Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Mysticon, Glyphs var mer eller mindre korrekt. n4w, Marrowstrike over Orca-Hunter's Harpoon? Tja. Hvis han går for +hit på det våpenet, kan han gå bort ifra +hit fra andre plasser. Orca-Hunter's er uansett bedre, grunnet ca 350 Attackpower. ArP er godt å ha, men det har veldig lite å si når du løper rundt med 232-utstyr. Her kan du se en sammenligning av de to våpenene. 6 Agi 29 AP 283 Feral AP 9 Crit (0.2%) 84 Hit (2.56%) VS 60 Armor Pen (4.29%) ArP ftw! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har klart å få den puslete druiden min til 77, men dps'en er ikke mye å skryte av. Er moonkin og har denne speccen som jeg fant i druidforumet til blizzard: http://www.wowhead.com/talent#0xG0uiIscdIVhouZbxczb:iru Jeg vet gearet mitt er litt slapt siden jeg har nesten ikke gjort noen quester på flere levler (jobber med saken). Men vil kanskje også tro at problemet ligger litt i rotationen? Kan vel ikke skryte på meg at jeg har noen helt fast rotation heller. Sålenge jeg kan aoe som en villmann er skaden ok, men jeg føler at jeg burde gjøre mer på min level Noen som er gode med moonkin og kan gi meg litt inn med tskje? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har klart å få den puslete druiden min til 77, men dps'en er ikke mye å skryte av. Er moonkin og har denne speccen som jeg fant i druidforumet til blizzard: http://www.wowhead.com/talent#0xG0uiIscdIVhouZbxczb:iru Jeg vet gearet mitt er litt slapt siden jeg har nesten ikke gjort noen quester på flere levler (jobber med saken). Men vil kanskje også tro at problemet ligger litt i rotationen? Kan vel ikke skryte på meg at jeg har noen helt fast rotation heller. Sålenge jeg kan aoe som en villmann er skaden ok, men jeg føler at jeg burde gjøre mer på min level Noen som er gode med moonkin og kan gi meg litt inn med tskje? Å spille soom Moonkin roterer rundt Eclipse. Hvis du leser på den så skjønner du kanskje litt mer av dealen. Kort fortalt, du slenger på Moonfire og Insect Swarm, deretter bruker du Wrath til du får Lunar Eclipse, bytter til Starfire frem til du får Solar Eclipse og da bytter du til Wrath igjen. Sånn holder du på mens du refresher MF og IS når dem går ut. Håper dette hjelper:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Agi-macen fra BoA er vel bedre. Er ikke ekstrem forskjell, så jeg beholder daggeren så langt. Kjøper heller trinkets Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Om noen føler for å gi meg litt tips o.l. mtp å være healer i instance så hadde jeg satt meget pris på det. Lurer litt på hvilken spells jeg skal bruke osv. Gear jeg sikter på er vel full T9, har en stav ifra Oculus + epix waist/wrist/neck. Hvilken gems jeg bør bruke hadde vært fint også. Fant en resto build på wowiki, men hvis dere vil poste en grei resto build også så hadde jeg ikke takket nei til det. Er helt ny når det kommer til å være healer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Elitist Jerks. De har alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Alt jeg gjorde var å hotte alle i gruppen med Rejuvenation, tanken med Regrowth og Rejuvenation også spamme Nourish når nødvendig samt refreshe HoTsene. Funker fett Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hahah, første runnet etter jeg har fått greit nok gear for å heale og så er det HoR. Sa Hey and bye Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 http://armorylite.com/eu/Emerald+Dream/Nimz Cloaken jeg bruker er Shroud of Winter's Chill. Tenkte å kjøpe Mask of Abundant Growth men da mister jeg 4/5 bonusen. Så spm er vel om det går greit, hvor god synes dere den set bonusen er? Lenke til kommentar
gamer1001 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hva ville dere valgt av feral eller balance dps? Jeg har kjøpt dual specialization så jeg har restoration og vil gjerne ha en dps spec ved siden av på druiden slik at jeg kan gjøre litt dps når jeg er lei av å heale. Så hva er på en måte "best"? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Tror feral dps har teoretisk høyere dps enn balance, men er vanskeligere. Balance er basically å holde oppe to dots, mens du veksler på å spamme to nukes, med feral må du holde oppe diverse buffs og bleeds. Synes selv feral er mye artigere, men er utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Balance DPS: Hold Insect Swarm og Moonfire oppe. Spam Starfire / Wrath. Feral DPS: JOHN FUCKING MADDEN Endret 15. juli 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 I virkeligheten holder du aldri dei to dotsa oppe, så sant det ikkje er påkrevd å holde IS oppe. lat oss sei en starter med dots, begynner med litt wrathing, så kommer lunar eclipse. Då stopper du ikkje for å reapplye IS midt inne i eclipse'n. Det gjer du etterpå. Så i teorien så ja, du helder 2 dots oppe, men langt viktigare, prøver å holde den doten som er viktig under den riktige eclipsen på plass. (den dot'en som øker skaden til wrath/starfire). Misforstå meg rett, føler meg som en nitpicker her no, det stemmer jo det slimda skriver, men dog i en veldig forenkla versjon. =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har aldri spilt Boomkin, så det var bare en forenklet versjon jeg postet ja, men essensen er korrekt. Feral Druid DPS er uansett langt mer interessant. Synd at den har begynt å bli rutine, den også... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nå er "hold dots oppe" veldig grei regel helt gjennom ToC gear jaffal da. Selv var jeg over 6k gs før jeg ga meg som boomkin og da refreshet jeg kun en DoT av gangen og kun utenfor eclipse. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Den er et finfint starterpoint ja. Men etterkvart som du speler boomkin lenge nok, vil du merke at du går ned i dps ved å legge på ny IS midt i en lunar eclipse, og vice versa. Lenke til kommentar
themen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei. Eg drive på å geare opp min druid. den har vert feral til nå. Men nå skal den være balance. Det eg lure på noen vet et bra spec? og glyphs skal bruke. får max dps. kor myke hit rating skal den ha? MIn druid Takke for all hjelp:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ta en titt på tråden hos Wowhead.com. Der står alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvorfor skal de fjerne treeform i cataclysm? Det eneste jeg synes er gøy med druiden er jo å heale, også fjerner de treeform som alltid har vært der og er selve symbolet på Druiden. Alle andre specs har jo en form, melee dps har katt, tank har bjørn, ranged har ugle, hva med healer?? Nå blir druid nerfet og blir den dårligste healing classen i Cataclysm, de får heller ingen nye healing spells fordi Blizzard mener de har nok fra før av. Kan like gjerne bare slette hele karakteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå