Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

De har jo ikke fjerna formen, bare lagt til cooldown på den. Men jo, jeg likte meg bedre som tre hele tiden. Mye lettere å se meg selv når jeg ikke ser ut som alle andre :D

Mye lettere å se at du har på deg healer gearet nå da, og ikke RP gearet eller feral gearet :p

Og så er det veldig greit at du kan heale mye mer i enkelete perioder; passer skademønsteret i Wrath veldig godt. Gir en god ekstra dybde til resto druids, liker endringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan øker jeg best haste?

Jeg sliter fælt med at jeg ikke rekker å caste "de store" spellsa i dungeons, eneste jeg rekker er moonfire/insect swarm. En stund virka det som det gikk bedre, men nå er det ille igjen.

Jeg tror ikke jeg har så dårlig rotasjon, jeg holder meg til solar/lunar eclipse; starter med monnfire/insect swarm alt etter lunar, og fortsetter med wrath/starfire. Prøver å bruke starsurge på CD. Men det meste av tiden står jeg bare å caster, og akkurat før jeg rekker å sende den avgårde dør mobsen. Hjertesukk....

Så altså; hvordan øker jeg haste? Er det gjennom riktige items (forslag tas imot med takk), eller er det noe andre spiller kan gjør for meg gjennom en eller annen profession? Er helt blank igrunnen på akkurat det her.... :blush: .....evig newbie....

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Haste kommer jo ikke til å hjelpe deg så veldig mye med det akkurat det problemet du har. 0.2 sec har jo absolutt ingenting å si om moben kommer til å dø uansett om du får i vei den ene spellen eller ikke.

Men om du kjører moonfire + swarm og ikke rekker å caste noe som helst så burde du vel egentlig bare droppe å bruke moonfire/swarm og bare caste wrath/starfire.

Men for å svare på spørsmålet ditt, så øker du best haste med å skaffe deg gear som har haste på seg og/eller reforge crit/hit/spirit til haste. Er ikke mye annet du kan gjøre -_-

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Haste kommer jo ikke til å hjelpe deg så veldig mye med det akkurat det problemet du har. 0.2 sec har jo absolutt ingenting å si om moben kommer til å dø uansett om du får i vei den ene spellen eller ikke.

Men om du kjører moonfire + swarm og ikke rekker å caste noe som helst så burde du vel egentlig bare droppe å bruke moonfire/swarm og bare caste wrath/starfire.

Men for å svare på spørsmålet ditt, så øker du best haste med å skaffe deg gear som har haste på seg og/eller reforge crit/hit/spirit til haste. Er ikke mye annet du kan gjøre -_-

Takk for svar. :)

Grunnen til at jeg starter med enten moonfire eller swarm (alt ettersom hvor eclipsen er på veien) er at jeg har satt talentpoeng i Nature`s Grace noe som gir 15% spell haste etter disse. Så jeg tenkte at det kunne hjelpe på problemet. Men det gjør det kanskje ikke??

Reforge ja, det kan jeg ikke gjøre før på ganske høyt level eller?

Lenke til kommentar

Thorns er ubrukelig ?

Thorns? Ubrukelig? Så langt der ifra! Det er en helt sinnsyk DPS på Thorns. Putt Thorns på tanken under ethvert øyeblikk, og DPSen hans flyr opp. Bruker det så ofte så mulig på meg selv når jeg tanker trash, evt kaste det på en tank som tar trashet.

På bossen er jeg for opptatt med å fokusere på alle de hundre tingene som må skje.

Lenke til kommentar

Skal jeg kaste Thorns både når jeg er boomkin og healer på tanken?

Jeg prøvde Moonkin for første gang siden patchen. Øh.. Kan noen fortelle meg rotasjon og hva greia er med det nye moon og fire greiene under portrettet? Paladin sitt opplegg skjønte jeg ganske fort, mens Boomkin har jeg ikke helt satt meg inn i.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å gjøre det hele tiden, men hvis du har en GCD å gi bort, putt Thorns på tanken! Spesiellt i starten av trash pulls. Veldig god threat.

Moonkin-"greia" er rimelig simpel. Arcane Spells fører deg over til Nature-siden. Nature-spells fører deg over til Arcane siden. Når du når ene siden, får du en buff som øker skaden på den "siden" av spellene.

Lenke til kommentar

Kjapt og greit:

Hold Moonfire og Insect Swarm oppe til enhver tid.

Bruk Starsurge eller hva det heter på CD.

Bruk Starfall på CD (ganske stor range, pass på så du ikke puller unødvendig trash).

Kast Wrath til du får "måne" buffen, kast Starfire når du får "måne" buffen helt til du får "sol" buffen, kast så wrath til du kommer tilbake til "måne" buffen. Rinse and repeat.

Du har den lille måleren som viser hvordan buff du er på vei til.

Dette gjelder da bosser. I dungeons/på trash kan du gjøre hva du vil, men det over funker jo fint på alle mobs der moonfire/insect swarm holder seg på target en liten stund.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...