Bredoc Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Druid er fantastisk. Liker klassen bare mer og mer, karret meg opp til lvl 21 i går. Gjør faktisk bra dps i cat form. Tanket uten problemer i DM også. Virker som det er utrolig lett å holde aggro i bearform. Skal respece da jeg er ferdig på jobb og putte alle poengene i feral. Har 5 poeng i resto nå. Vil legge talent poeng slik for å få Feline Swiftness. 30% increased speed må da hjelpe litt? (Har lyst til å komme meg fortere rundt omkring hehe) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gå heller for ferocity en feral aggresion Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gå heller for ferocity en feral aggresion 7680352[/snapback] Hør, hør. Det er ikke alltid FB er bra å bruke (Rip er bedre på mobs med høy armor), og det er heller ikke alltid mobs varer lenge nok til å bruke FB. Ferocity gjør at alle feral-angrep koster mindre rage/energi, og er en selvfølge å ta. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takker, da smeller jeg talents på det isteden. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 da er tfo ute med film igjen, imo har han velidg bra spille mønster, og god forventnings evne. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=34397 Likte den linken til skin som er der, men det er jo selvfølgelig ikke lov;) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gå heller for ferocity en feral aggresion 7680352[/snapback] nei nei nei, eg bruker bare mer og mer Rip. pounce - mangle (claws vist du ikke har mangle) rake og rip. rip tar ikke ALL energien din og rip gjør mer skade enn FB. Pounce stunner mob slik at du tar minder skade og får flere CP på target. ang build så ville jeg nokk heller gjordt slik: http://www.wowhead.com/?talent=zZxG0c 6% crit er fint, og tatt feral swftness etter lvl 22. også feral charge. Ferocity mye bedre enn feral aggression. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Riktig så pent å se på. Filmen, altså. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gå heller for ferocity en feral aggresion 7680352[/snapback] rip tar ikke ALL energien din og rip gjør mer skade enn FB. Pounce stunner mob slik at du tar minder skade og får flere CP på target. 7686823[/snapback] Men Rip kan ikke critte, ei heller kan den redde deg på sekundet. Ofte tar den også for lang tid til å ta effekt. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Gikk for det Psilocybe og Lex anbefalte. Tatt en liten titt på feral treet, ser ut til å være mye snaxy ting og tang der. Finner en druid utrolig morsom å spille. Dem talent pointsa jeg brukte på ekstra speed var veldig nyttige. Sparer masse tid nå på movment frem til jeg får travel form. Dinga 22 i går og kastet et poeng på feral charge. Haha må nesten le litt av den dårlige balansjen Blizzard har greid å lage. Jeg har ikke noe uber gear men likevel mere armor og hp en warriors på mitt lvl. Faktisk føles bearform vel så bra til tanking som min warrior. Da tenker jeg på samme lvl. Tror faktisk jeg vil våge å si at druiden kanskje er bedre. Endret 10. januar 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gikk for det Psilocybe og Lex anbefalte. Tatt en liten titt på feral treet, ser ut til å være mye snaxy ting og tang der. Finner en druid utrolig morsom å spille. Dem talent pointsa jeg brukte på ekstra speed var veldig nyttige. Sparer masse tid nå på movment frem til jeg får travel form. Dinga 22 i går og kastet et poeng på feral charge. Haha må nesten le litt av den dårlige balansjen Blizzard har greid å lage. Jeg har ikke noe uber gear men likevel mere armor og hp en warriors på mitt lvl. Faktisk føles bearfor vel så bra til tanking som min warrior. Da tenker jeg på samme lvl. Tror faktisk jeg vil våge å si at druiden kanskje er bedre. 7688831[/snapback] det er fordi blizz suger !#"¤ og ikke vet om en fin ting som heter Balance Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Rip er den DoT som du kan legge på? Den kan faktisk critte Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Rip gjør en hvis mengde skade når du bruker den, samt stød skade over tid. Den kan critte. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Rip er den DoT som du kan legge på? Den kan faktisk critte 7689382[/snapback] Det er rake, den gir combopoints. Rip er en finisher som gjør bleed damage avhengig av AP og combopoints. Edit: Rip Rake Endret 10. januar 2007 av Superslask Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvorfor har feral angrepene helt like helt elendige navn? Føler seg jo som et dyr når man leser navnet, men likevel. Bruker ofte rogue/warrior navnene i stedet, taunt, stealth osv. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvorfor har feral angrepene helt like helt elendige navn?Føler seg jo som et dyr når man leser navnet, men likevel. Bruker ofte rogue/warrior navnene i stedet, taunt, stealth osv. 7690205[/snapback] Ehm, du ER jo et dyr (kattepus) når du gjør dette, så kanskje ikke så rart at det føles sånn? Levler en Druid selv atm, gitt opp warrioren. Level 12 enda bare, men ser for meg feral treet sånn her ca; Klikky Har dere erfarne druids noen fine kommentarer? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvorfor har feral angrepene helt like helt elendige navn?Føler seg jo som et dyr når man leser navnet, men likevel. Bruker ofte rogue/warrior navnene i stedet, taunt, stealth osv. 7690205[/snapback] Ehm, du ER jo et dyr (kattepus) når du gjør dette, så kanskje ikke så rart at det føles sånn? Levler en Druid selv atm, gitt opp warrioren. Level 12 enda bare, men ser for meg feral treet sånn her ca; Klikky Har dere erfarne druids noen fine kommentarer? 7690365[/snapback] Nja, Natures grasp er must. 1poeng er jo heller ikke allverden Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Must i PvP ja, ikke nødvendigvis for feral, men greit nok Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Must i PvP ja, ikke nødvendigvis for feral, men greit nok 7690809[/snapback] Tja, litt subjektiv den da Jeg sørger alltid for å ha en rogue eller feral druid nær meg, så jeg alltid har beskyttelse. Skal nå sies at jeg kun kjører fixed, så har litt mer valg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mekka en build i full fart nå til min lvl 49 druid som jeg tenkte å bruke litt fremover til pvp og questing. Hva bør jeg forandre på? http://www.wowhead.com/?talent=MZxGMscrReuboV Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg tok predatoy instincts istedet for primal tenacity. Droppet også survival of the fittest. Gikk også for increased armor og bare et poeng på mer stealth. Ellers har jeg akkurat lik specc, og den skal jeg bli 70 med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå