Slimda Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sørvest i byen skal det være en flight kar som lar deg fly til Teldrassil. Derifra kan du fly til Darkshore. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) hmm, finner to stk fligth folk, men kan bare fly til TB tror jeg... (er horde). ellers så sier de bare hvor jeg skal finne de tingene for questen.. Endret 31. mai 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Åja, du er Horde ja. Da flyr du til Thunderbluff. Tingene du skal finne er da ikke i Darkshore, men i Tirisfal Glades og... Hm... Var det Barrens? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ahh ok, takker, så på den questhelper saken in game at jeg skulle til uttafor darkshore kysten :S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 ahh ok, takker, så på den questhelper saken in game at jeg skulle til uttafor darkshore kysten :S Trial of the Sea Lion - Wowhead. Les kommentarene som er postet der. Forklarer rimelig godt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Feral DPS rotasjon som level 76? Skal vi se... Du har alle angrepene som du trenger for å opprettholde en standard feral druid DPS rotasjon. Hva jeg gjør: Starter kampen med Mangle. Berserk. Savage Roar. Rake og Shred til 5 CP. Rip. Shred og Rake til 5 CP. Ferocious Bite. Shred og Rake til 4-5 CP. Savage Roar. Feral Druid DPS er en prioriteringsliste. Mangle, Savage Roar, Rake og Rip må alltid være "oppe", mens vi spammer Shred. Ferocious Bite tar vi når vi har "perfekt" rotasjon. Dvs., mye crits som gir doble CP. For mer info: Elitist Jerks Feral DPS Discussion (se punkt nr. 2) En annen god start på en boss fight er: Mangle v Rake > 5 CP Shred ^ 5 CP = Savage Roar > Tiger's Fury > Berserk Deretter Shred > 5 CP, husk refresh av Rake 5 CP = Rip Neste 5 CP = Ferocious Bite hvis du ikke må refreshe Rip/Savage Roar. Får en skikkelig burst i DPS hvis du er heldig med crits. :> Endret 5. juni 2010 av n4w Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Sea Lion questen er en evig waste of time. Forandra de den ikke til og med slik at du får Aquatic Form på level 16 av training og ga et dumt belte i reward på questen eller noe slikt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen god start på en boss fight er: Mangle v Rake > 5 CP Shred ^ 5 CP = Savage Roar > Tiger's Fury > Berserk Deretter Shred > 5 CP, husk refresh av Rake 5 CP = Rip Neste 5 CP = Ferocious Bite hvis du ikke må refreshe Rip/Savage Roar. Får en skikkelig burst i DPS hvis du er heldig med crits. :> Nei n4w, dette er ikke en bedre start. Savage Roar er en ability som skal ha tilnærmet 100% oppetid. Om du så må ofre 6 sekunder med Rip, så må Savage Roar være oppe. Dette fordi Savage Roar buffer all skade du gjør med 30%, også auto-attack (som er 30-35%). Om du skulle crittet på hvert angrep, ville du brukt 111 energy på 3 sekunder, noe som resulterer i at du sitter igjen 19 energy. Ikke særlig godt ståsted å poppe Berserk. Om du følger min mal, så sitter du igjen med (Mangle+savage roar(34+25) ca 60-70 energy når Berserk poppes. Det er en grunn til jeg får 15k+ DPS når kampen er i åpningsfasen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har Savage Roar oppe 24/7 p.g.a. jeg refresher den hver gang Tiger's Fury er av CD. Og i åpningsfasen av en kamp ligger jeg relativt likt med deg i DPS. Dessverre har jeg ikke godt nok gear til å holde oppe DPSen. Ta en kikk på worldoflogs, så får du se selv! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du har 3-4 angrep uten Savage Roar, mot mitt ene angrep. Dessuten, Tiger's Fury fungerer ikke når Berserk er aktiv, og du mister dermed en del skade der. Du er nesten like høyt som meg, ja. Men ikke like lenge. Sjekk her (sist logg jeg fant hvor du faktisk er tilstede). De første 10 sekundene har du nesten like høy DPS som meg, men plutselig faller du lynkjapt ned, og etter 20 sekunder har du nesten halvparten av min DPS. Min DPS faller også, men den "synker", og ikke faller som din gjør. Utstyr har litt å si, men det samme gjelder rotasjonen. (å starte kampen med 5CP Savage Roar er uansett sløs. Perfekt savage roar er 4 CP) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Derfor bruker jeg Tiger's Fury for å dra opp energyen min til tops før jeg popper Berserk, da har jeg 100 energy, Tiger's Fury og Berserk og kan da Shredde løs. Og grunnen til at DPSen faller er p.g.a. gear. Dessuten er rotasjonen min helt lik som din etter åpnings fasen. Min dps overall: 8k Din dps overall: 11k Åpnings fase: ~15k Og grunnen til at jeg kan matche din dps i starten er fordi jeg bruker min rotation. Og den 25 mans linken kan nesten ikke brukes med tanke på at jeg har fått 3 store oppgraderinger etter det runnet. Ta heller denne fighten. Og jo, så lenge du aktiverer Tiger's Fury før Berserk kan du contribute fra begge buffs. BerserkInstant 3 min cooldown When activated, this ability causes your Mangle (Bear) ability to hit up to 3 targets and have no cooldown, and reduces the energy cost of all your Cat Form abilities by 50%. Lasts 15 sec. You cannot use Tiger's Fury while Berserk is active. Clears the effect of Fear and makes you immune to Fear for the duration. Så tenk deg: 30% Physical Damage + Damage Done Increase by 80 + Berserk. Endret 7. juni 2010 av n4w Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Som jeg sa, Tiger's Fury-buffen forsvinner straks du popper Berserk. Sammenlign min Buff Uptime med din Buff Uptime. Min Tiger's Fury er oppe i 24 sekunder. (6*4=24). Din Tiger's Fury er oppe i 18.7 sekunder. Du mister altså en fjerdedel av Tiger's Fury buffen, fordi du popper Berserk rett etterpå. (prøv på en combat-dummy, du vil fort se at Tiger's Fury forsvinner straks Berserk poppes). Tiger's Fury buffen blir lagt til før %-økning på spells, så det gir ganske store utslag på DPSen. Men uansett. Vi tar en combatlog neste raid du DPSer fremfor å heale, så kan vi sammenligne da. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Sært, pleier å få en advarsel når Tiger's Fury buffen er av og når CDen går vekk. Aldri sett at buffen forsvinner. Får teste når jeg kommer ingame igjen. Men kommer nok ikke til å spille på minst en måned. Skal ta å få posta på guildforumet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal du slutte like lenge som du gjorde sist gang eller? (dvs et par dager) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal du slutte like lenge som du gjorde sist gang eller? (dvs et par dager) Det var fordi jeg var lei av raiding. Nå har jeg ingen mulighet til å spille. Sjekk den nye posten på guild forumet, så skjønner du! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hmm..ser ut som man skal blir Feral(bear) main i Cata da gitt, ikke bestemt meg for off enda, men tror jeg vil kjøre cat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Feral er veien å gå som Druid. Selv foretrekker jeg katt fremfor bjørn, men hver har sin fordel. Druid Bear er også kjempelett å velge utstyr for. Jo høyere stamina/agi, jo bedre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Var innom på en venn sin druid, og ser ut til at du hadde rett. Får vel teste din åpnings rotasjon så snart jeg kommer in-game igjen Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Feral er veien å gå som Druid. Selv foretrekker jeg katt fremfor bjørn, men hver har sin fordel. Druid Bear er også kjempelett å velge utstyr for. Jo høyere stamina/agi, jo bedre. Jeg har spilt bear som offspec i ca. et år nå =) Mener jeg har ting ganske på greip. Du foretrekker cat, greit det, men jeg digger å tanke. Ikke minst er de kortere køene herlig med LFD=) Boomkin har vært veldig opp og ned i denne expansion, men jeg synes det har vært for det meste helt ok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 du hadde rett. Jeg har jo spilt druid "en liten stund". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå