Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde helt glemt at mangle var 60 sekunder, så i starten begynte jeg å lure på hvorfor jeg ikke så at den tikka ned like fort lenger. :p. Men at mangle er oppe hele tiden nå er bare flott, så kan man faktisk bruke energy'en på andr ting.

Endret av Gege
Lenke til kommentar

Ingen som tør å si noe før noen har uttalt seg på EJboards? :p

Jeg gjør hvertfall 6-8% bedre dps enn jeg gjorde før patchen. Vet ikke hvor mye det skyldes den nye builden. Men, artig er det lell.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Softcap har du bare når du har en av tre Armor Penetration-proc-trinkets. Mjolnir Runestone fra Ulduar, den andre fra Naxxramas (grim toll?) og så den scorpion-greia fra Forge of Souls heroic.

Avhengig av hvor mye ArP de gir, vil soft-cappen forandres.

Hardcappen er 1400 ArP, så du vil ha følgende regnestykke:

1400 - Proc = Softcap.

F.eks: Grim Toll proccer for 612 Armor Penetration. 1400 - 612 = 788 Armor Penetration Softcap.

Men hardcap er alltid bedre. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åååh, er så gøy å spille boom for tida i ICC. Selv om det måtte classbuff og 10% til, så gjør jeg endelig så og si alltid over 10k i hver fight (25m og 10m). Har liggi lenge etter med gear i våpen og trinket-slots (Abyssal Rune fremdeles ftl).

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&cn=Leoninja - forhåpentligvis er jeg ikke logget ut i feral.

Jeg har 3 normal vanquisher's(hvis jeg fremdeles har 3x251 og 1x264), venter bare på en heroic mark før jeg oppgraderer, være gnien på gems/enchants ftw, selv med over 37k gold på bok :D)

Lenke til kommentar

Ser frem til heroic 10mann til uka. Da får jeg kanskje tak i noen oppgraderte t10-biter!

Er lov å håpe, i alle fall, for jeg har hittil tapt på hvert eneste rull. Er irriterende å se nubs med 3-4k dps vinne over meg i pugs. Dumme token-system.

Lenke til kommentar

Softcap har du bare når du har en av tre Armor Penetration-proc-trinkets. Mjolnir Runestone fra Ulduar, den andre fra Naxxramas (grim toll?) og så den scorpion-greia fra Forge of Souls heroic.

Avhengig av hvor mye ArP de gir, vil soft-cappen forandres.

Hardcappen er 1400 ArP, så du vil ha følgende regnestykke:

1400 - Proc = Softcap.

F.eks: Grim Toll proccer for 612 Armor Penetration. 1400 - 612 = 788 Armor Penetration Softcap.

Men hardcap er alltid bedre. :)

Ah ... Venter fortsatt på NES, og har 731 ellers. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...