Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat fått Lifebloom. Når brukes den? Er den det samme som Rejuvenation bare Lifebloom kan critte?

Lifebloom er en hot som healer lavt med 1 stack, litt høyere med 2. enda høyere med 3.

Det som gjør lifebloom "bra"( I mine øyne iallefall ) er at den har en heal når timeren løper ut som gjør at du A) healer ganske høyt når den løper ut og B) du får tilbake endel av manaen det kostet å caste den når den løper ut.

Selv bruker jeg ikke lifebloom så mye i raids lenger, men det er fordi jeg prioriterer raid healing som da hovedsaklig består av Rejuvenation og Wild Growth.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, men siden jeg bruker addon som ikke viser nedtelling mens jeg bruker den lurer jeg på om det vises med default UI.

er da en par måter og få tak i timer på force of nature. (hvis det var det du lurte på?)

f.eks:

/dbm timer Force of nature 30, eller noe som det. Lenge siden jeg har brukt dbm.

/cast Force of nature

eller den tungvinte måten.

/w [navn] 30 sec

/in 1 /w [navn] 29 sec

/in 2 /w [navn] 28 sec

osv...

Endret av prez
Lenke til kommentar

Men har det virkelig noe å si?

Du kommer jo til å bruke de uansett, og de varer i 30 sek, det er ikke noe du kan gjøre med det. Du kan ikke styre dem. Uansett om du ser hvor lenge de er der eller ikke, så er de jo der 30 sek, hva godt kan det gjøre å vite akkurat når de forsvinner? :p

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Feral DPS rotasjon som level 76? Skal vi se...

Du har alle angrepene som du trenger for å opprettholde en standard feral druid DPS rotasjon.

Hva jeg gjør:

Starter kampen med Mangle.

Berserk.

Savage Roar.

Rake og Shred til 5 CP.

Rip.

Shred og Rake til 5 CP.

Ferocious Bite.

Shred og Rake til 4-5 CP.

Savage Roar.

Feral Druid DPS er en prioriteringsliste. Mangle, Savage Roar, Rake og Rip må alltid være "oppe", mens vi spammer Shred. Ferocious Bite tar vi når vi har "perfekt" rotasjon. Dvs., mye crits som gir doble CP.

For mer info:

Elitist Jerks Feral DPS Discussion (se punkt nr. 2)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...