Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker Mongoose rett og slett fordi den gir 120 agility (mye crit). Når jeg kommer nærmere Crit-cap, er det mulig den forsvinner i fordel for en annen. Massacre og Berserking er gode nok alternativer.

Resten av karakterene mine har havna i signaturlista og nå :p

Lenke til kommentar

Ok. DÅ var eg endelig gått bjørn, og skal etter planen ta over som tank i vår 10 man på sikt.

Noken som har et lite knippe av gode sider for en bjørn som fremdeles er på "learning the ropes" stage? Er ikkje totalt borti natta, men mykje har forandra seg sia eg spelte feral sist (tbc).

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye du trenger å vite som bjørn.

Gem/enchant. Mest mulig stamina.

Gear: Høyest ilvl og stamina mulig.

Single-target tank-rotasjon (mest TPS):

1. Mangle

2. Lacerate

3. Swipe

4. Faerie Fire

Gå til 1.

Makro kan også settes opp slik du trenger bare en knapp å trykke på.

Lenke til kommentar

Ja har såvidt fått inn et par makros.

En for aoe. (Er vel kun swipe og maul trur eg).

og en for single, men den trur eg mangler FF. har 1,2 og 3 dog. Kan vel ikkje vere noke heksekunst å få inn i makroen.

Stam er jo check. Er meir interessert i korleis en tenker med gear. Om det var en plass en kunne lese seg opp på det? evt en enkelt formel for det?

agi, crit, haste, arp, exp, hit, etc.. (no veit eg forsåvidt cap til hit og exp).

Ka en skal prioritere først og sist.

Har forsåvidt skjønt at en går for str neck/ring/cloak med def på?

Lenke til kommentar

Som sagt. Armor, Stamina og Agility er priority. Utover det er det nesten valgfritt. Alltid velg høyest itemlevel for mest mulig armor. Eneste grunnen man går for defence-versjonen av ringer, amuletter og kapper er rett og slett fordi de har mest stamina. I Icecrown Citadel-gear løper du lett rundt med 70k HP med raidbuffs.

*edit*

Hit og soft-expertise-cap kan være greit å skaffe seg. Men ikke gem/enchant for det.

*edit2*

Hvis du sjekker Druid-linken min under, får du se druiden min i tank-gear.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ja, har skjønt at exp hard cap er noke hard å få.

Trudde Arp var noke en bjørn ikkje ville ha, men då er det kanskje ikkje sånn.

Såvidt eg las litt her og der, så var ikkje pvp gear så borti natta å bruke heller?

Tanker om det?

(Då tenker eg primært greie upgrades mens eg venter på frost emblems som til no har gått til uglegear).

Lenke til kommentar

PvP-gear går helt fint. Hvis du ser på utstyret mitt, ser du at jeg har PvP-hanskene.

Når jeg tanker trashet i Icecrown Citadel (nærmere bestemt, starten og plague wing), så bruker jeg DPS-gearet mitt.

her

Plutselig har jeg 14k DPS som bjørn. det er moro det.

ArP er greit for Threat, men ikke noe mer. Det øker bare skaden din, ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Hehe. Har ikkje komt heilt der at eg kan bytte gear for trash og slikt enda. Gearfloraen begrenser seg til en item per slot. (og knapt nok det).

Har vel 2 biter pvp gear no trur eg. (Hadde ingen andre bukser) =)

Er logga ut i balance gear, så kan ikkje linke.

Korleis er ståa med setbonus? must or not? 2piece T10 ser vel grei ut?

Lenke til kommentar

Jeg har Feral DPS som hovedspec, så jeg bruker av og til det som tank-gear under trash.

Setbonus 2t10 er rimelig ok til trash og slikt, samt mer TPS under bossfights. Men den du vil ha er 4t10. Den gir deg 12% damage-reduction når du bruker Enrage isteden for mindre armor.

Absolutt en vinner. :)

Lenke til kommentar

Har sett over ja. Kan eg avblåse krisen litt iallefall.

Eg har kun egentlig samla opp diverse rask som var til overs ifra diverse raids. Så det er en salig blanding av diverse deler. Og mykje med arp på.

Skal sjå om eg ikkje klarer å logge ut i tankgear til i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...