Poor Leno Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Nå poster jeg builden jeg har kommet frem til. Druiden min er kun lvl 31, så har kun satt ut points til akkurat det! Linken finner du her Vil gjerne ha tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har du en 31 druid, kan du ikke plassere ut 31 poeng. Men, alt for mye hulter til bulter. Shredding attacks er temmelig verdiløst før vi får Lacerate, Shred er liksom ikke det man bruker mest av. Primal fury må du ha, det øker dps ganske betraktelig. Heart of the wild er et knakende bra talent å makse ut, så.. sånn, her har du et fint build til du dinger 40. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Shred for 39 energy (med idol og shredding) og 30% damage fra Mangle er ganske så brukbart ja, selv uten lacerate. Vanskelig å få til en fungerende combo utenfor group/raid PvE though. Husker ikke helt hvor lett det var med gear på den levelen, men vil tro Psilo's vil være bra med tanke på level og gear. Endret 6. desember 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Feral: PvP, solo PvE og mindre PvE groups. Resto: All slags healing. Balance: Suger til alt utenom å drepe warriors Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå med de nye talentsa, hva blir den nye resto speccen? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Gleder meg som en unge til å teste druid nå Skal specce følgende. Er level 54 med 770 ap, 18.5% crit og 3.35k hp selfbuffed Dreper ALT, men får se hvordan det endrer seg nå denne patchen. Får jo også +2% crit, pluss massse annet snax Dette er pure grindespec foreløpig, mind you. Endret 6. desember 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Feral: PvP, solo PvE og mindre PvE groups.Resto: All slags healing. Balance: Suger til alt utenom å drepe warriors 7437354[/snapback] Balance er ganske rått i zerg pvp. Balance er dessuten heftig boosta i 2.0, selv om det er en del små endringer jeg gjerne skulle sett bli gjort (ting bør benefite druiden mer, FF f.eks.) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå med de nye talentsa, hva blir den nye resto speccen? 7437396[/snapback] Tenker eg tester ut denne: http://www.wowhead.com/?talent=MZZxVItcqMest Har lyst å prøve tree of life, men litt skeptisk, so hiver like greit eit par poeng som gjer HT betre. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå med de nye talentsa, hva blir den nye resto speccen? 7437396[/snapback] Tenker eg tester ut denne: http://www.wowhead.com/?talent=MZZxVItcqMest Har lyst å prøve tree of life, men litt skeptisk, so hiver like greit eit par poeng som gjer HT betre. 7440418[/snapback] Natural perfection, hvorfor? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tenkte det kunne vere fint med litt crit chance til tider, og at crits frå andre skader 10% mindre kan vere nyttig. Kunne kanskje vore litt nyttigare med billigare HT, men tranquilty bruker eg so og sei aldri. Var litt usikker om eg skal ta noken poeng i Naturalist, veit ikkje korleis eg kjem til å like tree of life enda so. Gjelder å vente og sjå. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Atm så er ToL digg, 500 hver tick og jeg har dårlig gear! + meg og 4 andre druider testet auraen og den stacket! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Virker lovande. Kva med -20% speed? Nåh vel dårlig og dårlig gear du. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hvilken talent build er best for druid til burningcrusade? For å levle fortest mulig? gjerne med link Endret 6. desember 2006 av Ingar123 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg våger nesten å tro at det er en bug at aurean stacker. Vi var 3 druids, alle med typisk "druid gear", altså lite spirit. BoK og MotW. Den best geara toppa +1400 healing, med en rejuv som ticka over 750, til en pris av 288 mana. Veldig kort range på den auraen though. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvilken talent build er best for druid til burningcrusade? For å levle fortest mulig? gjerne med link 7440824[/snapback] Kom med noe forslag nå Gjerne med link.. Takker Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Virker lovande. Kva med -20% speed?Nåh vel dårlig og dårlig gear du. 7440799[/snapback] -20% speed har jeg ikke lagt merke til engang, virker veldig lovende og plz Blizz ikke la det være bug med auraen Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fart er vel ikke det viktigste heller, man står i stor grad stille i PVE. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Prøver druid nå. Men har 1t og 30 min played i lvl 6, er det jeg som gjør noe feil har aldri tatt så langt tid for meg før :S Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Prøver druid nå. Men har 1t og 30 min played i lvl 6, er det jeg som gjør noe feil har aldri tatt så langt tid for meg før :S 7544127[/snapback] Opptil lvl 20 kan gå ganske tregt, men da får du katteform. fra der og ut går det som en lek. Endret 20. desember 2006 av MalvinP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå