Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Driver å lager til ein healing offspecc til druiden, tips til talents, gear og stats?

Edit: Muligens det blir tank offspecc. Tar jo år og dag å få gruppe til heroics sjølv om vi har med healer. Så Talents, gear og stats til det? :)

Er for tiden dps cat.

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar

Needle-Encrusted Scorpion. Den dropper aldri! >< Vel, jeg så den droppe første gang jeg var der. Da gikk den til en resto shaman som needa. Siden har jeg ikke sett den.

Har lurt litt på det våpenet fra HoR. Er usikker. Føler jeg mister for mye ArP.

Og har fortsatt ikke gjort 10mann ICC engang. Jævla gearscore-krav som dukka opp fra intet. -_-

Burde prøve å joine guildet, men de gjør alltid ICC på dager jeg ikke kan. :p

Lenke til kommentar

Våpenet fra HoR er ilvl 232. Våpenet du har er 219. Det er stor forskjell på våpenet, selv om du mister ArP. Fuck ArP. Du har ikke utstyr nok til å nærme deg cap.

Og du kan ikke joine siden de raider dager du ikke kan?

Tre valg:

1. Få de til å kjøre et alt-run når du kan.

2. Join en pug.

3. Skift guild.

Lenke til kommentar

Våpenet fra HoR er ilvl 232. Våpenet du har er 219. Det er stor forskjell på våpenet, selv om du mister ArP. Fuck ArP. Du har ikke utstyr nok til å nærme deg cap.

Og du kan ikke joine siden de raider dager du ikke kan?

Tre valg:

1. Få de til å kjøre et alt-run når du kan.

2. Join en pug.

3. Skift guild.

Men jeg liker å stacke ArP :p Oh well. Spoilsport. Ikke at det dropper noe oftere enn NES. :p

1. Det er det eneste jeg kan prøve og gjøre.

2. PuGs får jeg ikke joina pga. manglende achievement og gearscore på under 5000.

3. Jeg kommer ikke inn i noe bedre gear, bare verre, og jeg er fornøyd med dette guildet, siden jeg har så mange venner der. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Datasmurf, last ned underachiever, så er du kvitt achievement-problemet.

Gearscore kommer jo fort opp til 5k. (Litt pvpgear of fixed :p )

Lenke til kommentar

Blir ikke det juks? :p

PvPgear tviler jeg på at jeg får. I det hele tatt. Jeg er lut lei av å PvP-e, etter å ha PvP-et nok i vanilla. Jeg er rett og slett lei hele opplegget med world pvp, battlegrounds og arena. :p

Mitt tips:

Gjør Wintergrasp questene

Kjøp honor tokens i WG for Stonekeepers Shard.

Lenke til kommentar

Det kommer jo til å sykt lang tid. ca 5 quester pr uke, 50 stone keeper's shards. 30 shards gir 2k honor. 3.3k honor i uken, et piece skikkelig gear koster rundt 50k honor. 15 uker = ca. 3 måneder.

Hvordan kom du fram til det? 1 wg med quests = 15-17k honor, ett item tar da 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...