Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Hei, har en resto druid i lvl 68 nå. Glad for å kunne komme til Northrend og greier men sliter med en ting. Å drepe mobs for quester og slike ting. Selv om jeg har gear egnet for healing burde det jo gå greit nok når jeg har dualspec med moonkin.

 

Så jeg lurer på om hva slags rotation på spells bruker dere når dere skal drepe en mob, eller flere..:)'

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wrath wrath wrath wrath :p

Kanskje slenge på litt moonfire og sånt innimellom, men nå jeg quester som boomkin wrather jeg bare :p med mindre det er AoEpacks, da. Da er det bare å bruke hurricane og typhoon.

 

Selve rotasjonen kommer når du begynner å gjøre dungeons og raids ;)

Lenke til kommentar

Dette er min druide. Vet at noen gems er av litt feil type. fikk ny chest item i iic i dag men har også runetotem's raiments i banken. 

 

Vet at jeg ikke har den beste trinket'en for pvp men har pr dags dato ikke funnet noe bedre  :thumbdown:

Hjelm: Bytt til Relentless Earthsiege Diamond og Nightmare Tear

Skuldre: Skaff deg enchant.

Cloak: Skaff deg enchant.

Chest: Skaff deg enchant.

Bracers: Skaff deg enchant.

Hansker: Skaff deg skikkelig enchant.

Belte: Skaff deg ekstra gem-socket.

Bukser: Bytt ut Str/stam-gem med Agi. Skaff deg skikkelig enchant.

Sko: Skaff deg Agility-enchanten.

Ring1: Skaff deg en ring med Agi, ikke int.

Ring2: Skaff deg en ring med agi, ikke Str.

TrinketS: Skaff deg skikkelige trinkets.

Våpen: Skaff deg Mongoose-enchanten samt Agi-gem.

 

Og så talents:

Fjern følgende talenter:

Feral Instinct, Brutal Impact, Nurturing Instinct, Primal Tenacity, Infected Wounds. Det gir 12 talents.

Putt poengene i følgende:

Feral Aggression (5pt), Primal Precision (2pt), Survival of the Fittest (fra 1 til 3pt(2pt)). Da har du 3 poenger til overs du kan putte hvor du vil. Feral Instinct for AoE-skade, Improved Mangle om du vil, Survival Instincts etc.

Flytt også 2 poenger ifra Furor (resto treet) til Improved Mark of the Wild.

 

Se på Druiden min for eksempel på hvordan det skal gjøres.

Lenke til kommentar

Mysticon, Glyphs var mer eller mindre korrekt.

 

n4w, Marrowstrike over Orca-Hunter's Harpoon?

Tja.

Hvis han går for +hit på det våpenet, kan han gå bort ifra +hit fra andre plasser. Orca-Hunter's er uansett bedre, grunnet ca 350 Attackpower. ArP er godt å ha, men det har veldig lite å si når du løper rundt med 232-utstyr.

 

Her kan du se en sammenligning av de to våpenene.

 

6 Agi

29 AP

283 Feral AP

9 Crit (0.2%)

84 Hit (2.56%)

 

VS

 

60 Armor Pen (4.29%)

Lenke til kommentar

Har blitt nokså vanlig her jeg bor og, men prøver alltid å la være å bruke dumme uttrykk :p

 

Hva er best/gøyest/raskest å levle druid som? Er egentlig ganske interessert i alle speccene, og har heirlooms til det meste nå. Får man mange nye spells for bear/cat?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har boa leather (tatt fra roguen min) chest ,shoulders og en 1h dagger som jeg kjøpte for stone keeper shards. Er det noe bedre våpen jeg kan få kjøpt?

denna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...