StarGazer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Helt korrekt. Speed eller DPS har ingen påvirkning i bear, dire bear, og catform. 6367320[/snapback] Hva med weapon proccs ?Virker disse i forms nå? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nei. Chance on hit som f.eks Hand of Ragnaros har fungerer ikke i forms. Det som faktisk fungerer er Equip som The Unstoppable Force har. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 En liten ting, hvor gear avhenging er en feral druid i pvp ? I forhold til feks en hunter ? Lenke til kommentar
Groet Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) feral druid + the unstoppable force = OMG TEH KITTY PWNZ MEOWZ Endret 30. juni 2006 av Groet Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Joa den er bra, men proccen funker vel ikke i cat/bearform? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 En liten ting, hvor gear avhenging er en feral druid i pvp ? I forhold til feks en hunter ? 6408582[/snapback] Da speed og dps ikke spiller noen rolle på våpen, må du sette lit til alt annet gear for dps enn selve våpenet, i motsetning til hva en rogue i teorien kan. Så for dps er en feral druid veldig avhengig av gear. For overlevelse har du ikke mye å stille opp med som feral, annet enn feline swiftness, eller muligens NS om du har den builden. Blir vanskelig å sammenligne så tett som du vil ha, "i forhold til en hunter". Man kan umulig skille på så få grader når det kommer til avhengighet, da stil og skills er en alt for stor faktor. Kort svar er: Veldig avhengig. Lenke til kommentar
mrmonday Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg er druid, men mister mye power i combat. ganske kjipt egentlig.. Vet noen hvordan jeg kan unngå det? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Slik, der har jeg speccet balance med Moonkin. Ble overrasket over hvor bra dette var, og overasket over mine egne spells. Har kjørt feral før, men dette synes jeg var bedre. Hva er folks syn på Moonkin? Fint om folk har prøvd det før de uttaler seg. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har ikke prøvd. Men hva slags spell kan du bruke. Eller hva er fornuftig? Blir det bare moon og starfire? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 tipper det blir roots, wrath og starfire. moon bare engang, pga mana costs. jeg har respecced til feral fra resto, angrer ikke et sekund, veldig bra dmg=) og tanking går som en drøm. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Moonfire = win. Begynne med øverste rank, og så spammer du ranken under. På denne måten overskriver du ikke doten, og du kommer lett opp i 3-400DPS som fullstendig resto druid med crap spelldamage gear. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Og hva klarer du å drepe på den måten? Low-hp folk som ikke kan heale? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke prøvd. Men hva slags spell kan du bruke. Eller hva er fornuftig? Blir det bare moon og starfire? 6638240[/snapback] Bruker en del Wrath, da dette faktisk tar mye dmg. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Og hva klarer du å drepe på den måten? Low-hp folk som ikke kan heale? 6639233[/snapback] http://video.google.com/videoplay?docid=40...q=balance+druid Edit: Beklageligvis har ikke jeg ikke filmen av moonfirespam som jeg egentlig skulle linke til. Edit2: Og hva mener du egentlig med dette? Du vet at moonfire er instant ikkesant, slik at du kan løpe og fremdeles caste det? Hint hint, løp fra fienden, han treffer deg aldri. Som druid er det ikke stress å løpe fra andre, eller å frigjøre seg fra snares. Folk som healer seg er uansett helt umulig å ta for druids, men dette trodde jeg da alle egentlig visste. Endret 9. august 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-8...q=balance+druid syk dmg her også Lenke til kommentar
greiven Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) http://video.google.com/videoplay?docid=40...q=balance+druid Didnt read all posts -_- Endret 9. august 2006 av WoWftw Lenke til kommentar
Sgtbimbo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Druid er ikke så veldig gøy å være pga "omfg go resto specc you healbot"Druid gjør en super job some tank og DPS >.< 5635504[/snapback] I de fleste bra guilds så får druids lov til og he free specc så lenge de kan heale greit nok, og i store guilds ( Naxx, Aq40etc.etc. ) Bruker dem ofte druids som både moonkin og feral, og hvis du ikke er resto og det ikke er et absolut krav fra ditt guild så bare behold din tidligere specc, Resto treet til druid har kun to gode ting uansett nå.. Uansett med 3+crit i feral treet eller balance treet er druid imba pve, ingen classer slår druid (NS og Subletety for dem som lurte) Endret 15. august 2006 av Sgtbimbo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Så... Just curious... Hva mener folk om dette buildet? Har hatt det siden 52, og evig fornøyd med det. Funker fett osv, bare lurer på hva folk syns om det Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er du feral må du ha ooc, ingen unntak. Skip thick hide, insect swarm, reflection, muligens imp motw også, og kjør etter ooc. Ha også brutal impact, 1 sekund ekstra stund er rimelig nice for 2 points. Ville hatt 5 points i ferocity istedet for feral aggression. Selv har jeg kjørt ooc, hotw og imp enrage sammen med furor før, og man får følelsen av at man faktisk kan gjøre noe, og gjøre det fort. Desverre er du gimp så det holder, da du har null survivability. Tenk deg en mage uten blink og frost nova. Eller uten chill generelt. Kompenser med gear, og du har stats som skremmer enhver rogue, men du vil fremdeles aldri nå opp til ett brukbart nivå. Har vært igjennom alle specs, og den jeg har nå må være den jeg er best fornøyd med. http://www.wowhead.com/?talent=MtLx00xZZxE0oeq0o Anbefales! Lenke til kommentar
Sgtbimbo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er du feral må du ha ooc, ingen unntak. Skip thick hide, insect swarm, reflection, muligens imp motw også, og kjør etter ooc. Ha også brutal impact, 1 sekund ekstra stund er rimelig nice for 2 points. Ville hatt 5 points i ferocity istedet for feral aggression. Selv har jeg kjørt ooc, hotw og imp enrage sammen med furor før, og man får følelsen av at man faktisk kan gjøre noe, og gjøre det fort. Desverre er du gimp så det holder, da du har null survivability. Tenk deg en mage uten blink og frost nova. Eller uten chill generelt. Kompenser med gear, og du har stats som skremmer enhver rogue, men du vil fremdeles aldri nå opp til ett brukbart nivå. Har vært igjennom alle specs, og den jeg har nå må være den jeg er best fornøyd med. http://www.wowhead.com/?talent=MtLx00xZZxE0oeq0o Anbefales! 6677234[/snapback] Hvordan klarer du deg uten sublety? Det er liksom den beste tingen på hele treet, Druid sine heal (uansett rank) tar mest aggro pga dem healer mer en priest sine( Selv om priest har fordelen med kortere casting time) og dermed er det 5 livsviktige talent point Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå