DontTouchMyPhone Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Oxygen07: Jeg å har spilt druid i det seinere; liker speccet, men syns det tar lang tid å caste. Men gjør jo mye skade bare man rekker det! Endret 8. november 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
ctx Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noe haste cap på resto druids? Har mye crit i forhold til haste, er vell sånn at rejuv ticker fortere med mye haste!? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er det noe haste cap på resto druids? Har mye crit i forhold til haste, er vell sånn at rejuv ticker fortere med mye haste!? Nja, det er vel omvendt cap for resto's. Haste er en meget bra stat, men blir meeeeget bra hvis du har mer enn 1016 haste, for da får du en ekstra tick på rejuv. http://elitistjerks.com/f73/t107636-resto_4_0_guide_op/#Stat_priority_and_Reforging Ellers så har ikke spells'ene vår så kort cast-time at et haste-cap er en praktisk begrensning. Endret 12. november 2010 av Sondring Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nå har det ikke noe for seg å gemme/reforge til mer enn rundt 1016 da, har sett folk med 1100 haste som restodruider og det er ikke noe vits :> Så gem/gear/reforge til ~1016 haste, deretter reforger du til crit eller mastery. Jeg personlig kommer ikke til å gå noe særlig for mastery i Cataclysm. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Haste kan jo fortsatt være bra etter 1016 avhenging av hvilken rolle man har i raidet. Når du ikke blanketer vil jo haste skalere ganske lineært. Mastery er egentlig bare bra for tank healing, og spirit for regen trenger vi ikke med endgame gear. Da er det crit som er igjen. Det skalerer jo ganske bra nå fordi hots criter. Men der er det jo også en liten cap på 40% da regrowth har 100% Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nye tree formen mangler dans Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Wohoo! Jeg er resto i stedet for bear nå, og jeg liker det:) Spiller nok ikke nye stilen riktig, er veldig raskt ute med rejuv i stedet for nourish bare for å toppe folk. Tabber meg mye ut på lifebloom også, er så vant til å bruke den på folk for billigst mulig top-off, men nå er den jo targetlimita, waster ofte både heals og mana på det. Antar det blir bedre og bedre dog. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Uff, har blitt tøft og være raid healer i fights med høy raid damage nå etter 4.0.3a. Med 1k rejuv merker jeg at jeg fort kan gå tom for mana. Og synd at de nerfet Effloresence så fryktelig. Healer nesten ingenting lengre. Men så var den vel kanskje litt i overkant. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Syns efflorescencenerfen var ufortjent. Kommer ikke til å specce efflorescence selv, det eneste som ville bli verdt det er hvis man raider 25mann. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Enig. Men er vel ikke vits og putte inn points andre steder når man når 85. Med mindre Nature's Grace er verdt å specce inn i. Endret 29. november 2010 av n4w Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Enig. Men er vel ikke vits og putte inn points andre steder når man når 85. Med mindre Nature's Grace er verdt å specce inn i. Du vil specce Nature's Grace ja, for å nå ned i Moonglow. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Effloresence healer jo fortsatt en del til å være noe du ikke bruker ekstra mana på eller en gcd. Men vil tro at det står mellom den og Empowered Touch på 85 avhengig av om vi tank- eller raid healer. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Den healer for ingenting på beta. Hva er 800ish ticks på en tank med 170-180k? ;P Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du vil specce Nature's Grace ja, for å nå ned i Moonglow. Noe sånt altså? Ser riktig ut for min del ihvertfall @Delta_hf, da vil jeg heller gå for 10% bedre Nourish og HT. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Syns efflorescencenerfen var ufortjent. Kommer ikke til å specce efflorescence selv, det eneste som ville bli verdt det er hvis man raider 25mann. Bortsett fra at den får aoe-cap på 6 mann - jeg vurderte å droppe den på grunn av at jeg raider 25 mann <.< (+ at den ikke healer for noe særlig uansett) Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du vil specce Nature's Grace ja, for å nå ned i Moonglow. Noe sånt altså? Ser riktig ut for min del ihvertfall @Delta_hf, da vil jeg heller gå for 10% bedre Nourish og HT. Aye, det er mye diskusjon på elitist jerks om hvorvidt man skal ha 3 poeng i moonglow eller furor, jeg har ikke helt bestemt meg enda, tror jeg prøver og feiler når den tid kommer Men sånn ellers er det sånn mitt specc kommer til å se ut på 85 med mindre Blizzard bestemmer seg for å forandre noe. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Den healer for ingenting på beta. Hva er 800ish ticks på en tank med 170-180k? ;P Det var jo i så fall for raid healing jeg skulle ha den. Det var meningen at den skulle være den lille aoe healen vår(tror jeg) og den healer jo for omtrent det samme som WG Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Den healer for ingenting på beta. Hva er 800ish ticks på en tank med 170-180k? ;P Det var jo i så fall for raid healing jeg skulle ha den. Det var meningen at den skulle være den lille aoe healen vår(tror jeg) og den healer jo for omtrent det samme som WG Ikke i det hele tatt Med 6 personer i ringen ticker den for rundt 300. Mens WG ticker for rundt 1,3k. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Den healer for ingenting på beta. Hva er 800ish ticks på en tank med 170-180k? ;P Det var jo i så fall for raid healing jeg skulle ha den. Det var meningen at den skulle være den lille aoe healen vår(tror jeg) og den healer jo for omtrent det samme som WG Ja, jeg vet. Og mulig de forandrer ting, jeg snakker bare fra hva jeg erfarte på beta. Konseptet er bra, men i mine øyne nerfa de Efflorescence alt for mye, før nerfen var det for bra, nå er det for dårlig :/ *krysser fingre for en boost* Jeg syns restodruider er litt forvirrende nå siden vi så og si ikke har aoeheals, vi har 10 sec WG, altfornerfaEfflorescence og hots som varer i 10 sek, 6 sek og som koster skjorta Men jeg håper inderlig det ordner seg fra beta til sånn det virkelig blir! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg vet. Og mulig de forandrer ting, jeg snakker bare fra hva jeg erfarte på beta. Konseptet er bra, men i mine øyne nerfa de Efflorescence alt for mye, før nerfen var det for bra, nå er det for dårlig :/ *krysser fingre for en boost* Jeg syns restodruider er litt forvirrende nå siden vi så og si ikke har aoeheals, vi har 10 sec WG, altfornerfaEfflorescence og hots som varer i 10 sek, 6 sek og som koster skjorta Men jeg håper inderlig det ordner seg fra beta til sånn det virkelig blir! Enig med du. Litt for usikkert hvordan trees ender opp i Cata syntes jeg. Blir trees som de er nå vil de være relativt ubrukelige pga for liten regen iforhold til mana cost osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå