Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Det kommer jo til å sykt lang tid. ca 5 quester pr uke, 50 stone keeper's shards. 30 shards gir 2k honor. 3.3k honor i uken, et piece skikkelig gear koster rundt 50k honor. 15 uker = ca. 3 måneder.

Hvordan kom du fram til det? 1 wg med quests = 15-17k honor, ett item tar da 3 uker.

Jeg glemte helt av at man fikk honor fra questene og :p Nvm posten min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir ikke det juks? :p

PvPgear tviler jeg på at jeg får. I det hele tatt. Jeg er lut lei av å PvP-e, etter å ha PvP-et nok i vanilla. Jeg er rett og slett lei hele opplegget med world pvp, battlegrounds og arena. :p

Mitt tips:

Gjør Wintergrasp questene

Kjøp honor tokens i WG for Stonekeepers Shard.

Men WG suger jo mest balle av alle! :p

Det hjelper ikke at den eneste tida allies vinner WG på serveren min er tiden rett før server shutdown heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Datasmurf, wrathful neck med hit er et godt pve valg til å starte med uansett :) Wristen også!

Så bare å kjøre på med daily bg hver dag, også laste ned en runescape autoklicker og sette den til å trykke på en buff hvert andre minutt eller noe i WG :p

Veitkje om det funker, men regner med det.(Gjorde det i tbc, husker jeg, men det var da om jeg skulle på do eller noe i en BG :p)

Gjør daily bg og du får 4-5k honor hver dag uansett + WG har du et item i uka uten å trenge å gjøre noe spessielt pvp.

Lenke til kommentar

Jaja, selvfølgelig! :) Men ikke de beste kanskje, men ser ikke hvorfor jeg tar så lite dps uansett.

Kan du fortelle meg hva rotasjonen din er, eventuellt poste utstyret ditt samt en 5 minutters combat-dummy-logg?

Noe som dette:

post-130531-1281116529,093_thumb.png

(Overall damage done, Naxx25, 2 år siden)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har så lyst til å prøve catform DPS. Det er den ene tingen jeg ikke har vært verken i Vanilla, TBC eller WOTLK. Det krever litt arbeid å prøve det ordentlig, selv jeg som har feral tank har dårlig gear for catform pga stamina gems. I tanking build og specc greier jeg vel 4k DPS i HC. (Da har jeg mye mer hp en tanken, selv i catform :p) Og har ikke imp shred, som vil si jeg bruker mangle.

Og om en uke slutter jeg med wow frem til neste sommer ihvertfall, pga Folkehøgskole.

Jeg inspirerte meg selv, tror kanskje jeg kjøper meg 19 blå gems (har ikke råd til epic) med armor penetration og respeccer feral cat. Bare bytte ut trinkets, neck, kappe og ringer. Bytte enchants går lett også.

Lenke til kommentar

Har så lyst til å prøve catform DPS. Det er den ene tingen jeg ikke har vært verken i Vanilla, TBC eller WOTLK. Det krever litt arbeid å prøve det ordentlig, selv jeg som har feral tank har dårlig gear for catform pga stamina gems. I tanking build og specc greier jeg vel 4k DPS i HC. (Da har jeg mye mer hp en tanken, selv i catform :p) Og har ikke imp shred, som vil si jeg bruker mangle.

Og om en uke slutter jeg med wow frem til neste sommer ihvertfall, pga Folkehøgskole.

Jeg inspirerte meg selv, tror kanskje jeg kjøper meg 19 blå gems (har ikke råd til epic) med armor penetration og respeccer feral cat. Bare bytte ut trinkets, neck, kappe og ringer. Bytte enchants går lett også.

Hvis du ikke er i nærheten av ArP-cappen, kjør heller på med Agility eller Agility/crit-gems fremfor ArP.

Lenke til kommentar

Ja vet det. Jeg har 193 ArP uten noen gems og tanking ringer, kappe og neck. 19*16=304.

193+304=497. Så tror jeg vil ende på sånn 550 eller noe sånt. Bør jeg kjøre agi da isteden?

Og kommer til å ha nok agi til å få over 50% crit.

Kan forsåvidt legge link til armory,

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek'nilash&cn=Cadrien

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Min] druid. Kan jo se på den. Daggeren er kansjke ikke optimal, men orka ikke farme badges :p Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Druid er ikke så veldig gøy å være pga "omfg go resto specc you healbot"

Druid gjør en super job some tank og DPS

>.<

5635504[/snapback]

De gjør en grei jobb, men det er kun i Resto spec de kan måle seg / overgå andre klasser.

Rogue/DPS Warrior > Feral

Warrior Tank > Feral

Balance? Vekk med det!

DØØØØØØ! :>

Jeg levelet som Boomkin! pft! vekk med deg:P shush! vært boomkin siden vanilla, boomkin er litt rng i raids etc, men fungerer faktisk ganske bra i pve gear i bgs:P

Feral > Warrior Tank

eller,les det slik

Feral > paper tank

Feral kills LK

paper tanks die

Slutt å si bare resto kommer høyt, har mange feral dps druids helt på toppen av dmg, feral dps er en av de mest kompliserte rotations, derfor ser du mange "dårlige" fordi de ikke har fått inn helt hvordan ting går. Resto er å spamme hots også er du på top av alle meters.

Feral tank er ikke spesielt vanskelig men speccer du og gjør ting feil gjør du jo 0 treath, er ikke som paladins som bare spammer holy shield.

Boomkin dps er som sagt litt rng based atm, men i cata fikser de det :D Men som boomkin og farmer 12/12 hc i icc, så er jeg mellom 1 og 10 depending på boss :) så really,stfu :p

Edit: okay,det poppet opp som siste SIDE inlegget :> beklager den :p

Endret av anettehe
Lenke til kommentar

Anette da, er litt dumt å quote 4 1/2 år gamle innlegg =)

Hva står rng for?

hvordan i huleste, det innlegget stod som siste side hos meg :p *flaut* og jeg som ble halvveis sint her:P

RNG random number generator, altså, eclipse er random, altså rng. du kan ikke garantere når det proccer pga crit etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...