Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Hva er det jeg bør gemme egentlig, er speccet feral dps.

Noen i guilden sa Agility, så jeg gikk for +20 agility og noen crit gems og hvor viktig er hast egentlig for feral druid? Tenkte å reforge de vekk fra utstyret mitt men om det er noe jeg bør ha så gjør jeg selvfølgelig ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, man får se hvor supersexy jeg ser ut som nattalv... Men det virker så styr og måtte huske å bytte til treform, og når skal man velge å gjøre det? Bør man spare det til det virkelig trengs, f.eks. boss fights? Eller bruke det så fort cooldownen er borte?

Også likte jeg å løpe rundt som et tre :(

Lenke til kommentar

Joda, man får se hvor supersexy jeg ser ut som nattalv... Men det virker så styr og måtte huske å bytte til treform, og når skal man velge å gjøre det? Bør man spare det til det virkelig trengs, f.eks. boss fights? Eller bruke det så fort cooldownen er borte?

Det er en cooldown som øker healing-styrken din betraktelig. Bruk det under faser hvor folk tar mye skade og slikt, f.eks.

Lenke til kommentar

I cataclysm finnes det een minor glyph som får treformen din til å se ut som den gamle formen, nå som de har forandret utseende på tree of life.

Og som Slimda sier, det er en cooldown og bør times deretter :p Du bruker ToL hvis det kommer inn masse damagespikes eller i faser av en fight der du trenger massiv healing.

Lenke til kommentar

Resto i 4.0.1 er altfor OP.

Har ikke sjangs til å gå tom for mana så lenge du er flink med Lifebloom og en Rejuv her og der.

Vi gikk aldri oom før 4.0.1 heller :p

Men resto vil bli vanskeligere å spille i Cataclysm, selv med godt gear går man lettere oom enn WoTLK, heldigvis :D

Lenke til kommentar

Vi gikk aldri oom før 4.0.1 heller :p

Men resto vil bli vanskeligere å spille i Cataclysm, selv med godt gear går man lettere oom enn WoTLK, heldigvis :D

Naah, fights med mye damage (fester/BQL HC) fikk meg relativt lavt. Men så hadde jeg litt ugunstig gear en stund, så kan ha vært grunnen. :)

Og enig med du. Cata skal bli spennende istedet for WotlK's endeløse spamming.

Lenke til kommentar

Jepps, testa Halfus og Tron-council (eller hva de ble kalt). Skulle egentlig teste i går kveld også, men serverne var nede (patching!).

EDIT: Oisann, dette var druid tråden ja. Trodde det var småprat. :p Har ikke testa raids med druid enda, bare en heroic som balance!

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...