Griznah Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Slik det ligger an nå, spår jeg pre-4.0 patch rundt Blizzcon og release en måned senere. Lenke til kommentar
Freedo93 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Slik det ligger an nå, spår jeg pre-4.0 patch rundt Blizzcon og release en måned senere. Jeg er enig det. Vi får helt sikkert vite om noe utslipplese dato ifra BlizzCon og det er ikke lenge til Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har nettopp starta på en druid, men lurer på hva jeg skal specce for å lvle kjappest. Har ikke kjøpt heirlooms enda, så det vil komme til nytte. Kommer til å gå instancer i ukedagene og bg i helgene(call to arms) Noen tips og forslag?^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg vil, som alltid, anbefale Feral. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Da fortsetter jeg å spørre. Går jeg da i instancer som tank, også gjør jeg quests som cat? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Slik det ligger an nå, spår jeg pre-4.0 patch rundt Blizzcon og release en måned senere. Jeg er enig det. Vi får helt sikkert vite om noe utslipplese dato ifra BlizzCon og det er ikke lenge til Jeg er ikke enig lenger:P Patch 4.0.1 (som jeg kalte pre-4.0) er allerede lagt ut til nedlasting, så 1.5-2 uker til release på den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Da fortsetter jeg å spørre. Går jeg da i instancer som tank, også gjør jeg quests som cat? Det er opp til deg selv å gjøre. Vil i så fall anbefale et "hybrid"-spec som gjør at du er god i begge roller. Link Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Takk for builden. Men du sier det er opp til meg selv, selvfølgelig er det det. Det jeg lurer på er hva du anbefaler meg å gjøre ut i fra hva jeg spurte om ^^ EDIT: Hvis jeg skal følge den builden du la ut. Hvilke talents anbefaler du meg å starte med? Endret 20. september 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg vil anbefale deg å starte i Feral-treet opp til Mangle, deretter Restoration opp til Clearcasting, og så fylle ut resten av Feral, og så Resto igjen. Prøv å ta de som øker skade først. *edit* Hva jeg mente med forrige post var at det er opp til deg selv om du vil levle som tank/cat i dungeons/solo, eller hva du nå enn gjør. Om du tar tank-rollen, vil du levle MYE raskere enn ved bare solo-grinding. Endret 20. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den er grei. Takk så mye Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Slik det ligger an nå, spår jeg pre-4.0 patch rundt Blizzcon og release en måned senere. Jeg er enig det. Vi får helt sikkert vite om noe utslipplese dato ifra BlizzCon og det er ikke lenge til Jeg er ikke enig lenger:P Patch 4.0.1 (som jeg kalte pre-4.0) er allerede lagt ut til nedlasting, så 1.5-2 uker til release på den. Er minst 2 uker til da vi skal få 2 ukers varsel før Arena S8 er ferdig. Den slutter samtidig med patch. Lenke til kommentar
ctx Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Healing i 25man, jeg sliter med å føle at jeg gjør jobben min! Ligger på 5-6k healing done. I 10man, pleier jeg å ligge på 8-9k. Er druid mer en hjelpehealer i 25? En som bare skal spamme rejuv og wg? Og ikke tenke på folk som er lave, la palla,shammy og priest få hp dems opp igjen? Holder hotsene opp på tanksene. Takk for svar ppl Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Slik det ligger an nå, spår jeg pre-4.0 patch rundt Blizzcon og release en måned senere. Jeg er enig det. Vi får helt sikkert vite om noe utslipplese dato ifra BlizzCon og det er ikke lenge til Jeg er ikke enig lenger:P Patch 4.0.1 (som jeg kalte pre-4.0) er allerede lagt ut til nedlasting, så 1.5-2 uker til release på den. Er minst 2 uker til da vi skal få 2 ukers varsel før Arena S8 er ferdig. Den slutter samtidig med patch. Det er jo lenge siden vi har fått beskjed om at S8 slutter 12./13. oktober.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Healing i 25man, jeg sliter med å føle at jeg gjør jobben min! Ligger på 5-6k healing done. I 10man, pleier jeg å ligge på 8-9k. Er druid mer en hjelpehealer i 25? En som bare skal spamme rejuv og wg? Og ikke tenke på folk som er lave, la palla,shammy og priest få hp dems opp igjen? Holder hotsene opp på tanksene. Takk for svar ppl Spørs litt på fighten. Men er stort sett Rejuv + WG og en Nourish/SM her og der. Fighter med høy tank damage burde du vel prøve og holde alle HoTs på tank + spamheal av Nourish/SM. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Healing i 25man, jeg sliter med å føle at jeg gjør jobben min! Ligger på 5-6k healing done. I 10man, pleier jeg å ligge på 8-9k. Er druid mer en hjelpehealer i 25? En som bare skal spamme rejuv og wg? Og ikke tenke på folk som er lave, la palla,shammy og priest få hp dems opp igjen? Holder hotsene opp på tanksene. Takk for svar ppl Spørs litt på fighten. Men er stort sett Rejuv + WG og en Nourish/SM her og der. Fighter med høy tank damage burde du vel prøve og holde alle HoTs på tank + spamheal av Nourish/SM. Men snart kommer den nye patchen, og da kan man ikke spamme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blir spennende å se hvordan raiding blir når patchen kommer. Mistenker at hardmodes blir virkelige hardmodes nå, når healing blir "nerfet". Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blir spennende å se hvordan raiding blir når patchen kommer. Mistenker at hardmodes blir virkelige hardmodes nå, når healing blir "nerfet". Vel, noen av healingclassene som f.eks holy paladins har blitt sterkere, mens f.eks restodruider blir nerfet kraftig. Enkelte dpsclasser gjør også syk dps på PTR, mens andre gjør det elendig >_> Kan vel si det sånn, jeg gleder meg ikke så veldig mye, en del av det jeg liker med å være resto forsvinner! Men blir spennende å se hvordan alt fungerer isammen, jeg har bare prøvd å heale 5manns på Beta Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, skal bli spennende og se hvordan patchen gjør healing. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Enkelte dpsclasser gjør også syk dps på PTR, mens andre gjør det elendig >_> Feral Druider i et nøtteskall. Skal innom PTRen i helga og se om jeg finner ut en rotasjon som fungerer. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, skal bli spennende og se hvordan patchen gjør healing. Under 'normal' er healing faktisk veldig likt det vi kjenner til i dag (holde hots oppe, pushe på med en nourish hvis helse synker farlig lavt). Har ikke gjort noen heroics enda, men anntar at det blir en god del mer 'direct healing' der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå