Maeriwen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, skal bli spennende og se hvordan patchen gjør healing. Under 'normal' er healing faktisk veldig likt det vi kjenner til i dag (holde hots oppe, pushe på med en nourish hvis helse synker farlig lavt). Har ikke gjort noen heroics enda, men anntar at det blir en god del mer 'direct healing' der. Jeg syns det er veldig ulikt med tanke på at du må tenke mer over hva slags spells du kaster, ellers går du bare oom. I WotLK er det omtrent umulig å gå oom, så xD Men selv om jeg er skeptisk blir det spennende å se, de kan ikke ødelegge restodruider helt, så det må nok bli bra etterhvert. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå aner jeg ikke hva slags gear du har, men i mitt så er ikke regen problem i det hele tatt. Rulle hots og heale med en og annen nourish/HT er akkurat like drenerende for meg som det er i dag. Har noe sånt som 1200 mp/5 i Cata beta og når f.eks. lifebloom koster under 200, så sier det seg selv at med rett gear går detta veldig bra Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå aner jeg ikke hva slags gear du har, men i mitt så er ikke regen problem i det hele tatt. Rulle hots og heale med en og annen nourish/HT er akkurat like drenerende for meg som det er i dag. Har noe sånt som 1200 mp/5 i Cata beta og når f.eks. lifebloom koster under 200, så sier det seg selv at med rett gear går detta veldig bra Vel, nå vet ikke jeg om du kopierte karakteren din over eller kopierte en premade lvl 85. Jeg gjorde begge deler, og har bare healet med den premade 85karakteren, som har gear uten gems og enchants. Og uten en balansert gruppe med jevn CC blir healingen hardere. Jeg klarer meg fint, vil påstå jeg har ganske god peil på resto, men jeg nekter å påstå at healingen er akkurat den samme når Blizzard selv har sagt de vil få healere til å tenke mer og ikke bare spamme meningsløst. Og med nerfinga av Malfurion's Gift får man mindre OoCproccs, som igjen betyr mindre frie casts. Men nå er jeg ikke så alt for bekymret for 85, jeg tenkte mest på patchen og hvor lett LK25hc går ned. Men nå tror jeg at jeg har funnet det perfekte specc på talentkalkulatoren! Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Slik det ligger an nå, spår jeg pre-4.0 patch rundt Blizzcon og release en måned senere. Jeg er enig det. Vi får helt sikkert vite om noe utslipplese dato ifra BlizzCon og det er ikke lenge til Jeg er ikke enig lenger:P Patch 4.0.1 (som jeg kalte pre-4.0) er allerede lagt ut til nedlasting, så 1.5-2 uker til release på den. Er minst 2 uker til da vi skal få 2 ukers varsel før Arena S8 er ferdig. Den slutter samtidig med patch. Det er jo lenge siden vi har fått beskjed om at S8 slutter 12./13. oktober.. Det falt deg aldri inn og se på dato jeg skrev det der? Vi fikk greie på at S8 slutter den 12. oktober den 28.09.2010, ikke lenge etter jeg skrev den posten som var den 20.09.2010. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=27026472909&sid=1 Endret 8. oktober 2010 av Gralle Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, patchen suger hardt for feral på L80. DPS går ned med ca 50% om ting ikke blir endret på før patch. Med andre ord får vi ikke raid spot lengre Ikke at det bekymrer meg så mye da vi ikke har raidet siden tidlig i mai. Håper alt er bra på L85, da det er her alt blir balansert opp mot. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Personlig blir jeg nok Tank-spec i de raidsa. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå får jeg bare nyte healingen med Tree Form så lenge jeg kan. Perfekt at de fjerner 30% buffen til ICC nå som guildet var så godt i gang med 10 man. Blir helt håpløst for druider å heale i neste patch... "LFM for ICC 25 GDKP need 5 healers NO DRUIDS!!" skrekkscenario. Det gøyeste med druiden var jo å heale, morsomste classen å heale med og syntes jeg. Men nå blir den jo totalt ødelagt. Hvorfor? Druid healing er langt i fra overpowered, vil si at Resto Shamaner healer bedre, i hvertfall i raids. Får ta et print screen bilde av min druid i tree form og henge det opp på veggen som et minne. Vi har hatt mange fine stunder sammen du og jeg men nå er det dessverre over. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 At de fjerner tree of life synes jeg bare er bra. Raids - dere lærer dere nok å spille uten. PvP - fuck yeah, kanskje dere blir mindre OP. endelig! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 fristet å lage resto druid men det skjer liksom ikke, levler ekke Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Men nå er jeg ikke så alt for bekymret for 85, jeg tenkte mest på patchen og hvor lett LK25hc går ned. Men nå tror jeg at jeg har funnet det perfekte specc på talentkalkulatoren! Mer eller mindre alle raids/heroics vil være umulige så fort 4.x.x slippes på live. Blizz har selv sagt at de vil normaliseres senere, men at dette ikke er prioritet enda. Så etter onsdag får du ikke en gang gjort daily heroic Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm. 6.8k DPS som feral på en dummy på PTR, med noen feil (fikk 100 energy noen ganger). 7.3k DPS som feral på LIVE. Uten Berserk, selvsagt. Dette ser interessant ut. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm. 6.8k DPS som feral på en dummy på PTR, med noen feil (fikk 100 energy noen ganger). 7.3k DPS som feral på LIVE. Uten Berserk, selvsagt. Dette ser interessant ut. Du må gjerne poste hvilken "rotation" du mener funker best:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Selvsagt skal jeg det. Må bare finne en. Starten jeg kjørte nå var følgende: Feral Charge -> Mangle -> Savage Roar -> Shred -> Tiger's Fury -> Ravage -> Rake -> Rip. Kan sikkert forbedres mye, men var det første som slo meg. Feral Charge gir gratis Ravage i 10 sekunder, så valgte å spare den litt. Så popper jeg Tiger's Fury for å få +15% skade med Rake og Rip. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jaja, noen som har sett den nye ToL? Hvis ikke: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/druidtreeoflife.jpg Jeg gråter litt hver gang jeg ser formen. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jaja, noen som har sett den nye ToL? Hvis ikke: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/druidtreeoflife.jpg Jeg gråter litt hver gang jeg ser formen. Har en følelse at jeg aldri kommer til å bruke den nå... :| Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ble nettopp postet på småprat om/rundt wow Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 At de fjerner tree of life synes jeg bare er bra. Raids - dere lærer dere nok å spille uten. PvP - fuck yeah, kanskje dere blir mindre OP. endelig! Det hadde jo faktisk ikkje vore tilfelle. Heilt til dei nerfa thorns. Thorns kunne jo lett tatt ned en melee class over tid sånn som den var. Hissig var den iallefall. Men har jo instant root i pvp situasjoner vil eg tru...som kjem til å bli pain for folk som vil ta restodruids ut. (primært melee) men også ranged ved hjelp av range og los vil eg tru. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jaja, noen som har sett den nye ToL? Hvis ikke: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/druidtreeoflife.jpg Jeg gråter litt hver gang jeg ser formen. Jeg liker den. Minner meg litt om treebeard, og endelig så finnes den i forskjellige farger. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det i TBC. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jaja, noen som har sett den nye ToL? Hvis ikke: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/druidtreeoflife.jpg Jeg gråter litt hver gang jeg ser formen. Jeg liker den. Minner meg litt om treebeard, og endelig så finnes den i forskjellige farger. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det i TBC. Må se dansinga før jeg kan gi tommel opp eller ned. Tok sikkert 50 ulike screenies av Maeriwen i treform i går for å ta et siste farvel </3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå