voidDraw() Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ååå..sliter hardt med dps om dagen føler jeg. Spiller balance men jeg greier ikke få til mer enn 6k dps PÅ MAKS. Gjennomsnittlig ligger kanskje på 3-4k. Har speccet for maks dps i talent tree og jeg er hit cappet. Rotation er som følger: Faerie Fire->Moonfire->Insect Swarm->Starsurge->Starfire/Wrath til proc I tillegg bruker jeg Starsurge når den er klar som erstatning for Starfire. Armory (Er klar over at jeg ikke har riktig gear på chest blant annet. Måtte bare ta den så jeg kunne bli med i HC ) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Da gir du faen i å glyphe innervate, du trenger den selv Ååå..sliter hardt med dps om dagen føler jeg. Spiller balance men jeg greier ikke få til mer enn 6k dps PÅ MAKS. Gjennomsnittlig ligger kanskje på 3-4k. Har speccet for maks dps i talent tree og jeg er hit cappet. Rotation er som følger: Faerie Fire->Moonfire->Insect Swarm->Starsurge->Starfire/Wrath til proc I tillegg bruker jeg Starsurge når den er klar som erstatning for Starfire. Armory (Er klar over at jeg ikke har riktig gear på chest blant annet. Måtte bare ta den så jeg kunne bli med i HC ) Faerie Fire skal du ikke bruke lenger. Du skal bruke Starsurge hele tida, så lenge den ikke er på CD. Med fullt restogear ligger jeg på rundt 8k DPS i snitt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 "Fullt restogear" ? Balance og Resto har vel samme stats-prio akkurat nå? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Så Starsurge er prioritert før Wrath også ja. Takk skal du ha! Uansett..på ren bossfight i går gjorde jeg 7,5k dps average. Det er vel ikke så veldig dårlig da Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ååå..sliter hardt med dps om dagen føler jeg. Spiller balance men jeg greier ikke få til mer enn 6k dps PÅ MAKS. Gjennomsnittlig ligger kanskje på 3-4k. Har speccet for maks dps i talent tree og jeg er hit cappet. Rotation er som følger: Faerie Fire->Moonfire->Insect Swarm->Starsurge->Starfire/Wrath til proc I tillegg bruker jeg Starsurge når den er klar som erstatning for Starfire. Armory (Er klar over at jeg ikke har riktig gear på chest blant annet. Måtte bare ta den så jeg kunne bli med i HC ) Moonkin nerf så det holder. Er det mulig... BUFF Blizzard Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ååå..sliter hardt med dps om dagen føler jeg. Spiller balance men jeg greier ikke få til mer enn 6k dps PÅ MAKS. Gjennomsnittlig ligger kanskje på 3-4k. Har speccet for maks dps i talent tree og jeg er hit cappet. Rotation er som følger: Faerie Fire->Moonfire->Insect Swarm->Starsurge->Starfire/Wrath til proc I tillegg bruker jeg Starsurge når den er klar som erstatning for Starfire. Armory (Er klar over at jeg ikke har riktig gear på chest blant annet. Måtte bare ta den så jeg kunne bli med i HC ) Ikke reforge til hit, reforge til spirit siden du har balance of power talentet. Jeg kaster som regel ikke FF med mindre jeg er eneste druide i raidet (noe som aldri skjer) eller heroicen jeg er i er meleeheavy. Vil også anbefale å specce Starfall og ta ut poeng fra Owlkin Frenzy :> Moonkins ble kraftig buffa i patch 4.0.1 bla. med den nye versjonen av eclipse etc. Og for å svare på Glyph of Innervate. Det betyr at hvis du kaster innervate på noen andre får du 50% av innervate i tillegg. Dette er ganske kjekt i raids da du kan kaste på andre healere og få en annen druide til å kaste på deg igjen, winwin :> Dette såklart hvis dere er mer enn en druid Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hit er bedre enn Spirit pga. at Spell Hit ikke påvirker Treants. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Trodde det var viktig å være cappet på hit rating jeg..så jeg burde reforge til spirit igjen altså? Lenke til kommentar
WoWDruid Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ok, da var druiden min i level 85. Jeg skiftet til feral får resto begynte å bli litt kjedelig. Så nå er jeg feral i MS og balance i OS. Men det er en ting jeg sliter med, DPS. Når jeg er i feral gjør jeg bare 5,5k dps på maks. Har dere noen forslag til en bra rotation i feral? JEg lurer og på hvor mye ska jeg ha av de enkelte tingene. Hvor mye stamina, agility, crit chance osv? Har dere en bra talent build for dps i feral? Ikke noe tank. Takker for hjelp som kommer! Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://www.wowhead.com/talent#0ZfbGfRzbdbfkMcz:Mzf Hold Rake, Rip, Mangle og Savage Roar oppe så nærme 100% som du kommer. Bruk Shred som ComboPoint bygger og Ferocious Bite hvis du kan gjøre det uten å ofre rake/rip/savage roar uptime. Er ikke 100% sikker på stat prio, men er vel noe slik som; Agility >>>>> mastery > crit/haste Synes å huske noe om at hit/exp cap ikke var så ekstremt viktig i Wotlk, men er vel noen andre enn meg som vet mer om cat dps stat prio her, så de får ta det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Åpningssekvensen jeg bruker på bossfights er følgende: Feral Charge Pounce Mangle Tiger's Fury Rake Hvis 5 CP: Rip Ravage Savage Roar Hvis ikke 5 CP: Ravage (Shred) Rip Shred Savage Roar Savage Roar er ikke lengre like viktig som det var. Derfor klarer du deg de første 10 sekundene i en fight uten. Det er absolutt en fin buff å ha, men bleeds har prioritet over dette. Og som nevnt over. Agility er superstat, Mastery kommer på topp over secondary-stats mens crit kommer på tredjeplass. Crit gir større sjanse for dobbel CP som sparer deg opp til 40 energy. Rimelig greit å ha på stell. Lenke til kommentar
WoWDruid Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Takker så meget for svar. Går allerede bedre! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Siden vi er to aktive healere i guilden og bare en tank på 85 har jeg blitt "tvingt" til å farte som DPS for det meste i instancer, er litt gøy som boomkin fremdeles:) Var innom Argaloth en tur og dytta ut en 11-12k DPS og ser meg fornøyd med det, ligger på 8-9.5k i instancer også. Men, jeg vil vel egentlig heale. 103.4k mana selfbuffed nå, fun stuff! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Levler for tiden en druid (er på 15 nå tror jeg), og pga. mine andre characters er spellcasters valgte jeg å gå for feral. Har noen et forslag til leveling spec for feral druid? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ta det som øker skaden din. Er ganske rett frem med de små trærne som er nå. Husk at feral er både bear og cat da.. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er det noen her som går for mastery som resto, og merker noe særlig til det? Jeg får ingenting orntlig utav det.. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mastery er kun tingen hvis du skal heale tanks. Noe jeg synes at er det eneste druids duger til atm:( Var i 10man Argaloth og følte meg helt lost når jeg skulle heale raid, for jeg kan ikke blankete med rejuv og å heale med nourish uten HoT på er jo som å putte en ananas i altfor liten kroppsåpning. Det jeg endte opp med å gjøre var å holde lifebloom på ene tanken, bruke WG hele tida og nourishe mens den var på, for så å tvinne tommeltotter mens WG var på CD. Benytta treeform til å legge lifeblooms på alt og alle og spamme gratis regrowth rundt omkring. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja skjønner.. vi har på en måte blitt en helt annen healer etter patchen:p Føler at mastery gir oss altfor lite, så jeg reforger heller til spirit og crit. Hva synest dere om at jeg nå velger crit istede for haste? Dette er noe jeg aldri ville ha gjort før patchen, men som nå virker som en bedre ide. Må teste. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mastery er kun tingen hvis du skal heale tanks. Noe jeg synes at er det eneste druids duger til atm:( Var i 10man Argaloth og følte meg helt lost når jeg skulle heale raid, for jeg kan ikke blankete med rejuv [...] Vi har jo ganske bra raid healing. Tror det bare er priests som har bedre atm. Alle healers har jo forferdelig raid healing i forhold til cata, men så lenge man ikke stresser og bruker wg og effloresence effektivt skal det ikke være noe problem. @Manlulu: Prøv å nå ett av breakpointsene med haste(915, 1220, 1423, 2004, 2440, 3659, 3746, 3964, 4879, 5489). Om du ikke greier å nå neste så er crit bedre. Ellers er mastery bra for 5/10 man og dårlig for 25 man. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mastery er kun tingen hvis du skal heale tanks. Noe jeg synes at er det eneste druids duger til atm:( Var i 10man Argaloth og følte meg helt lost når jeg skulle heale raid, for jeg kan ikke blankete med rejuv [...] Vi har jo ganske bra raid healing. Tror det bare er priests som har bedre atm. Alle healers har jo forferdelig raid healing i forhold til cata, men så lenge man ikke stresser og bruker wg og effloresence effektivt skal det ikke være noe problem. @Manlulu: Prøv å nå ett av breakpointsene med haste(915, 1220, 1423, 2004, 2440, 3659, 3746, 3964, 4879, 5489). Om du ikke greier å nå neste så er crit bedre. Ellers er mastery bra for 5/10 man og dårlig for 25 man. Jeg er så og si alltid på tanks, siden vi mest har 2-3 healere, meg, paladin og shaman. Har fått inntrykket av at paladins og druider har skiftet plass, sånn som vi kjører er paladinen vår mer effektiv på raid enn jeg er, rejuv er dyrt og WG har lang cd, og i tillegg tar nourish lang tid å kaste, samt at efflorescence fremdeles er for dårlig ift hvor mange talentpoeng man må bruke for å få den. Fri heal ja, men kunne ønsket den litt mer effektiv. Jeg reforger vekk mastery til haste om mulig, syns det gir meg for lite. Spirit er en overraskende dårlig regenstat, gleder meg til Maelstrom crystals blir billigere så jeg kan ha Power Torrent på våpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå