge/armor. 35 agi går på Braxxis', AP er ikke fullt så viktig når man tanker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...