Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er mange klasser og specs som har cookie-cutter-specs med opp til 8 poenger til overs. Feral Druider er ikke en av de. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå har jeg gått tilbake til moonkin, da vi trengte flere ranged dps i guilden. Må bare skaffe meg trinketen fra Grim Batol, ikke helt greit med agility trinket på casters:) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei! Har en lv. 51 Druid (Balance) og vil komme meg til 60 så fort som mulig... Noen forslag til steder å levle? Un'goro eller Winterspring? Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Un'goro burde passe bra rundt lvl 51, deretter Winterspring :> 1 Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Noen spørsmål om Resto Druid. Hvilke stats må jeg tenke meste på når det gjelder reforging? Hva bør jeg reforge og til hva. Hvilken måte er best og heale på i raid og 5man. 3*life bloom + rejuvenation på tank. og Rejuvenation på andre i gruppe som mister helse og noruish på tanken for og fornye lifebloom når han mister helse? takker for svar Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 http://elitistjerks.com/f73/t110354-resto_cataclysm_release_updated_4_0_6_a/ Forklarer det meste av det du spør om... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg raider kun 10mans og har forelsket meg i mastery. Er primært tankhealer. Har selvfølgelig 917ish haste for 5th rejuv tick. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hei! Hva er rotasjonen/prioriteringslista for feral dps rundt lvl 60? Jeg har spilt Moonkin en stund nå, men lurer litt på om jeg skal prøve meg på cat. Aller mest pga. at jeg syns det tar litt tid å vente på at man skal caste spells; regner med at melee går litt raskere når man skal komme igang med kampen. Jeg spiller forøvrig solo pve for det meste. Endret 21. mars 2011 av Oskov Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Alfa/Omega for feral druider, er å få Bleeds og Mangle opp. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Ok. Så man tar Mangle, Rake, Shred, så Rip? Eller skal man vente med Rip til man får 5 combo-points? Kan jeg spørre hvordan du vanligvis vil spille en kamp mot en vanlig "quest-mob"? Når jeg tenker meg om; jeg må vel også ha et helt annet sett med utstyr, har kanskje ikke så mye bruk for intellect som feral....? Endret 21. mars 2011 av Oskov Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvordan jeg gjør det på en mob på min level (usikker om du har alle abilities) Pounce -> Mangle -> Tiger's Fury -> Rake -> v/5CP RIP eller Shred -> Rip Så er det bare å shredde, rake, rippe og mangle ivei. Mangle, Rake og Rip skal ha så høy oppetid som overhode mulig. Om du får med en talenta Tiger's Fury (+15% damage) før du tar Rake/Rip, er det en ekstra bonus. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hvordan jeg gjør det på en mob på min level (usikker om du har alle abilities) Pounce -> Mangle -> Tiger's Fury -> Rake -> v/5CP RIP eller Shred -> Rip Så er det bare å shredde, rake, rippe og mangle ivei. Mangle, Rake og Rip skal ha så høy oppetid som overhode mulig. Om du får med en talenta Tiger's Fury (+15% damage) før du tar Rake/Rip, er det en ekstra bonus. Takk for svar. Jeg har de du ramser opp her, så da er det bare å prøve. Liten ting til; er det noen talents i feral-treet som er ment kun for bearform (bortsett fra Pulverize); og som jeg derfor bør styre unna? Endret 21. mars 2011 av Oskov Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jepp: Infected Wounds. Dette er litt i gråsonen. Det er hovedsaklig en tank/PvP-talent, men kan være greit for DPS å ta for å hjelpe tank med damage taken. Thick Hide. Mer armor og immunitet mot crits. Tank-talent definitivt. Survival Instincts. Kan diskuteres, men en 50% reduksjon i skade tatt passer best til en tank. Natural Reaction. Mindre skade tatt, mer dodge og rage fra dodges. That's it, egentlig. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jepp: Infected Wounds. Dette er litt i gråsonen. Det er hovedsaklig en tank/PvP-talent, men kan være greit for DPS å ta for å hjelpe tank med damage taken. Thick Hide. Mer armor og immunitet mot crits. Tank-talent definitivt. Survival Instincts. Kan diskuteres, men en 50% reduksjon i skade tatt passer best til en tank. Natural Reaction. Mindre skade tatt, mer dodge og rage fra dodges. That's it, egentlig. Takker igjen, dette var veldig ryddig og greit. Da er det spilletid! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Kjør på. *edit* Online WoW-kalkulator Endret 21. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kjør på. *edit* Online WoW-kalkulator Takk for link! Siste liten ting (foreløpig); jeg bør vel skifte til utstyr som har agility når jeg spiller cat? Eller tenker jeg feil nå....? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Yup! Agility er tingen Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Yup! Agility er tingen Den er grei! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Agility er alfa omega som kattedruid. Nest kommer Mastery. Etter det stiller Critical Strike på tredje plass, etterfulgt av Haste. Hit og Expertise er plassert nederst ifølge tallknuserene, men personlig stiller jeg Hit/Expertise rett under Mastery. Hater å bomme på angrep. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Koffor er det då haste på alt av tier gear... Helsing rasande Bear =) Ender vel kanskje opp med å gå tilbake til resto då guildet er i beit for healers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå