Oxygen 07-12 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Har akkurat fått Lifebloom. Når brukes den? Er den det samme som Rejuvenation bare Lifebloom kan critte? Tipper den brukes kun på tank. Endret 16. mai 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har akkurat fått Lifebloom. Når brukes den? Er den det samme som Rejuvenation bare Lifebloom kan critte? Lifebloom er en hot som healer lavt med 1 stack, litt høyere med 2. enda høyere med 3. Det som gjør lifebloom "bra"( I mine øyne iallefall ) er at den har en heal når timeren løper ut som gjør at du A) healer ganske høyt når den løper ut og B) du får tilbake endel av manaen det kostet å caste den når den løper ut. Selv bruker jeg ikke lifebloom så mye i raids lenger, men det er fordi jeg prioriterer raid healing som da hovedsaklig består av Rejuvenation og Wild Growth. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 jeg har bare brukt den på tank så langt når det blir mye HP tap Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Lifebloom var restodruidens beste spell i TBC, i WoTLK er den desverre ganske ubrukelig. Andre spells har tatt over ;/ Fremdeles fin for levling da, som jeg ser Oxygen07 gjør =) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg bruker den littegranne som fast small heal på de i gruppa. Ellers mest på tank om han sliter. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det timer på Force of Nature? Bruker mod så jeg aner ikke om jeg må skru på noe. Drit enkelt å levle som NE druid. Store fordeler med (Swift) Flight Form, Shadowmeld og Prowl. Levler Boomkin for å ha sagt det ettersom jeg nevnte Prowl. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei, altså hvor lenge den varer. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei, altså hvor lenge den varer. Les tooltipen på spellen da: Summons 3 treants to attack enemy targets for 30 sec. Kilde: http://www.wowhead.com/spell=33831 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ja, men siden jeg bruker addon som ikke viser nedtelling mens jeg bruker den lurer jeg på om det vises med default UI. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei, default UI viser ikke hvor lenge en spell varer, utenom med et ikon på fienden for debuffer. Siden treants ikke er en "debuff", vises heller ikke timeren. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ja, men siden jeg bruker addon som ikke viser nedtelling mens jeg bruker den lurer jeg på om det vises med default UI. er da en par måter og få tak i timer på force of nature. (hvis det var det du lurte på?) f.eks: /dbm timer Force of nature 30, eller noe som det. Lenge siden jeg har brukt dbm. /cast Force of nature eller den tungvinte måten. /w [navn] 30 sec /in 1 /w [navn] 29 sec /in 2 /w [navn] 28 sec osv... Endret 26. mai 2010 av prez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det fungerer dog ikke uten addons. Det finnes en script-kommando til å starte stoppeklokka i WoW, men husker ikke den i hodet. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Men har det virkelig noe å si? Du kommer jo til å bruke de uansett, og de varer i 30 sek, det er ikke noe du kan gjøre med det. Du kan ikke styre dem. Uansett om du ser hvor lenge de er der eller ikke, så er de jo der 30 sek, hva godt kan det gjøre å vite akkurat når de forsvinner? Endret 26. mai 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er petbar på force of nature nå, vært en stund. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Lurte på om noen kunne anbefale en rotasjon for feral? Er lvl 76 atm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Feral DPS rotasjon som level 76? Skal vi se... Du har alle angrepene som du trenger for å opprettholde en standard feral druid DPS rotasjon. Hva jeg gjør: Starter kampen med Mangle. Berserk. Savage Roar. Rake og Shred til 5 CP. Rip. Shred og Rake til 5 CP. Ferocious Bite. Shred og Rake til 4-5 CP. Savage Roar. Feral Druid DPS er en prioriteringsliste. Mangle, Savage Roar, Rake og Rip må alltid være "oppe", mens vi spammer Shred. Ferocious Bite tar vi når vi har "perfekt" rotasjon. Dvs., mye crits som gir doble CP. For mer info: Elitist Jerks Feral DPS Discussion (se punkt nr. 2) Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 lvler opp en druid nå, og forstår ikke hvordan jeg skal komme meg til darkshore for den sea lion questen eller hva den heter? er det noen "snarveier" fra moonglade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå