Sindrelol Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg missforstod deg jo faktisk fordi du klarte å skrive en setning feil. 7804169[/snapback] Du konkluderte fortsatt med at den jeg må ha motsagt meg selv fra bare 2-3 poster tidligere. Det kunne ikke falle deg inn der og da at kanskje du forsto feil, ikke at personen som skrev meldingen hadde endra mening bare på noen minutter? 7804211[/snapback] Skal jeg gå utfra at hver gang noen sier noe, så er det ikke faktisk det de mener? Men seriøst, nå gidder jeg ikke å krangle mer med deg. Ta det på PM hvis du har så mye sinne å få ut. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Herregud, det er ikke noe å diskutere. Feral druids er imba mot melee klasser. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg kan tenke meg at warriors sliter, men jeg tror en cooldownvillig Subtletyrogue kunne tatt en beardruid. Premedation, Garrote, Rupture, Vanish. Håp da på å ikke få Faerie Fire på deg. Så venter du til bleeden får gjort nok skade. Hvis/når druiden går i casterform for å heale seg, Shadowstep og cheapshot, kjør en heftig stunlock og burst så mye som mulig. Da kan de gå ned. Blir de i bear er de vanskelige. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvordan healer dere i 5-manns instanser? Går det i Healing Touch og Rejuvenation? Eller er det hipp som happ? Trenger tips ettersom jeg nettopp tørket støv av min druid Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Lav rank av healing touch ( bruker rank 6 no ) og rejuv. Dersom mage går aoe tar eg gjerne på ein regrowth på mage og. Som resto druid brukte eg gjerne tree of life i instance og då gjekk det i rejuv, regrowth, nature swiftness og swiftmend. Dette var då før tbc. Har gjort lite healing etter som eg er fearl no. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Finnes det noe alâ stunwatch og energy timer til druids?? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tree of Life og HoT mania i 5 man instancer, lowrank HT spam i raids. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 haha snakk om forviring :!: 7803257[/snapback] Sånn skjer når noen brått gjør om meningene sine i en diskusjon 7803371[/snapback] Han forandret ikke meningen sin, du mistolket det bare! Han skriver at shamans og paladins er hybrider nettopp fordi at de har alle de varierte hybrid-egenskapene sine i en form. En druid derimot, har egenskapene sine spredt over i flere former og kan ikke bruke alle samtidig. Vær så snill å les ordentlig, så slipper vi "Jo, nei, jo, nei, jo, nei"-diskusjoner. (Håper dette gjorde ting mer forståelig..) Druid er nok teknisk sett en hybrid, men bare på en litt annen måte enn paladin og shaman. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 jo seff vet jeg at dere ikke har block / parry men dere har enda dodge som dere kan få gankse høyt. tingen er det blir litt galt når en hybride har en 10k mere armor når han går dps en en warrior når han går tank, Warrior = plate Druide = leather Warrior dps gear = kanskje 7-8k armor. Druide dps feral gear= 20-25-30k armor. Har en feral dps druid 20-25-30k armor ? Nei. En feral tank ja. 7801358[/snapback] JEPP. jeg er full feral, ifult feral gear, og på63 har jeg 9k ac. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Piff, jeg hadde 16.5k på lvl60. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 feral dps-druids slår hardere enn rogues.. feral tank-druids tanker bedre enn warriors.. jeg ser ikke helt hvordan dette er riktig.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 jo seff vet jeg at dere ikke har block / parry men dere har enda dodge som dere kan få gankse høyt. tingen er det blir litt galt når en hybride har en 10k mere armor når han går dps en en warrior når han går tank, Warrior = plate Druide = leather Warrior dps gear = kanskje 7-8k armor. Druide dps feral gear= 20-25-30k armor. Har en feral dps druid 20-25-30k armor ? Nei. En feral tank ja. 7801358[/snapback] JEPP. jeg er full feral, ifult feral gear, og på63 har jeg 9k ac. 7810909[/snapback] Hvorfor har du skrevet navnet mitt som første quote? Dette har ikke jeg skrevet. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen av dere som har hatt noen erfaringer med balance? Er Force of Nature bare tull, eller sparker de små buskene fra seg skikkelig? Eventuelt, tåler de en god omgang med juling? Har lyst til å prøve balance, men vil ikke sløse bort 30G Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Noen av dere som har hatt noen erfaringer med balance? Er Force of Nature bare tull, eller sparker de små buskene fra seg skikkelig? Eventuelt, tåler de en god omgang med juling? Har lyst til å prøve balance, men vil ikke sløse bort 30G 7815391[/snapback] I betaen var Shattered Hand Berserker elites, noe som de ikke er nå (dropper fremdeles like mye sølv). Entene drepte akuratt en av disse før de døde av damage og tid, avhengig av crits/hits. Tåler ikke spess mye, slår ikke spess hardt, har ingen spesielle evner. Gode som offtanks, men behovet for offtanks minskes betraktelig av å være range generelt uansett. De er helt ok, men ingenting mot andre klassers elementals. DPS increase om du spammer dem er nok betydelig, men personlig bruker jeg slike ting med måte, og da situasjonen krever det. Edit: Verdt det om du skal gå balance, men ikke gå balance for å få dem. Endret 28. januar 2007 av Superslask Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen av dere som har hatt noen erfaringer med balance? Er Force of Nature bare tull, eller sparker de små buskene fra seg skikkelig? Eventuelt, tåler de en god omgang med juling? Har lyst til å prøve balance, men vil ikke sløse bort 30G 7815391[/snapback] Hmm, har specca meg balance lenge, balance er min store lidenskap som druid. Men jeg respecca feral i lvl 65 for lvling, siden imo er det for mye downtime som balance druid i lvling. Btw Force of nature improver seg med gear og i slutten hitta treantsa mine rundt 300 hvert slag. Greit når du får en horde på deg. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Treants er plagsomme fordi de ødelegger castingtimen totalt, men de dør av 2 aoe's : ) Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvordan healer dere i 5-manns instanser? Går det i Healing Touch og Rejuvenation? Eller er det hipp som happ? Trenger tips ettersom jeg nettopp tørket støv av min druid 7805888[/snapback] Reju, av og til healing touch, lifebloom ( Imba! ) Regrowth også endel. Lifebloom er fette bra, eier alt som er. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ååh.. Fristelsen! Jeg vil ha søte små treants, men gidder ikke sløse bort tid og penger på det når det er bedre med feral for leveling. Over til noe annet. Mangle, jeg vet hvordan det funker i cat form, men hvordan bruker man det best i bear form? Hvilke spells osv kombinerer man det med? Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ååh.. Fristelsen! Jeg vil ha søte små treants, men gidder ikke sløse bort tid og penger på det når det er bedre med feral for leveling. Over til noe annet. Mangle, jeg vet hvordan det funker i cat form, men hvordan bruker man det best i bear form? Hvilke spells osv kombinerer man det med? 7819929[/snapback] Du har en bleed effect i bear, lacerate. Men det du gjør er at du starter med cat, maks dots + dps som du kan på 5 cp, finnisher og om ikke moben er dø da stikker du bear. Eventuelt kan du finishe med rip ( Anbefalt på mobs med endel liv. ) Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Herregud, det er ikke noe å diskutere. Feral druids er imba mot melee klasser. 7804825[/snapback] Ikke mot enh shamans, eheaheah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå