Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp med eit lvling build for feral druid. Blir snart lvl 64 og kjem til å ta ein respecc då. Mitt gamle build var mest ment som pvp og eg tenker det kan bli gjort betre.

1: Er det verdt å ta noken poeng i Natural Shapeshifter? Isofall kor mange og kva skal eg unngå å ta med i feral.

2: Er det verdt å få med seg Omen Of Clarity? Det er jo eit veldig nyttig talent, men krevest litt poeng i resto.

3: Er det verdt å bruke 2 poeng i Naturing Instinct?

Trur ikkje eg kjem til å ta noken poeng i Shredding Attacks enda. Bruker shred heller lite, og mangle skader som reger meir.

Heller ikkje verdt å ta noken poeng i Primal Tenacity.

Frister litt å hive eit par poeng inn i Thick Hide, men har det masse for seg? ( Kjem heilt sikkert til å tanke ein del i instance )

Skal ha med Mangle.

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
1: Er det verdt å ta noken poeng i Natural Shapeshifter? Isofall kor mange og kva skal eg unngå å ta med i feral.

2: Er det verdt å få med seg Omen Of Clarity? Det er jo eit veldig nyttig talent, men krevest litt poeng i resto.

3: Er det verdt å bruke 2 poeng i Naturing Instinct?

7835244[/snapback]

1: ja 3/3.

2: ja, etter du har brukt den litt vil du aldri klare deg uten :ohmy:

3: ikke sikker.. likte den før den vart nerfa. har den ikke no, men synest også at mine heals healer for litt for lite:/

Shredding Attacks er et must, Shred skader MER enn mangle, og jeg bruker veldig ofte denne taktiken i både pvp og pve: Pounce - mangle - FFF - shred.

FFF får å vente på at energy skal ticke. dette rekker du fint føre stun er over, vist OOC proccer så blir det en shred til.

i pvp tar jeg en maim vist jeg ikke hat en dot/pet på meg får så gjøre Pounce - mangle - FFF - shred igjen.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Shredding Attacks er et must, Shred skader MER enn mangle

7837854[/snapback]

Imo så er mangle bedre en shred. Shred tar kansje mer dmg akkurat da, MEN mangle er feks ikke nødvendig og være bak moben / personen + vis du har dots ( noe du seff har ) på target så er mangle mer dmg, dette er da mye bedre i pvp mot et target som får heals eller mot eliter, eller når du har flere mobs på deg.
Lenke til kommentar

7837854[/snapback]

Imo så er mangle bedre en shred. Shred tar kansje mer dmg akkurat da, MEN mangle er feks ikke nødvendig og være bak moben / personen + vis du har dots ( noe du seff har ) på target så er mangle mer dmg, dette er da mye bedre i pvp mot et target som får heals eller mot eliter, eller når du har flere mobs på deg.

7840285[/snapback]

shred er mye mer dmg enn mangle (vist du mangle først) og vist du først starter å bruke shred så vil du nokk fort finne ut hvor bra det er. og er et must i pvp.

og det er no ikke problem å komme seg bak target selv om du har dots/poison på deg..

bear mangle - bash og shred vist target nermer seg lite hp.

Lenke til kommentar

7837854[/snapback]

7840285[/snapback]

Enig med deg Lampeskjermen...begynner forøvrig "nesten" alltid med prowl....ravage...mangle...claw. Fero Bite når full combo, så mangle....funker hver gang. Ravage er jo way over shred i skade.

Lenke til kommentar
Men ravage koster mer energy, og kan bare brukes bakfra og du må være stealthed. Ravage er en opener, samme som pounce, så ikke sammenlign ravage og shred.

Claw? Du bytter jo claw med mangle på actionbaren.

7845741[/snapback]

Shred=bakfra.... :roll: Enig i claw/mangle bytte....ravage/shred koster begge 60....riktig at man ikke kan sammenligne ravage/shred, men shred brukes jo bare på targets som ikke er aggroet....kan jo sjelden brukes solo/pvp1v1... :hmm:

Endret av maggot69
Lenke til kommentar
Men ravage koster mer energy, og kan bare brukes bakfra og du må være stealthed. Ravage er en opener, samme som pounce, så ikke sammenlign ravage og shred.

7845741[/snapback]

Shred=bakfra.... :roll: Enig i claw/mangle bytte....ravage/shred koster begge 60....riktig at man ikke kan sammenligne ravage/shred, men shred brukes jo bare på targets som ikke er aggroet....kan jo sjelden brukes solo/pvp1v1... :hmm:

7845778[/snapback]

Pounce, mangle, shred vil gi deg en høyere burst dps solo pve. 1on1 pvp funker shred også ganske greit, husk at du kan hoppe rett igjennom motstanderen. Dette krever shredding attacks. Og ikke glem maim.

Untalented koster shred og ravage like mye ja, men du skjønner vel at jeg mener med shredding attacks da jeg skriver at ravage koster mer? Noen andre logiske konklusjoner jeg ikke klarte å tenke meg til?

Ja, shred funker bare bakfra, men det er ikke i nærheten å kunne bli kalt en opener av den grunn.

Lenke til kommentar

7845741[/snapback]

7845778[/snapback]

Pounce, mangle, shred vil gi deg en høyere burst dps solo pve. 1on1 pvp funker shred også ganske greit, husk at du kan hoppe rett igjennom motstanderen. Dette krever shredding attacks. Og ikke glem maim.

Untalented koster shred og ravage like mye ja, men du skjønner vel at jeg mener med shredding attacks da jeg skriver at ravage koster mer? Noen andre logiske konklusjoner jeg ikke klarte å tenke meg til?

Ja, shred funker bare bakfra, men det er ikke i nærheten å kunne bli kalt en opener av den grunn.

7845823[/snapback]

ah...ok...men kan du forklare litt nærmere dette med "shredding attacks". Har i grunn ikke benyttet den taktikken. Rart med det at man finner "sin greie" som man syns funkere greit. Min taktikk har for det meste vært prowl-ravage-mangle-claw(ser at mangle spam er mer effektivt)-Fero bite evt fortsette med mangle. Syns kanskje det å hoppe gjennom motstanderen, for så å rekke å snu 180 grader for å ta en shred blir "mye greier". Det skal sies at jeg ikke har så veldig god erfaring med pvp i forhold til pve, men syns de fleste jeg møter går ganske kjapt ned med denne taktikken. Veksler endel mellom cat/bear hvis fighten blir langvarig. Druiden min er også en alt, så jeg har ikke fått testet ut "beyond" 60.

Lenke til kommentar

Forklare dette med shredding attacks? Det gjør shred 18 energy billigere. Ravage ville jeg bare brukt på mages, såfremt de ikke har trynet mot en vegg eller lignende. CC > dps etter min mening. En clothie som sitter er såklart noe helt annet, situasjonsavhengig dette også som alt annet.

Det er ikke mye jobb å hoppe gjennom motstanderen og shredde. Prøv så skal du se. Hjelper om du står nesten oppå motstanderen når dere sloss, da får han mindre reaksjonstid.

Funker også dårlig på warriors som vet å bruke hamstring på druids, pluss at shred ikke alltid er det beste på plate :)

Lenke til kommentar
Forklare dette med shredding attacks? Det gjør shred 18 energy billigere. Ravage ville jeg bare brukt på mages, såfremt de ikke har trynet mot en vegg eller lignende. CC > dps etter min mening. En clothie som sitter er såklart noe helt annet, situasjonsavhengig dette også som alt annet.

Det er ikke mye jobb å hoppe gjennom motstanderen og shredde. Prøv så skal du se. Hjelper om du står nesten oppå motstanderen når dere sloss, da får han mindre reaksjonstid.

Funker også dårlig på warriors som vet å bruke hamstring på druids, pluss at shred ikke alltid er det beste på plate :)

7846186[/snapback]

:blush: .....shredding attacks var talent....har bestandig hoppet over denne jeg, men ser helt klart fordelen nå.....thank you Slask...

Lenke til kommentar

Ja, jeg inrømmer at shred er imba for pvp, men jeg specca full grinde specc. Slikt at jeg kunne ta flere mobs på engang, og da er det bedre med full dots + mangle og skifte til neste mobs en og stresse med og stunne target igjen slik at du kan komme bak han og shredde mens du har en annen på deg. Men jeg figther bare nesten i bear uansett.

Lenke til kommentar
Ja, jeg inrømmer at shred er imba for pvp, men jeg specca full grinde specc. Slikt at jeg kunne ta flere mobs på engang, og da er det bedre med full dots + mangle og skifte til neste mobs en og stresse med og stunne target igjen slik at du kan komme bak han og shredde mens du har en annen på deg. Men jeg figther bare nesten i bear uansett.

7846619[/snapback]

Shred er alt anne4t enn imba i pvp med mindre de har fixa cat-form range bugen.

Lenke til kommentar

7846186[/snapback]

jeg bruker KUN ravage mot low hp targets. eller mot targets som sitter.. ellers er pounc bedre mot alt..

hvorfor det er bedre mot mage? for da bruker de opp blink.

pounc (1 mangle vist du rekker), mage blink'er. bear - charge - bash. cat - shred - shred (vist ooc) - main.

re prowl og start fra punkt 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...