Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde restodruid i Cata i forrige uke. Helt greit, men gikk tilbake til balance, siden jeg synes det er mer morsomt. :p

 

Uansett, levlespec for restrodruid fra 74 og opp? :p

 

Armory meg, og fokuser på restotalents først, og putt i balance etterhvert. Det går treigt å levle som resto, men er man sta, så er man sta :p

Endret av Maeriwen
Lenke til kommentar

Hei, da har jeg bestemt meg for å starte en druid :)

 

Elsker variasjonen mellom rollene du kan være, og at hver av dem kan gjøres veldig bra hvis spilt riktig.

 

Så jeg bare lurte på om noen hadde noen tips til en god "leveling build" som jeg kunne brukt mesteparten av veien til 80.

 

Og hadde vært greit med noen generelle tips også ^^

 

- Konkulf

Lenke til kommentar

Gå Feral, hele veien. Da kan du tanke dine egne instanser, samt drepe mobs rimelig kjapt. Og du trenger -aldri- å spise/drikke etter en kamp (utenom på lave levels samt mot elites).

 

Så, level build?

Clickit

Dette fungerer også ypperlig som raid spec, slik du slipper å bytte som level 80. Begynn i Feral-treet, nå Mangle, og så begynner du i Resto-treet. Fullfør så Feral-treet.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

DPS i cat er veldig bra, men er utrolig avhengig av gear. Du bør først og fremst gå for rundt 55% crit self-buffed, da dette vil gi deg tilstrekkelig CP til å opprettholde en god DPS-rotasjon. Når gearet begynner å bli bedre (mye AGI) kan du begynne å gå for ArP. Når ArP er på 100% og crit er høy nok stacker du STR. Kjører selv 58% crit self-buffed, 11k AP (tror jeg), og 100% ArP. Ligger som regel blandt top 5 i raids.

 

Til syvende og sist spørs det om du liker spillestilen, så å si om det er et bra valg eller ikke er litt vanskelig. Kitties har en av de vanskeligere DPS-rotasjonene i spillet.

Endret av Amento
Lenke til kommentar

Øy øy øy øy! Et øyeblikk her.

 

Du går ALDRI for strength som feral, med mindre du spiller patch 3.0...

 

Vanligvis stacker du agi til du blir kvalm, men har du tilgang til ICC-utstyr, så går du rett på Armor Penetration(ArP). Dette stacker du til 100%. Etter ArP, stacker du Agi og agi/crit-gems til du nærmer deg 74% uten procs. Ved 100% ArP og 74% crit, flyr du over til haste.

 

Det er korrekt. Haste.

 

Som Feral med god utstyr, sitter du på rundt 15 000 AP med raidbuffs. Om du gemmer 5 gems med strength, får du ca 150 AP ekstra. Med 5 gems med haste, får du 100 Haste rating, også kjent som 3% haste.

 

Og om det er noen tvil, 3% haste er mye bedre enn 150 AP. (flere OOC-procs, mer white damage)

Lenke til kommentar

Alle "suger" som feral i starten. Det er en særdeles komplisert angrepssekvens du må kjøre igjennom for å få kurrant DPS. Men når du nærmer deg crit-cap, er det mye enklere å opprettholde korrekt rotasjon (samt presse inn ett bitt eller to). Kan sikkert komme med flere tips ang. feral angrepsrotasjon. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...