Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du mener altså at minus 300-ish mana per shapeshift slår +10% på all fysisk skade, i tillegg til det at HT blir 0.5 sekund kjappere? At for hver tredje shapeshift kan du shifte én gang "gratis"? Å finne gear/enchants som gir deg, tja, 1000 mana ekstra er mye lettere enn å finne gear/enchants som gir en flat 10% bonus til all fysisk skade.

Og selv om du skulle måtte mene at Natural shapeshifter er et must, for solo-spilling er 4% bonus til fysisk skade + -0.2 sek mindre på HT bedre enn ~48 armor, ~2 to all attributes og 3.5 to all resistances. For raiding er det antageligvis en resto-druid eller to som kan buffe med en 5/5 Imp. MotW.

Lenke til kommentar

Natural shapeshifter er et veldig bra talent da, hvor mange ganger kan du skifte ut for en heal og tilbake igjen i feral gear uten å gå oom? Jeg klarer to uten natural shapeshift. Holder ikke lenge når man prøver seg på en hard elite solo det.. Samme for pvp, skifte ut av en frostnova/root og tilbake koster flesk når man har base/lav int, et par ganger står man oom i caster form og da er man så godt som død. Natural shapeshifter kan være verdt vel så mye som 6% ekstra skade (3/3 natural shapeshifter og 2/5 naturalist kontra 5/5 naturalist)

Når det kommer til IMotW gir det aldri mer enn en-sifret økning til alle stats, det er nærmest 5 poeng ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Så du mener altså at minus 300-ish mana per shapeshift slår +10% på all fysisk skade, i tillegg til det at HT blir 0.5 sekund kjappere? At for hver tredje shapeshift kan du shifte én gang "gratis"? Å finne gear/enchants som gir deg, tja, 1000 mana ekstra er mye lettere enn å finne gear/enchants som gir en flat 10% bonus til all fysisk skade.

Og selv om du skulle måtte mene at Natural shapeshifter er et must, for solo-spilling er 4% bonus til fysisk skade + -0.2 sek mindre på HT bedre enn ~48 armor, ~2 to all attributes og 3.5 to all resistances. For raiding er det antageligvis en resto-druid eller to som kan buffe med en 5/5 Imp. MotW.

7927417[/snapback]

Husk å se forskjellen mellom 3 og 5 nå da. Dette er antall points som kreves til de respektive talentsa.

Og ja faktisk, mye billigere shapeshift er så gull, for som vi alle meget erfarne druids vet, det er ikke absolutt maks dps du kan tyne ut av deg som dreper noen. Må jeg sitere Rocky? Å bytte mellom dps/survivability en gang ekstra er veldig brukbart i uttalige tilfeller.

Skal du ha gear/enchants for 1k mana, blir det negativt på andre stats.

Imp MotW er ikke en raid buff, men group/solo pve/pvp.

Og bare for nysgerrighetens skyld, hvem skrev noe sted at det står mellom naturalist og imp motw? Jeg har aldri skrevet noe slikt.

Lenke til kommentar

7927417[/snapback]

Husk å se forskjellen mellom 3 og 5 nå da. Dette er antall points som kreves til de respektive talentsa.

Og ja faktisk, mye billigere shapeshift er så gull, for som vi alle meget erfarne druids vet, det er ikke absolutt maks dps du kan tyne ut av deg som dreper noen. Må jeg sitere Rocky? Å bytte mellom dps/survivability en gang ekstra er veldig brukbart i uttalige tilfeller.

Skal du ha gear/enchants for 1k mana, blir det negativt på andre stats.

Imp MotW er ikke en raid buff, men group/solo pve/pvp.

Og bare for nysgerrighetens skyld, hvem skrev noe sted at det står mellom naturalist og imp motw? Jeg har aldri skrevet noe slikt.

7928618[/snapback]

Når du sier at du filler med imp motw for å komme til ooc mener du jo implisitt at den er bedre enn naturalist.. (I og med at du fra før sier du har shapeshifter og furor)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Et spørsmål.    "Increases feral combat skill rating by xx" Hva vil det si?

7929394[/snapback]

Er ikke det det samme som f.eks "Sword skill"?

Lenke til kommentar

noen andre her som har funnet ut at Maim rocker i PvE?!

menst jeg grinda mobs i dag bestemte jeg meg får å prøve noe nytt.

pounce - mangle - shred - claw - FFF - maim. vente på litt energy. så sherd igjen.

når jeg gjore det på denne måten mista jeg nesten ikke noe HP, og kunne drepe over dobbelt så mange før jeg måtte ut av form og heale.

vist OOC procer på pounce eller mangle så slår jeg inn enn shred til. og bruker FB vist target har lite liv igjen.

prøvde meg til og med på en elite i cat form. gikk bra så lenge jeg brukte maim OFTE.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

7927417[/snapback]

kunne ikke sakt det bedre selv.

Lenke til kommentar
noen andre her som har funnet ut at Main rocker i PvE?!

menst jeg grinda mobs i dag bestemte jeg meg får å prøve noe nytt.

pounce - mangle - shred - claw - FFF - main. vente på litt energy. så sherd igjen.

når jeg gjore det på denne måten mista jeg nesten ikke noe HP, og kunne drepe over dobbelt så mange før jeg måtte ut av form og heale.

vist OOC procer på pounce eller mangle så slår jeg inn enn shred til. og bruker FB vist target har lite liv igjen.

prøvde meg til og med på en elite i cat form. gikk bra så lenge jeg brukte main OFTE.

7931020[/snapback]

Pounce > FFF > mangle > shred > mangle til 5 points > maim > shred rett før maim går ut. Det er en bedre combo enn din. Fjern claw fra actionbaren din. Rake som 4 point om moben har mye armor. Bruk mangle som siste point før maim, ellers går mangle debuffen ut (somregel) før maim er over, og da får du mindre utbytte av enten maim eller shred.

Bruk addons (necb) til å time shred etter maim.

Edit:

FB er fremdeles en bedre finisher. Men dette burde vel ikke jeg vite, da jeg må ha kjøpt kontoen min? Tydelig at det er jeg som er uerfaren som druid når du selv bruker claw mens du har mangle.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Jeg har en druid på lvl 58 som jeg ikke har spillt på ca 1 år nå. Men en kamerat har akkurat rolla ally shaman, så tenkte jeg skulle starte den opp igjen. Har lyst til å specce resto\balance for mobil pvp healing. Noen som har noen gode talent builds for det?

Hva gear og sånn bør jeg velge i tillegg?kun healing, eller dmg\healing gear?

Lenke til kommentar
imp motw er vel det dårligste talentet druids har..

enkelt og grett.. dem som ikke fatter det må nesten ha kjøpt druiden

7929202[/snapback]

1. Nei?

2. Selv om man har kjøpt en char, så vil det ikke si at man ikke forstår hva talents som er bra. Og nei, jeg har ikke kjøpt min druid.

Imp MotW gir +119 armor, +535,5 armor i dire bear. Høyner alle attributes med +4,9 og alle resistance med 8,75.

Hvis dette ikke er bra så vet ikke jeg.. du høyere AP, så du slår bedre..mer hp så du dør tregere. Mer armor, så du mister mindre hp av slag.. Større crit %..

Nei, det sier jo seg selv at dette er dårlig..

--

Og hvis du mener at du må bytte form hele tiden, så har du for dårlig gear eller så spiller du ikke bra.. Spillte selv fra 60-70 feral specca, og jeg kunne ta alle klasser i cat form. Trenger ikke å gjøre det vanskelig. Og hvis du absolutt må ha de 10 range som man får (100% sikkert) av 5/5 furor så burde du sjekke ut l2p.com!

@ StarGazer

Hvis du skal queste i outland, så kommer du sikkert til å få en del spell dmg/healing gear. Det er helt greit egentlig, fordi hvis du bare har healing gear, så har du lusne spell hits :p

Er selv specca 0/0/61 på druiden nå, og det er ikke lett å solo noen ting når man er healing. Men hvis du skal gjøre instances som healer, burde du prøve å kvitte deg med spell dmg/healing gearet. Det er nemmelig en del mobs som hitter ganske mye i outland :)

Endret av Sigurdn
Lenke til kommentar

Altså, det har aldri vært snakk om at Imp. MotW er et dårlig talent. Superslask skrev følgende på forrige side: "Imp MotW er et helt ålreit talent for ferals, spesielt om du skal ha OoC og trenger fillers.", og da mente jeg at man ikke trenger fillers for å få OoC, da Furor (mye av poenget med powershifting er å utnytte skills fra alle formene, du kan jo prøve å charge et spell med 0 rage og enrage på cooldown) og Naturalist er selvskrevne valg.

Du får mye igjen av å putte 5/5 i Imp. MotW (selvfølgelig fordelt ut over alle stats), men personlig syns jeg det koster mer enn det smaker. 5 talentpoeng er en del å bruke på en såpass lite merkbar oppgradering. Natural shapeshifter er mer et hendig talent enn noe annet, det sparer deg kanskje litt drikking innimellom, og er gjerne bra i PvP hvor det er krise om du blir funnet i casterform uten nok mana til å shifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...