-Léon- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva er det jeg bør gemme egentlig, er speccet feral dps. Noen i guilden sa Agility, så jeg gikk for +20 agility og noen crit gems og hvor viktig er hast egentlig for feral druid? Tenkte å reforge de vekk fra utstyret mitt men om det er noe jeg bør ha så gjør jeg selvfølgelig ikke det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Som DPS reforget jeg alt jeg hadde til Mastery (20 Mastery woot), kjørte på med Expertise og Hit gems til cap, deretter Agility. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så jeg trenger ikke hast? Jeg kan gjøre alt det om til feks Mastery? Bruker 4/5 T10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Når det kommer til hva som er mest verdt, ser listen ca sånn ut: (forventer at du er hit/exp-cappet) 1. Weapon DPS 2. Agility 3. Mastery 4. Crit/Haste Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg liker ikke at man ikke kan være i tree form konstant lenger Buuu! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvorfor det? Nå får jo du sett utstyret du har på deg! Mye bedre, skulle gjerne hatt det samme for druiden min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vet ikke jeg. Får sett utstyret nok når jeg henger i IF / Dala. Da foretrekker jeg å se forms altså. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Joda, man får se hvor supersexy jeg ser ut som nattalv... Men det virker så styr og måtte huske å bytte til treform, og når skal man velge å gjøre det? Bør man spare det til det virkelig trengs, f.eks. boss fights? Eller bruke det så fort cooldownen er borte? Også likte jeg å løpe rundt som et tre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Joda, man får se hvor supersexy jeg ser ut som nattalv... Men det virker så styr og måtte huske å bytte til treform, og når skal man velge å gjøre det? Bør man spare det til det virkelig trengs, f.eks. boss fights? Eller bruke det så fort cooldownen er borte? Også likte jeg å løpe rundt som et tre Det er en cooldown som øker healing-styrken din betraktelig. Bruk det under faser hvor folk tar mye skade og slikt, f.eks. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Joda, man får se hvor supersexy jeg ser ut som nattalv... Men det virker så styr og måtte huske å bytte til treform, og når skal man velge å gjøre det? Bør man spare det til det virkelig trengs, f.eks. boss fights? Eller bruke det så fort cooldownen er borte? Også likte jeg å løpe rundt som et tre I cataclysm finnes det een minor glyph som får treformen din til å se ut som den gamle formen, nå som de har forandret utseende på tree of life. Og som Slimda sier, det er en cooldown og bør times deretter Du bruker ToL hvis det kommer inn masse damagespikes eller i faser av en fight der du trenger massiv healing. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Og som Slimda sier Bare fordi jeg ikke har sjekka her på evigheter og du omtrent bor her Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 ToL er helt ekstremt bra når man må bevege seg i en healingintensiv fase. Jeg er helt sikker på at instant regrowth redda oss på halion hc, da vi hadde 70% ute og måtte bytte side på 10% xD Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Resto i 4.0.1 er altfor OP. Har ikke sjangs til å gå tom for mana så lenge du er flink med Lifebloom og en Rejuv her og der. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Resto i 4.0.1 er altfor OP. Har ikke sjangs til å gå tom for mana så lenge du er flink med Lifebloom og en Rejuv her og der. Vi gikk aldri oom før 4.0.1 heller Men resto vil bli vanskeligere å spille i Cataclysm, selv med godt gear går man lettere oom enn WoTLK, heldigvis Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vi gikk aldri oom før 4.0.1 heller Men resto vil bli vanskeligere å spille i Cataclysm, selv med godt gear går man lettere oom enn WoTLK, heldigvis Naah, fights med mye damage (fester/BQL HC) fikk meg relativt lavt. Men så hadde jeg litt ugunstig gear en stund, så kan ha vært grunnen. Og enig med du. Cata skal bli spennende istedet for WotlK's endeløse spamming. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det eneste jeg savner bortsett fra treeformen min er lengre tikkende HoTs, 12 sekunder er jo ikke så veldig mye Men gleder meg til mer raidtesting på beta! Noen andre som har prøvd noen av bossene der? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jepps, testa Halfus og Tron-council (eller hva de ble kalt). Skulle egentlig teste i går kveld også, men serverne var nede (patching!). EDIT: Oisann, dette var druid tråden ja. Trodde det var småprat. Har ikke testa raids med druid enda, bare en heroic som balance! Endret 20. oktober 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kult uansett :] Er du på Lost Isles eller Gilneas btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå