Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli bra med Cataclysm å faktisk bare trenge å opparbeide seg til crit. Blir mye bedre! :)=

Raidbuffet og med FM har jeg 50% atm, er ganske gøy :D men gleder meg vilt til cataclysm, litt usikker hvorfor vi har fått en druid versjon av tranq shot dog :p

Lenke til kommentar

Jaja, selvfølgelig! :) Men ikke de beste kanskje, men ser ikke hvorfor jeg tar så lite dps uansett.

Vanskelig å vite når vi verken vet gearet ditt, specc rotasjon. Har ikke prøvd catform så mye, men ettersom jeg har forstått blir du straffet stort for å bruke feil rotasjon og feil gear. Sånne småting som å ikke la "Rake" ticke ut fant jeg ut istad ødela endel. Man kan ikke slacke mens man spiller catform :)

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Skaff det Needle-encrusted Scorpion fra Forge of Souls Heroic, så kjører du på med Softcap ArP.

Needle-Encrusted Scorpion gir hele 678 ArP når den proccer, så da trenger du bare 722 ArP på utstyret for å være softcappet.

Kjør på.

Samt at den aldri dropper.

I got luck on my side:

Baron mount: 35 Runs

Tiger mount: 20 kanskje

Fos Trinket: 4 runs for den og vant roll

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Baron run: 1 run.

all loot i spillet ellers: aldri

(jeg er en pvper og mangler som oftest våpen når jeg gearer opp en ny char, på roguen min hadde jeg et item level 213 våpen i mh når jeg fikk relentless daggers :p )

Lenke til kommentar

Hei!

Den gamle mainen min begynner å nærme seg 80 nå, så begynner å lure på hva jeg sikte mot av gear.

Har tenkt å gå cat/tank spec (dual spec) men er da litt usikker på gear. Må jeg drive å regemme alle itemsa etter hvilken "rolle" jeg skal ha? Som tank skal vel alt være gemma stamina(og evt agi) mens som dps er det armorpen og agi som er tingen.

Har ikke lyst til å skaffe dobbelt opp av tier settet, men er jo teit å måtte regemme alt 2-3 ganger i uka også...

Noen forslag?

Lenke til kommentar

For endgame raiding må du nok gemme forskjellig som tank og dps. Men mens du gearer opp i heroics kan du godt tanke i kitty spec.

Edit: I tilegg bruker man litt forskjellig gear som tank og dps. Som tank vil du f.eks ikke gå for like amnge arp pieces som cat.

Endret av Delta_hf
Lenke til kommentar

Hei!

Den gamle mainen min begynner å nærme seg 80 nå, så begynner å lure på hva jeg sikte mot av gear.

Har tenkt å gå cat/tank spec (dual spec) men er da litt usikker på gear. Må jeg drive å regemme alle itemsa etter hvilken "rolle" jeg skal ha? Som tank skal vel alt være gemma stamina(og evt agi) mens som dps er det armorpen og agi som er tingen.

Har ikke lyst til å skaffe dobbelt opp av tier settet, men er jo teit å måtte regemme alt 2-3 ganger i uka også...

Noen forslag?

Jeg ble litt lei meg når jeg merket at T10 måtte oppgraderes for å bli sterkere, og at man ikke kjøpte en ny bit.

Men det er jo slik det nu er. Jeg vil anbefale deg å skaffe deg to seperate sets, og fokusere på å skaffe deg T10 til hovedspeccet (Feral cat/Bear) og heller få 4t9 til offspeccet i første omgang.

Mitt Catgear

Mitt Beargear

Catgear er selvsagt hovedspeccet mitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endelig begynt å få boomkin pvp gearet nogenlunde på plass. 3200 sp, 29% crit, 200 haste, 29k hp og 1k resi - klarer på det meste jeg kommer opp mot i bg's (og litt til ^^,)

Begynte såvidt arena med en shadowpriest venn av meg, kom oss til 1200 rating - men her stagnerte vi. Healer+dps går veldig greit med denne setupen, men dual dps (og da særlig mager) er utfordrende. Noen som har spilt denne komboen og har tips?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på når cata kommer ut...

Eneste "dato" vi har er Q4. Med andre ord:

Oktober, November eller Desember.

Jeg håper det kommer snart!! Jeg klarer snart ikke å vente lenger , har forhåndsbestilt collectors edition :D

Endret av Freedo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...