nagina Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor spell penetration? Lenke til kommentar
themen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) får dei var det beste eg fannt:) i den fergen. Må jo har rett ferge får få bonusen på gearet..Men den kansje ikke så viktig i forhold til stats på gema? Endret 24. oktober 2010 av themen Lenke til kommentar
themen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå har eg endret på mange gamer:)757 ihaste nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Med mindre det er en veldig god bonus, kjører du på med den beste gemmen. Drit i fargene. Ta en titt på druiden min, så ser du et eksempel. *edit* Hvorfor pokker har jeg Polar Boots på??? Endret 25. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå har eg endret på mange gamer:)757 ihaste nå Nesten 22% hit, reforge all spirit til haste evt, da vil nok hit rating gå ned. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) For dere som spiller Feral DPS: Må ikke nødvendigvis gå for hit og expertise cap. Er mye delte meninger om dette. Kommer an på om det er mye target switsing eller ikke. Er det mye target switching er det en fordel med hit og expertise cap, ellers er det bedre og ignorere det fullstendig. Er også snakk om spille stil og om du klarer og endre ”rotasjonen” din ”on the fly” om du skulle misse (noe som ikke er så lett med det nye queue systemet for abilities, Blizzard jobber med og fikse dette). Jeg gikk for følgende, basert på info jeg har funnet på diverse forum og feral blogs: 1. Reforge høyeste stat av Crit eller Hast til Mastery, får og få mest mulig Mastery. 2. Gem Hit i blå sockets 3. Gem Agility i rød og i doble gule sockets (eks Frostbitten Fur Boots) eller om socket bonus er under 6 Agility. 4. Gem Agility/Haste i alle resterende gule sockets. Endret 26. oktober 2010 av Gralle Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må ikke nødvendigvis gå for hit og expertise cap. Jeg gikk for følgende: 1. Reforge høyeste stat av Crit eller Hast til Mastery, får og få mest mulig Mastery. 2. Gem Hit i blå sockets 3. Gem Agility i rød og i doble gule sockets (eks Frostbitten Fur Boots) eller om socket bonus er under 6 Agility. 4. Gem Agility/Haste i alle resterende gule sockets. han er boomkin/resto? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenkte jeg skulle levle resto druiden min fra 70 til 80 ved å kjøre mest mulig instancer. Noen tips til build? Alt har jo blitt resatt nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er ikke så mange valgmuligheter altså, er bare å specce ned treet, som alle andre class. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må ikke nødvendigvis gå for hit og expertise cap. Jeg gikk for følgende: 1. Reforge høyeste stat av Crit eller Hast til Mastery, får og få mest mulig Mastery. 2. Gem Hit i blå sockets 3. Gem Agility i rød og i doble gule sockets (eks Frostbitten Fur Boots) eller om socket bonus er under 6 Agility. 4. Gem Agility/Haste i alle resterende gule sockets. han er boomkin/resto? Var ment på de som spiller Feral, skulle nokk skrevet det ^^. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har nå fått prøvd meg frem med litt varierte talents. Har for øyeblikket endt opp med denne. Mange som mener at Furor er bortkastet. Men den gir faktisk 7-8k mana, så den er faktisk helt grei. Valgte også Nature's Majesty for å hjelpe HoTs. Har ditcha Naturalist og Empowered Touch fordi Rejuvenation Spam er mer effektivt. Og hvis du vil refreshe en 3 stacked LB, ikke waste 2 sec på å kaste Nourish for å refreshe. Den er dyrere og derfor er det mye enklere å refreshe LB med å sette en ny LB på targeten. HT merker jeg at jeg kun brukte ved høy tank damage, men Regrowth er relativt effektivt nå når den har 60% crit ++ noe som da gjør ET og Naturalist ubrukelige. Ihvertfall før Cata. På gearet mitt har jeg bare prøvd meg på litt reforging og reforga all Spirit til Crit. Og nå critter HoTs hele tiden. Har også lagt inn litt Mastery, men har ikke merket forskjell når et kommer til HoTs. Så mitt spørsmål: Påvirker Mastery kun direct heals eller hjelper den til på HoTs også? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Som bear ble jeg fryktelig lei meg når jeg leste: Savage Defense is massively overpowered on beta and has been dealt with accordingly. Many of the reports of beta raid bosses two-shotting tanks were because that was how much damage the bosses needed to do in order to challenge Feral tanks. With less damage absorbed, the boss damage can be adjusted downwards. We've reduced the multiplier for attack power on the absorption effect (from 65% to 35%, still modified by mastery) and it no longer procs from periodic critical hits. Bear Form -- Stamina bonus lowered from 20% to 10% and Heart of the Wild health bonus from 10% to 6%. Bear health should be close to plate tank health with this change. Survival Instincts -- Damage reduction changed from 60% to 50%. Cooldown reduced from 5 minutes to 2 minutes. Duration still 12 seconds. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tar det rolig frem til jeg får prøvd det. Å være for mektig midt i expansionen er kjedelig når det blir nerfet. Vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Påvirker Mastery kun direct heals eller hjelper den til på HoTs også? Tror det er nourish som får størst effekt av mastery, vet faktisk ikke om den virker som hots heller, har prøvd å lese på elitist jerks, men det står lite om det ;( Jeg har valgt bort to av talentpoengene i furor fordi jeg mener det er bortkastet å specce for mana når vi ikke har manaproblemer i det hele tatt. Dette er hva jeg kom frem til. Jeg bruker Naturalist og ET av den simple grunnen at regrowth er en av mine minst prioriterte spells i cataclysm, og forsåvidt nå også. Det er på en måte en "Oh shit"button, eller noe du kaster til tider på tanken for å få nourish til å heale for mer. Det er en dyr og lite effektiv spell i mine øyne, og den lange casttiden på nourish gjør meg ikke noe i fights der skaden er stabil på tanken. Mitt specc er forsåvidt en begynnelse på hvordan Cataclysmbuilden min kommer til å se ut, bortsett fra at jeg da kommer til å putte fler talents i Furor siden manaregen blir heftig redusert. Ellers har jeg fokusert på å nå hastecap, og reforget alt gearet mitt til haste/mastery :> Samme som jeg kommer til å gjøre i cataclysm! Crit er ikke noe jeg kommer til å gå for, men hver sin smak Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Som bear ble jeg fryktelig lei meg når jeg leste: Savage Defense is massively overpowered on beta and has been dealt with accordingly. Many of the reports of beta raid bosses two-shotting tanks were because that was how much damage the bosses needed to do in order to challenge Feral tanks. With less damage absorbed, the boss damage can be adjusted downwards. We've reduced the multiplier for attack power on the absorption effect (from 65% to 35%, still modified by mastery) and it no longer procs from periodic critical hits. Bear Form -- Stamina bonus lowered from 20% to 10% and Heart of the Wild health bonus from 10% to 6%. Bear health should be close to plate tank health with this change. Survival Instincts -- Damage reduction changed from 60% to 50%. Cooldown reduced from 5 minutes to 2 minutes. Duration still 12 seconds. Er ikke i beta selv, men har jo lest en del og ut i fra det jeg har lest trengte nok bear en nerf, men er enig i at dette muligens var litt mye. "Nerf" av Survival Instincts ser jeg på som veldig bra, da den får mindre CD som er bra i pvp og til tanking. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ser på Survival Instincts-forandringen som en buff. 10% reduksjon, 3 minutts kortere CD. Definitivt en forbedring. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ser på Survival Instincts-forandringen som en buff. 10% reduksjon, 3 minutts kortere CD. Definitivt en forbedring. Helt enig, spesielt med tanke på pvp, men også for tanking. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg har startet opp med en druide, er lvl 13 nå. Jeg syns det er gøy, man har endel ulike spells osv., men jeg syns det tar lang tid å drepe ting. Jeg har brukt talent-poengene i balance, og spiller mest som caster ikke som cat. Jeg bruker som regel følgende rotasjon: Entangling roots - starsurge - starfire - moonfire - wrath. Jeg følger selvsagt med på lunar/solar-greia, og bruker de respektive spellsa når de er "utheva". Men jeg syns det blir mye "venting". Noen som har noen råd om en rotasjon som gjør bra med skade og som tar litt kortere tid? Regner med at det er jeg som ikke akkurat spiller optimalt.....eller er det best å bruke spells, for så å bruke cat når de kommer på melee-hold? EDIT: Noe må jeg gjøre feil, får i dungeons nå gjør jeg forferdelig lite skade. Har recount på bare for å sjekke; syns jo jeg bør være sånn ca som andre dps på mitt lvl, men jeg er jo milevidt unna. Irriterende! Er det pga. den lange caste-tiden?? Rotasjon?? I dungeons bruker jeg nesten bare Moonfire og Wrath; rekker jo ikke annet.... Endret 31. oktober 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå