Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naah, fights med mye damage (fester/BQL HC) fikk meg relativt lavt. Men så hadde jeg litt ugunstig gear en stund, så kan ha vært grunnen. :)

Og enig med du. Cata skal bli spennende istedet for WotlK's endeløse spamming.

Jeppjepp, det er noe som blir største problemet mitt spår jeg.

Jeg er så alt for aggressiv med rejuv'en; timing av innervates for max mana bruk var kjempenødvendig før 4.0, og litt nødvendig nå ... det er nokså lett å dumpe all tilgjengelig mana i tre-regrowths :)

Lenke til kommentar

Naah, fights med mye damage (fester/BQL HC) fikk meg relativt lavt. Men så hadde jeg litt ugunstig gear en stund, så kan ha vært grunnen. :)

Og enig med du. Cata skal bli spennende istedet for WotlK's endeløse spamming.

Jeppjepp, det er noe som blir største problemet mitt spår jeg.

Jeg er så alt for aggressiv med rejuv'en; timing av innervates for max mana bruk var kjempenødvendig før 4.0, og litt nødvendig nå ... det er nokså lett å dumpe all tilgjengelig mana i tre-regrowths :)

Sånn som jeg ser det bør du helst bruke regrowth så lite som mulig.

Rejuvenation er fremdeles flott, og står folk tett sammen er swiftmend med påfølgende efflorescence superbra.

Selv om nourish har lengre cast time enn regrowth bruker jeg den en del på folk som tar stødig damage, og har regrowth som nødspell.

Med det gearet mesteparten har nå i WoTLK er ikke mana et problem, men etter å ha testet en del på beta vet jeg at du må passe mer på manaen din enn nå ;)

Tranquility er også en spell som er sykt bra i raids :D

Lenke til kommentar

Med det gearet mesteparten har nå i WoTLK er ikke mana et problem, men etter å ha testet en del på beta vet jeg at du må passe mer på manaen din enn nå ;)

Er forskjellig raid design, helt klart. Oppfatningen av hva som er "vanskelig healing" i tbc/wrath ser ut til å ha vært å kjøre mye aoe skade - noe som vi forhåpentligvis kommer unna i cata, uten at jeg helt ser hvordan de skal greie å få de til (uten å gjøre healing uinteressant i neste tier).

Men, frem til nå i all fall, hvis jeg ikke har mana problemer, så kunne jeg stacka mer haste og spellpower :p

Skiftet mye gear fra fight til fight frem til vi startet med heroisk icc25; heroisk icc25 hadde jeg bare idol som switch dog. Kjekt å swappe inn gummianden om du plutselig trenger mer mana.

Sånn sett er reforging også morsomt, da en kan droppe spirit etterhvert som mana-regen strekker til, og så kjøre mer throughput.

Lenke til kommentar

Er forskjellig raid design, helt klart. Oppfatningen av hva som er "vanskelig healing" i tbc/wrath ser ut til å ha vært å kjøre mye aoe skade - noe som vi forhåpentligvis kommer unna i cata, uten at jeg helt ser hvordan de skal greie å få de til (uten å gjøre healing uinteressant i neste tier).

Men, frem til nå i all fall, hvis jeg ikke har mana problemer, så kunne jeg stacka mer haste og spellpower :p

Skiftet mye gear fra fight til fight frem til vi startet med heroisk icc25; heroisk icc25 hadde jeg bare idol som switch dog. Kjekt å swappe inn gummianden om du plutselig trenger mer mana.

Sånn sett er reforging også morsomt, da en kan droppe spirit etterhvert som mana-regen strekker til, og så kjøre mer throughput.

Det er mye AoEskade i Cata btw, både i dungeons og raids ;) Dungeons er dødelige om ikke man bruker CC aktivt etc etc, så det er langt fra kjedelig :)

Lenke til kommentar

Hei.

Eg drive på å geare opp druiden. Den er ok nå. Men eg vil kjøpe enda bedre gear med justice Points. nesten allt gear eg har er kjøpt med justice Points eller dei gamle marka.

Viss du vill kan du se på min druid å se om eg kan kjøpe bedre gear:)eg går ikke raid med den. Eg synest wow har litt formange gear sett ikke lett å velga.

Eg er balance druid. Men eg har lyst å prøve meg som healer :) men er litt red får å dritte meg ut. kan vel bruke samme gear til balance å healer?

et siste spørsmål. hva er den beste rotation som balance druid?

på wowarmory står det at eg har Health:30,787 og Mana:30,111 men det er ikke rett det er 29057 liv og 28026 mana som er rett.

Lenke til druiden

Takke får alle svar

Endret av themen
Lenke til kommentar

Hei.

Eg drive på å geare opp druiden. Den er ok nå. Men eg vil kjøpe enda bedre gear med justice Points. nesten allt gear eg har er kjøpt med justice Points eller dei gamle marka.

Viss du vill kan du se på min druid å se om eg kan kjøpe bedre gear:)eg går ikke raid med den. Eg synest wow har litt formange gear sett ikke lett å velga.

Eg er balance druid. Men eg har lyst å prøve med som healer :) men er litt red får å dritte meg ut. kan vel bruke samme gear til balance å healer?

et siste spørsmål. hva er den beste rotation som balance druid?

på wowarmory står det at eg har Health:30,787 og Mana:30,111 men det er ikke rett det er 29057 liv og 28026 mana som er rett.

Lenke til druiden

Takke får alle svar

Tier 10 er jo det som er best til nå, og det er mulig å få tier 10 uten å raide.

Du kan forsåvidt bruke det samme gearet til boomkin og healing når det ikke gjelder raiding på høyt nivå, man bruker mye av de samme gems og enchants. Jeg ser du gemmer litt random, spell penetration og stamina bør byttes ut, og jeg ser at din relic er for feral. Som balance og resto er det lurt å gemme haste til du når cap.

Som balance druid har du en eclipsebar som du bruker aktivt, og du kaster enten nature eller arcane spells for å få solar eller lunar eclipse.

Lenke til kommentar

1015 for resto, 795 for balance.

Nå er ikke jeg balance mainspecc selv, så jeg anbefaler deg å lese på diverse forums for best informasjon, evt håpe at andre boomkins kan svare deg ;)

589 er min haste så det er ikke så langt igjen til cap :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...