Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, de fleste i raidet trenger fortsatt gear-upgrades, og det tar bare en kveld å cleare alle bosser utenom LK. Men men, får håpe på at vi tar LK rimelig kjapt slik vi får prøve hardmodes.

Det hadde vært gøy, men tror ærligtalt vi kommer til å holde på med han en stund til :p

Lenke til kommentar

Har enda ikkje fått muradins spyglass =(

Fuckings eye of broodmother.

Sånn 7 i guilden som har den..men eg får den jo faen aldri. WTB dkp. Er jo GM, men orker ikkje å styre med det =D

På den lyse sida. Sindragosa gikk endelig ned for oss igår, med langt ifra den beste gruppa vår. (10man ja).

Samme gjengen oneshotta bloodqueen. Var vel 4 stk som aldri hadde vore der før, så var stolt over dei. =)

Lenke til kommentar

Nei vi køyrer ikkje dkp. Har vi aldri gjort. Er en gjeng med voksne folk så vi tenker sunn fornuft, og prøver å vere litt broderlig om noken får masse loot og fremdeles vinner rolls og sånt.

Men surt å tape Muradin trinken igjen. Er vel 4. gang.

Litt spent på om skal køyre wipes på LK framover (save insten)eller geare litt meir først. Burde strengt tatt vere geara nok.

Veit at det meste blir cleara på en kveld, men med trangt med tid for gamle folk kan det bli hardt nok. =)

Lenke til kommentar

"Mangle now increases the damage of bleed effects for 1 min. (Up from 12 sec)"

Fuck yeah! :D

Det er nesten så jeg ikke tror på det der. Tror jeg til og med adder en smiley for å illustrere overraskelsen

:scared:

Lenke til kommentar
"Mangle now increases the damage of bleed effects for 1 min. (Up from 12 sec)"

Fuck yeah! :D

Det er nesten så jeg ikke tror på det der. Tror jeg til og med adder en smiley for å illustrere overraskelsen

:scared:

Skulle tro at avataren din holdt. :p
Lenke til kommentar

Er digg at de endrer det for druider som ikke har manglebot eller warrior med trauma, men det utgjør jo ikke så mye rent bortsett fra ca 200-300DPS for en druid som må holde det oppe selv. Kunne trengt en annen DPS buff som gjorde oss bedre i boss fight som krever bevegelse hele tiden som Lich King (P3 og P5) og Sindragosa. Føler i alle fall selv at Feral DPS her er alt for langt etter resten av raidet da vi ikke gjør fryktlig bra DPS før vi har alle DoT's oppe på target. Mye bevegelse før som kjent til at disse faller av stadig vekk noe som fører til lav DPS.

Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...