Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til doke som herjer som ugle i bg/arena. Del gjerne litt info om korleis en faktisk skal få skamprylt motstanden.

Eg sliter med det aller meste. Og er det i det heile tatt mulig for en boomkin å få prylt ned en healer (ja kem som helst av dei) solo?

Halp. =|

Edit: kan vel også nevnast at eg sitter på rundt 850 resi, så eg er litt for tepose muligens enda. Men til meir eg nerfer pve gearet og bytter til meir res, til dårligare tar eg ut healers. ^^

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Det skjer bare på 277-gearnivå.

Gearstats er følgende:

Hit/Exp

ArP

Agi

Crit

Haste

Når du har kommet til 277 nivå, har du allerede 8% hit, 6.5% expertise, ca 74% crit (white cap) og en overflod av Attackpower.

Da er det bare Haste som gjenstår, og er den eneste måten å øke skade på, bortsett fra AP. Men 200 AP vs 100 Haste, så vinner Haste. Du har nemlig 15k+ AP til enhver tid, mens haste er det mindre av.

Lenke til kommentar

Det skjer bare på 277-gearnivå.

Gearstats er følgende:

Hit/Exp

ArP

Agi

Crit

Haste

Når du har kommet til 277 nivå, har du allerede 8% hit, 6.5% expertise, ca 74% crit (white cap) og en overflod av Attackpower.

Da er det bare Haste som gjenstår, og er den eneste måten å øke skade på, bortsett fra AP. Men 200 AP vs 100 Haste, så vinner Haste. Du har nemlig 15k+ AP til enhver tid, mens haste er det mindre av.

Arp er vel bedre enn Hit/Exp når du er close arp cap?

Lenke til kommentar

På de høyeste gearnivå er Hit/exp alfa omega. Bommer du på angrep, synger DPSen din rimelig drastisk. Det er også vanskeligere å opprettholde korrekt "rotasjon" om du driver å bommer hele tiden. Så det hjelper også på selve flyten i DPSen din.

Jeg har ArP-cap på min druid, og jobber med Agi/crit-cap. Det er mulig jeg får det når Ruby Sanctum kommer med sin neste ArP-trinket. Får jeg den, har jeg plutselig mange gems som går over til Agi eller Agi/crit.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg epix flying igår og fikk gjort ferdig den altfor lange questchain som ender opp i Sethekk Halls (skrivleif?).

Mounten droppet ikke, litt synd men kan jo bare prøve igjen imorgen heh.

Var meg og en rogue ifra guilden. Hadde jeg hatt bedre gear så kunne jeg vel kanskje solo bossen.

Synes forøvrig at trinket du får er rimlig ubrukelig. Er det ikke 115 mana reduction på swift fly-form-greien? Ubruklig spør du meg.

Hadde vært mye bedre om det var et item som du brukte og så hadde du 115 mana reduction hele tiden.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Arp er vel bedre enn Hit/Exp når du er close arp cap?

Stemmer det, men sliter du med rotasjon så skaff deg mer hit/exp. Selv klarer jeg meg fin uten, simcraft viser også (for meg) at ArP til cap er bedre. Har 1360 ArP + 40 fra food nå. Nå går jeg får hit, så hast. Enchant Weapon - Black Magic (+250 Hast) (ja funker på melee attacks (ikke auto attack))er også beste enchant for ferals med HC gear på et bra nivå.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan dere fikser "rotasjonen" til en feral, men jeg tenker ikke når jeg utfører den. Den går på automatikk. Så hvis jeg f.eks bommer på Rip, kan det ta flere sekunder før jeg merker det. Dermed ville mangel av hit/exp vært et DPS-tap for meg.

*edit*

Og hva mener du med Black Magic for ferals?

Permanently enchant a melee weapon to cause your harmful spells to sometimes increase haste rating by 250.

Hvilken harmful spells har en feral druid?

*edit2*

Er noen som sier det kan være Infected Wounds som proccer det her. Skal ta å teste ut når jeg kommer hjem, for nå ble jeg virkelig nysgjerrig.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

*edit*

Og hva mener du med Black Magic for ferals?

Permanently enchant a melee weapon to cause your harmful spells to sometimes increase haste rating by 250.

Hvilken harmful spells har en feral druid?

*edit2*

Er noen som sier det kan være Infected Wounds som proccer det her. Skal ta å teste ut når jeg kommer hjem, for nå ble jeg virkelig nysgjerrig.

Stemmer at den procer på melee attacks som ikke er auto attack. Om du følger med på EJ osv har du sikkert sett diskusjonene. Jeg har selv testet dette og det fungerer som jeg skriver, altså tooltip er feil/misvisende. Ikke tro alt du leser, Blizzard fucker opp stadig vekk :)

Lenke til kommentar

Slimba: Har no fult tier 9 (?) det jeg får med emblem of triumph, polearm fra HOR og fult epic. har en Gearscore på nesten 4900. Men ligger "bare" på 3000-3500 DPS noen få ganger 4k.

Starter med mangle - Savage Roar, rake, shred til 5pt og rip. Holder hele tiden Savage Roar og rake gående. 

Er dette normal dps for mitt gear? ser at MANGE med så og si samme gs gjør mer skade enn meg spesielt RDPS. når det er 3 eller mer mobs er det swipe all the way etter Savage Roar 1 pt.

Lenke til kommentar

SlimDa takk. Jeg er ikke noen "slimba" fra løvenes konge. :p

Det er vanskelig å si hva som er normal DPS basert bare på Gearscore, jeg må nesten få sett utstyret ditt, samt karakteren din. Om jeg hadde fått en armory-link samt en combatlog fra et raid (kan lett fikses via Worldoflogs.com), kunne jeg sett på det mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...