akristina92 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er jo en druid som tanker ragnaros, da. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er vel mange druids som har tanket Rag, sikkert en del paladiner også. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Balance? Vekk med det! 5635597[/snapback] Jeg er tydeligvis den eneste i verden som liker balance, men hva er det du mener ser så dårlig? Gjør bra med dmg (har outdmg'et mange mages i MC med ikke særlig til gear og critauraen er også ok) og kan heale og decurse hvis det trengs. Har healet både MT og andre grupper i Onyxia/MC/ZG som balance og møtte på minimalt med problemer. Nå kan jeg nevne noen positive ting med Balance så kan du komme med motstridende meninger eller negative sider *Gjør bra med nukedmg på ett target, ikke mye til AoE *Blir ikke instagibbed like fort som andre casters av melee mobs pga over 6k armor *Gir en critaura på 3% til alle i gruppen, bra i pvp og hvis man må få ned et target så fort som mulig *Kan heale relativt greit med bra gear, MC/Onyx/ZG er ikke noe problem. Kan også combatresse healers/tanks hvis noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Bra nukedamage? Alle andre classes har bedre nukedamage(utenom paladins) enn druids. Har selv sett wrath critte hver gang med charm aktivert, grei DPS det, men andre classes har mye bedre spells fremdeles. Balance er gimp. Dessuten er det lite balance gear der ute. Kjapt kommer jeg bare på taut dragonhide gloves. Du går også glipp av Hotw, eller NS+innervate. (eventuelt NS+hotW, mer sjeldent though) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Gjør mere dmg enn mange mages på ett target, det synes jeg er respektabel nukedmg. Sleng på en liten curse og Starfire critter for 2.3k og moonfire for 1k. Lenke til kommentar
torino10 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Glimrende, en druid tråd! Noen som kan komme med et bra PVE build som funker bra i raids (20-40)? (må ha innervate) Edit: er dette her brukbart? Endret 20. februar 2006 av torino10 Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Builden jeg bruker http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...505513105315051 Merk at dette ikke er noen über twinka pvp build eller no, bare satt talents der jeg selv følte det passa seg best Trives veldig bra med denne builden, funker bra til både pvp og pve, druids lever som kjent nesten evig Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har hørt noe om et raid på 36 Druids som tok MC.. eller var det Dragekjerrninga de tok? Har ikke sett filmen though. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Feral er vel også det beste til å levle fort. 5635480[/snapback] Det er riktig Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har hørt noe om et raid på 36 Druids som tok MC.. eller var det Dragekjerrninga de tok? Har ikke sett filmen though. 5636882[/snapback] Det var mc Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har selv en 60 druid feral spec og synes druid rocker. Begynte først med shaman, spilte den opp til lvl60. Fikk bra blått gear på den (Arcanite reaper, 24% crit på melee ect.) Gikk litt lei shamanen, og spilte opp en lvl 60 prest. Presten har endel MC gear, og det beste av blå gear imo. Vi hadde en feral druid i guildet som etter min mening var bedre tank enn 98% av de andre warriorene i guildet (og på servern). Med dette sett fra en healers perspektiv. Han har nå tanket Ragnaros flere ganger og det fungerer utmerket. Fant så ut at jeg ville prøve å lage en druid selv. Den var feral spec fra første stund og jeg elsket å spille druiden min. Etter å ha vært lvl 60 en stund nå har jeg tanket alle high lvl instancene uten probler (ikke mc/blw). Har ca 9200 armor og 5700 hp ubuffet, mangler enda en del items som gjør at jeg lett kan komme opp mot 11k armor og enda mer hp. I random groups blir folk alltid skeptisk når de hører at en druid skal tanke f.eks 5 manns gruppe i scholo/strat ect, men har aldri fått annet enn skryt og folk synes det er gøyt med druid som tank etter vi er ferdig. Flere ukjente som har satt meg på "friends" listen og /w meg hvis de trenger en tank. Så ryktene om at en druid ikke kan tanke er bare tull. Og argumentene: "lag en warrior hvis du absolutt vil tanke" ler jeg av. Jeg er druid, jeg kan: -tanke (kansje ikke like godt som en god warrior, men bedre enn en ordiner warrior) -dps (ikke like mye som en lock/mage/rogue/ osv, men har enda ikke vært med på et raid hvor jeg ikke har ligget på øvre halvdel av dps klassene) -heale (ikke like godt som en prest, men selv som feral speced druid funger man godt som 2.healer. Alt dette i en og samme klasse. Og PvP blir bare gøyere og gøyere jo mer man lærer å spille sin druid riktig. Druid power sier bare jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Selv er jeg Druid, og er restoration-specced all the way, driver mest med PvE så har ikke hatt noe stort behov for å teste ut Feral. Hva for builds har dere feralfolk? Og jeg vet ikke med dette Druid-only raidet på MC, men her er iallefall filmen fra Druid-only raid på Onyxia: http://files.filefront.com/WoW___DruidOnyx...;/fileinfo.html Endret 20. februar 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vell.. Det er greit nokk å være healbot, men det er omtrent ingen feral gear i MC, noen få ting i BWL, og thats it>.< Gief Feral drops kk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har hørt noe om et raid på 36 Druids som tok MC.. eller var det Dragekjerrninga de tok? Har ikke sett filmen though. 5636882[/snapback] Det var mc 5637443[/snapback] det var onyxia ja... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal du ha feral får du dra deg til BG Lenke til kommentar
Reached Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Spilte før på en Druid og kom til lvl 20 og nå synes jeg det bare er kjempegøy å spille Druid! Uansett et lite pvp tips til Kamper mot hunters: Ikke Shapeshift noen gang! bare stå å nuke han til han dør med Moonfire etc for hvis du shapeshifter så Kan han bruke "Scare beast" Spiller selv med en lvl 60 hunter og synes det er veldig gøy å knuse Feral druids fordi de shapeshifter Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har hørt noe om et raid på 36 Druids som tok MC.. eller var det Dragekjerrninga de tok? Har ikke sett filmen though. 5636882[/snapback] Det var mc 5637443[/snapback] O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der Glimrende, en druid tråd! Noen som kan komme med et bra PVE build som funker bra i raids (20-40)? (må ha innervate) Edit: er dette her brukbart? 5636073[/snapback] Brukerdenne selv, resten av talentsa har jeg i balance fordi jeg er en idiot. Du får plasere resten der du vil ha dem men jeg mener at det ikke er nødvendig med noen av de talentsa jeg ikke har satt noe på, de to med et poeng i er brukbare, men ikke nødvendige Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 er fler på forumet som er druid, mins spesielt en som stadigvekk har noe negativt å si om dem, hihi, selv om han er det selv, tror han angrer 5631785[/snapback] Kan kanskje være meg det ja? Resistance is futile! Reroll a hunter! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der 5639725[/snapback] Som hva da? Magmadar blir sikkert litt festlig uten tranq. shot, lucifron hakket vanskeligere uten dispell og domo litt vanskeligere uten sheep, men langt fra umulig ivl nå jeg si. En 40-manns druidgruppe kan ta en del mer dmg enn en vanlig gruppen ettersom alle faktisk kan heale seg selv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 O RLY? Hvordan i helvette de klarte det? Trengs alt for mye som druid ikke har inni der 5639725[/snapback] Som hva da? Magmadar blir sikkert litt festlig uten tranq. shot, lucifron hakket vanskeligere uten dispell og domo litt vanskeligere uten sheep, men langt fra umulig ivl nå jeg si. En 40-manns druidgruppe kan ta en del mer dmg enn en vanlig gruppen ettersom alle faktisk kan heale seg selv. 5640293[/snapback] og med tanke på at de sikkert har ganske bra gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå