ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja du har et godt poeng hainz, jeg har det mye artigere i med 5 manns instancer enn i 10/20/40. Spesielt nå som vi har fått swiftmend i tillegg, det gir meg svært god kontroll når jeg f.eks har en tank og f.eks en rogue som tar damage, i stedet for å ha priester rundt meg. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg spiller på en druid nå og er i lvl 39, og snart kan jeg kjøpe meg mount Men det jeg lurer på, er om det egentlig er vits å kjøpe mount i lvl 40? (Siden druider har travel form) Så bør jeg kjøpe mount nå, eller vente til lvl 60? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Mount > travel form. Så var jeg deg ville jeg kjøpt mount. Du merker stor forskjell på 40% og 60% increased movement speed. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg spiller på en druid nå og er i lvl 39, og snart kan jeg kjøpe meg mount Men det jeg lurer på, er om det egentlig er vits å kjøpe mount i lvl 40? (Siden druider har travel form) Så bør jeg kjøpe mount nå, eller vente til lvl 60? 7018474[/snapback] Det er to lvl 60 druids i guilden som ikke har mount.. de har heller ikke rank hvadetnåer set bonus. Seff er det tøft med mount om de er din første char, men er ikke noen vits om du har andre høyere lvl Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hallo, da, 90g? To-tre timer, så har man tjent det opp. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Haha.. snakk om å være øknomisk ja. I det lange løp tjener du jo inn mountkostnaden på repairbill, raskere reise fra sted til sted osv. Nei det blir bare for dumt å ikke kjøpe mount, men presset er kanskje ikke så stort som med andre klasser. Ergo kan du jo vente et par levler uten at det gjør noe.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjapt spørsmål. Har mats til Lava belt og Molten belt. Lava har 223 armor og 15 stamina, Molten har 118 armor, 16 stamina og 28 agility. Man får jo 2AC per 1AGI, så da lurer jeg på om denne AC-en blir regnet med før Dire bear-form + Thick hide, eller etterpå? Om den kommer før, får jo Molten 174 liksom-armor. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg har en level 22 druid på en kompis sin account Wow er morsomt, men jeg orker ikke kjøpe egen bruker.. :/ EDIT: Noen som har noe tips på hvilke addons jeg burde ha? Endret 22. oktober 2006 av Gakkakk Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Psilo: Agi AC blir regnet ETTER at du skifter til Dire bear form. Men molten belt kan jo kanskje vurderes siden du får en del +dodge. Uansett så bruker du ikke molten belt for å få mye AC som Druid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg angrer på at jeg kjøpte mount Jeg bruker den så og si aldri. Stort sett står den og støver ned i banken. Travel form ftw Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du må vel være RP-spiller? Selv om den er.. ehm.. søt og alt sånt så er travel form fortsatt tregere enn mount. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du må vel være RP-spiller? Selv om den er.. ehm.. søt og alt sånt så er travel form fortsatt tregere enn mount. 7127461[/snapback] Med pvp set bonus er travelform raskere enn vanlig mount. I tillegg er den jo instant og immun mot poly (ingenting som er så moro som å ri forbi en gjeng med alliance og bli polya ned fra hesten for så å bli zerga.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 RP-spiller? Nei, det vil jeg ikke si. Så klart nyter jeg en god RP anytime, uansett server-type, det er bare kos , men RP? neh. Ikke PVP heller. Syns PVP er kjedelig Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Resto Druid pvp http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...083&q=druid+pvp Kek Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kom over Rubi:X 3 her om dagen. Begynte å mimre litt da jeg så den og bestemte meg for å prøve på nytt med druid slik som jeg gjorde første gangen jeg så den. Er nok mange druids som er inspirert av Rubi:X. Endret 23. oktober 2006 av Ant1 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vil nå si det er en myte, at så mange er "inspirert" av rubix. Han var den første som lagde filmer, men ikke den første som pvp'et slik. Han, Boro og Ferahgo har fått ufortjent mye kreditt for hva druids er idag. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Aldri hørt om han eingang, eg har spelt druid i snart 1 år. Med berre pauser og low lvl chars. Eg meiner at når man skal velge class bør man lese på wow-europe og andre diverse nettsider og finne ut kva DU vil gjer. Ikkje fordi noken personar speler på den og den måten. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har testa druid i TBC beta? Jeg prøvde først feral, men som level 60 er det ikkeno forskjell fra pre-expansion. Litt forbedret, men ikke merkbart. Balance derimot, er bare helt sinnsykt buffa allerede fra level 60. Jeg stappa alle 51 points i balance, og har en komplett dps build fra level 60. Problemene med moonkin før var manaregen og dps, de fiksa begge. Med 366 spelldamage gjorde min starfire ~800 hit som moonkin pre-bc, i betaen gjør den ~1100 hit. Med trinket er den rett under 3k crit. Wrath hitter over 500. Dreamstate og melee i moonkin form forbedret manaregen helt enormt. Treants er ganske nice, tåler mye, gjør ganske mye damage, du kan summone dem hvor du vil innenfor 30-40 yards, 3 min cooldown. All damage gjort av deg mot en mob de tanker vil få moben på deg though, men til å offtanke en andre eller tredje mob funker de supert. Pass på at de ikke dreper moben før du har gjort damage mot han, skjedd noen ganger Skal teste resto så fort jeg går lei av balance, som sikkert tar litt tid. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hmm, det må eg sei høyrest bra ut. Hadde eigentleg planlagt å begynne og skaffe meg feral gear, for å gå feral i talents for lvling. Men siden Balance er sopass fint som du seier, trenger eg jo ikkje det. Håper eg vinner 1 av dei 30 invites som gamer.no gjer ut so eg får testa:D Link til buildet du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå